Hop til indhold

Showline


Recommended Posts

Hmm - nu har jeg jo besluttet at Vilya skal udstilles... hvis hun altså fortsætter den gode udvikling :mrgreen: Og så kan jeg jo endelig for udløb for mit Bling-Bling gen... til daglig er jeg mere til kvalitet = gode læder liner og sådan.

 

Men har forelsket mig i Malenes liner

http://www.showleads.mono.net/10285/SHOWLINER%20POLYESTER

 

Især nr. 1 på denne side.... men hvilken farve line til en Border Collie (sort/hvid). Jeg tænker selv sort, men er der "regler" man bør følge her?

 

Og i øvrigt - hvis jeg nu ikke er typen, der gør sig særligt godt i spadseredragt i lys farve (bliver altid beskidt :() Hvad tager man så på? Går ikke ud fra, at det går an at stille op i komplet haglöffs outfit i jagtgrønne farver, når vi taler indendørs udstillinger, og jeg ikke har den undskyldning, at jeg også skal til LP :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 143
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det er også den, jeg har forelsket mig i... men er sort fint til sort hund? Eller skal der helst være lidt kontrast?

 

Vi er blevet belært til ringtræning om, at det skal være sort line til en primært sort hund, netop fordi den er der, men er diskret, så det stadig er hunden i centrum og ikke en alt for fancy line, der stjæler opmærksomheden....men den slags er der sikkert delte meninger om ?!?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er blevet belært til ringtræning om, at det skal være sort line til en primært sort hund, netop fordi den er der, men er diskret, så det stadig er hunden i centrum og ikke en alt for fancy line, der stjæler opmærksomheden....men den slags er der sikkert delte meninger om ?!?

 

Det lyder jo meget rigtigt :5up: Tror jeg vil bestille den så.... og samtidig få hende meldt til i Herning :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op, sikke nogle smukke liner. :-D Nu ville jeg næsten ønske, at jeg kunne udstille, bare for at have en undskyldning for at købe sådan en. :mrgreen:

 

Husk at tage billeder af Vilya, når hun har den på. :-P

 

Du kan da bare købe en med karabinhage og så bruge den til konkurrencer og sådan :mrgreen: De er nok ikke helt holdbare nok til dagligt brug - men flotte, det er de :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men hunden skal jo hverken have line på til agility eller htm, som er det, vi går til konkurrencer i. Øv. :(

 

Men flotte er de sgu. :-)

 

Ind i mellem - og til præmieoverrækkelserne :mrgreen: Så kan Tyson flashe den på alle billederne fra præmieoverrækkelsen - bare tænk på, at perlerne skal passe til rødt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Den nye trend er at line skal matche tøjet: lilla jakkesæt/spadserdragt + lilla udstillingsline :roll:

 

Jeg ville synes at en sort eller hvid line - eller måske en meget mørk anden farve (grøn, lilla, blå) ville se bedst ud.

 

Jeg vil ikke anbefalde et sort sæt tøj med mindre du freestacker/stacker hende og placere dig foran hende.

 

Jeg selv bruger en totalt skriger-langt-væk line, nemlig en lavet af kaninskind (dvs. med hår og det hele) - synes bar den er lækker og helt anderledes :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg ville nok, få en del rullende øjne :roll:, hvis jeg stillede i spadseredragt og fancy udstillingsline, med mine jagthunde.

 

Bare det at min kære gemal løber med hunden iført skjorte og mørke bukser og sko (ikke hunden altså :mrgreen: ) er alt rigeligt til diverse kommentarer omkring vores ring, så det er ligesom der ikke skal så meget til i visse sammenhænge :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Hmm - nu har jeg jo besluttet at Vilya skal udstilles... hvis hun altså fortsætter den gode udvikling :mrgreen: Og så kan jeg jo endelig for udløb for mit Bling-Bling gen... til daglig er jeg mere til kvalitet = gode læder liner og sådan.

 

Men har forelsket mig i Malenes liner

http://www.showleads.mono.net/10285/SHOWLINER%20POLYESTER

 

Især nr. 1 på denne side.... men hvilken farve line til en Border Collie (sort/hvid). Jeg tænker selv sort, men er der "regler" man bør følge her?

 

Og i øvrigt - hvis jeg nu ikke er typen, der gør sig særligt godt i spadseredragt i lys farve (bliver altid beskidt :() Hvad tager man så på? Går ikke ud fra, at det går an at stille op i komplet haglöffs outfit i jagtgrønne farver, når vi taler indendørs udstillinger, og jeg ikke har den undskyldning, at jeg også skal til LP :mrgreen:

 

Hvis du sender din mail til mig i en PB.. så kan jeg sende dig et perleskema over de perler som jeg har hjemme.. :)...

 

Mht. til lines farve så tror jeg lidt at det er en smagssag... jeg selv er mest til sorte liner..:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Til Malene

 

Har du overvejet at pr¢ve at sælge via eBay? Når man tænker på hvad slags bras folk tjener penge på derinde, burde du kunne tage en ret god skilling for dine meget smukke liner.

 

Jeg har det bedst med "mund til mind metoden"... :mrgreen:.. og har en del rigtig søde mennesker som går rundt og reklamerer for dem:engel:... Synes det er rart selv at snakke med dem som køber mine liner... og endnu rarere at de ikke bliver sådan masse-produceret.. :engel:

 

Men rigtig sødt af dig at foreslå det..:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...