Hop til indhold

Videoer af Lumi og Tyson


Aina B
 Share

Recommended Posts

Jeg har lige oploaded 4 videoer af de to dejlige vapser: Lumi og Tyson. Det er fra da Lumi, min far og jeg besøgte Sonja, Tyson og Sonjas mor i Liseleje - da de var i sommerhus.

Mine allerførste videoer på YouTube, så er helt vild for at nogen skal se dem :oops:

 

Lumi og Tyson der danser for Sonja:

[media]

[/media]

Leg på stranden: [media]

[/media]

Lumi og Sonja i vandet - og Tyson næsten...hehe:

[media]

[/media]

Lumi og Tyson får lidt is: [media]

[/media]

 

Hvad synes I? :-D

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe ja han var så ivrig med isen - Lumi skulle jo ikke nå at tage det hele :mrgreen:

 

@Dinah: Det er Sonja der lægger det store arbejde i - mig der filmer inde fra det tørre sand :blink:

Mener man på et tidspunkt kan høre at Tyson piber lidt - kan I så komme ind til mig igen....ihhh....også strengt at hans to yndlingspiger står helt derude i det våde og kolde vand med BØLGER... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe ja han var så ivrig med isen - Lumi skulle jo ikke nå at tage det hele :mrgreen:

 

@Dinah: Det er Sonja der lægger det store arbejde i - mig der filmer inde fra det tørre sand :blink:

Mener man på et tidspunkt kan høre at Tyson piber lidt - kan I så komme ind til mig igen....ihhh....også strengt at hans to yndlingspiger står helt derude i det våde og kolde vand med BØLGER... :lol:

 

hehe ja havde lige overset, at det var dig, der havde lagt klippene ind:lol::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nogle rigtig gode videoer. Jeg er helt vild med den sidste, hvor de deler isen. jeg er meget imponeret over, at de ikke æder skeen. Her har Oskar noget at lære, tror jeg :mrgreen:

 

Tark :D

Hahaha..hvalpe skal gumle i alt :mrgreen:

De var rigtig søde til at dele isen....ikke noget med at skændes om den eller noget..:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de fint. :klap: Vores søde hunde. :lun:

 

Ja, jeg arbejdede for sagen med at få Tyson i vandet, men puha, der var for dybt og for mange bølger, så han ville kun lige have poterne våde. :lol:

 

Ignorer for øvrigt venligst mit åndssvage grin i sidste klip. :oops: Heldigvis er vapperne så kære med is i hele fjæset, at de forhåbentlig tager al opmærksomheden. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de fint. :klap: Vores søde hunde. :lun:

 

Ja, jeg arbejdede for sagen med at få Tyson i vandet, men puha, der var for dybt og for mange bølger, så han ville kun lige have poterne våde. :lol:

 

Ignorer for øvrigt venligst mit åndssvage grin i sidste klip. :oops: Heldigvis er vapperne så kære med is i hele fjæset, at de forhåbentlig tager al opmærksomheden. :mrgreen:

 

Nu så jeg videoerne uden lyd, da jeg var på arbejde.... Men nu må jeg da absolut se dem igen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...