Hop til indhold

Hvem skal til Anders hallgren seminar?


luckyluna
 Share

Recommended Posts

-Og vi er nogen der skal huske Anders Hallgren foredraget i kbh. torsdag den 28. februar, det er jo snart:-D

Det skal i hvert fald Susanne, Envy og Ninjamor. Andre?

 

HEY, der var noget med en konkurrence om en billet!

Link til indlæg
Del på andre sites

-Og vi er nogen der skal huske Anders Hallgren foredraget i kbh. torsdag den 28. februar, det er jo snart:-D

Det skal i hvert fald Susanne, Envy og Ninjamor. Andre?

 

HEY, der var noget med en konkurrence om en billet!

 

Det var der nemlig.. og så vidt jeg husker var det den 17 februar at vinder skulle findes.. iovermorgen :D *krydser fingre*

Link til indlæg
Del på andre sites

Osse mig - d.28. :D

Jeg glæder mig - om ikke andet så til at blive smittet af "roen" For jeg er lidt spændt på om jeg kan forstå hans svenske. På trods af at jeg tit ser at de skriver at det er på letforståeligt svensk. Måske jeg kan få rulletekster 8) :lol:

 

Jeg var ikke klar over at du havde købt billet, -så mødes vi jo lissom til Irenes foredrag:)

Jeg er skisme også spændt på mine sproglige evners formåen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Osse mig - d.28. :D

Jeg glæder mig - om ikke andet så til at blive smittet af "roen" For jeg er lidt spændt på om jeg kan forstå hans svenske. På trods af at jeg tit ser at de skriver at det er på letforståeligt svensk. Måske jeg kan få rulletekster 8) :lol:

 

Jeg var ikke klar over at du havde købt billet, -så mødes vi jo lissom til Irenes foredrag:)

Jeg er skisme også spændt på mine sproglige evners formåen :lol:

Det bliver hyggeligt - jeg glææder mig.

Hvem mon kan oversætte, tror du?

Ellers er det mange penge for bare at sidde og nyde hans ro :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han taler TYDELIGT svensk, han ved hvilke ord, der er svære for os og gør meget ud af dem :wink: Men selvfølgelig er det anderledes på svensk, man kan blive lidt træt i ørerne, men det er det værd :wink:

 

Hilsen Susanne.

 

Det var da godt, for på trods af mine svenske aner, så kan jeg ikke et klap svensk... De skal godt nok tale langsomt:lol:

 

Og så om stress, jeg håber jeg får det hele med:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, jeg må se, om jeg kan finde konkurrencen!

 

Jeg er lidt ærgerlig over, at emnet i Birkerød er Den Gamle Hund, da min hund endnu ikke er fyldt fire, men på den anden side er det jo godt at være forberedt :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Tak, jeg må se, om jeg kan finde konkurrencen!

 

Jeg er lidt ærgerlig over, at emnet i Birkerød er Den Gamle Hund, da min hund endnu ikke er fyldt fire, men på den anden side er det jo godt at være forberedt :D

Alderen han beskæftiger sig med starter ved de 7-8 år, bogen er rigtig god :)

 

Kærlig og roelig som han altid er :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal også den 28. feb. og jeg glæææææder mig. :D

Jeg er også lidt spændt på, hvor godt jeg forstår ham, for mit svenske er.... :?

 

Det kan være vi alle skal aftale at vi mødes et bestemt sted i Pausen så vi lige kan hilse på hinanden:) Måske ovre ved Ninjamor, hvis ellers alle ved hvordan hun ser ud.

 

Jeg har optaget Hallgren på bånd, så jeg kan lave lidt svensk hjernevask dagen før :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er så mig du skal afsted sammen med :D og jeg glææder mig også helt vildt meget!!

Er dog ked af at høre at du er dårlig til svensk.. Havde håbet på at du kunne oversætte der hvor jeg står af :lol: er virkeligt også talentløs til at decifrere det sprog!

 

Har snakket med Pia om evt. at køre sammen alle tre. Hun har en halv aftale med 2 andre også, så hun vender lige tilbage..

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er så mig du skal afsted sammen med :D og jeg glææder mig også helt vildt meget!!

Er dog ked af at høre at du er dårlig til svensk.. Havde håbet på at du kunne oversætte der hvor jeg står af :lol: er virkeligt også talentløs til at decifrere det sprog!

 

Har snakket med Pia om evt. at køre sammen alle tre. Hun har en halv aftale med 2 andre også, så hun vender lige tilbage..

 

 

HEEEEJJ, dejlig at "se" dig herinde :D

 

Hvis han nu bare taler langsomt ham anders, så er der vel en chance, jeg kunne godt forstå de svenske canisfolk hvis de lige gac mig tid til at tænke over det de sagde :lol:

 

Hyggeligt at Pia også skal afsted søndag, det bliver Feeeedt 8)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er så mig du skal afsted sammen med :D og jeg glææder mig også helt vildt meget!!

Er dog ked af at høre at du er dårlig til svensk.. Havde håbet på at du kunne oversætte der hvor jeg står af :lol: er virkeligt også talentløs til at decifrere det sprog!

 

Har snakket med Pia om evt. at køre sammen alle tre. Hun har en halv aftale med 2 andre også, så hun vender lige tilbage..

 

 

HEEEEJJ, dejlig at "se" dig herinde :D

 

Hvis han nu bare taler langsomt ham anders, så er der vel en chance, jeg kunne godt forstå de svenske canisfolk hvis de lige gac mig tid til at tænke over det de sagde :lol:

 

Hyggeligt at Pia også skal afsted søndag, det bliver Feeeedt 8)

 

Øv, så ses vi ikke :cry::cry:

 

Jeg skal nemlig on lørdagen d. 1. marts :D Men jeg skal så bl.a. være sammen med Irene L. aka ninjamor 8) På den sidste mail jeg har fået kan jeg også se, at der kommer en anden adfærdsbehandler fra Sjælland samt mindst én fra Hundepsykologen Lone Greva (note to selv: hvis det er Lone selv skal jeg lige huske at træffe aftale med hende) - desuden har jeg fornøjelsen af min bror og svigerindes selskab :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Ja det er så mig du skal afsted sammen med :D og jeg glææder mig også helt vildt meget!!

Er dog ked af at høre at du er dårlig til svensk.. Havde håbet på at du kunne oversætte der hvor jeg står af :lol: er virkeligt også talentløs til at decifrere det sprog!

 

Har snakket med Pia om evt. at køre sammen alle tre. Hun har en halv aftale med 2 andre også, så hun vender lige tilbage..

 

 

HEEEEJJ, dejlig at "se" dig herinde :D

 

Hvis han nu bare taler langsomt ham anders, så er der vel en chance, jeg kunne godt forstå de svenske canisfolk hvis de lige gac mig tid til at tænke over det de sagde :lol:

 

Hyggeligt at Pia også skal afsted søndag, det bliver Feeeedt 8)

 

Øv, så ses vi ikke :cry::cry:

 

Jeg skal nemlig on lørdagen d. 1. marts :D Men jeg skal så bl.a. være sammen med Irene L. aka ninjamor 8) På den sidste mail jeg har fået kan jeg også se, at der kommer en anden adfærdsbehandler fra Sjælland samt mindst én fra Hundepsykologen Lone Greva (note to selv: hvis det er Lone selv skal jeg lige huske at træffe aftale med hende) - desuden har jeg fornøjelsen af min bror og svigerindes selskab :D

 

Jeg kunne sagtens forestille mig at det er Lone der skal afsted :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Nu havde jeg desværre ikke råd til billet' date=' og vandt ingen - men men men, vil bare høre om nogen har ham optaget på DVD?

Eventuelt den udsendelse der var på DR for en måned eller to siden? :) Vil nemlig også vise den til forældrene :D[/quote']

Jeg vil gerne brænde en dvd til dig med udsendelsen :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu havde jeg desværre ikke råd til billet' date=' og vandt ingen - men men men, vil bare høre om nogen har ham optaget på DVD?

Eventuelt den udsendelse der var på DR for en måned eller to siden? :) Vil nemlig også vise den til forældrene :D[/quote']

Jeg vil gerne brænde en dvd til dig med udsendelsen :)

 

Vil du det? Nej hvor fantastisk :D Det lyder bare super duper - tusinde tak

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Nu havde jeg desværre ikke råd til billet' date=' og vandt ingen - men men men, vil bare høre om nogen har ham optaget på DVD?

Eventuelt den udsendelse der var på DR for en måned eller to siden? :) Vil nemlig også vise den til forældrene :D[/quote']

Jeg vil gerne brænde en dvd til dig med udsendelsen :)

 

Vil du det? Nej hvor fantastisk :D Det lyder bare super duper - tusinde tak

 

Sender dig en PM :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Jeg skal også den 28. feb. og jeg glæææææder mig. :D

Jeg er også lidt spændt på, hvor godt jeg forstår ham, for mit svenske er.... :?

 

Det kan være vi alle skal aftale at vi mødes et bestemt sted i Pausen så vi lige kan hilse på hinanden:) Måske ovre ved Ninjamor, hvis ellers alle ved hvordan hun ser ud.

 

Jeg har optaget Hallgren på bånd, så jeg kan lave lidt svensk hjernevask dagen før :D

Ja hende ved jeg da hvordan ser ud :wink:

 

Jeg har også det program med ham, som var for et stykke tid siden, den bliver nok også lige afspillet dagen forinden, så må jeg jo se om det hjælper :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...