Hop til indhold

Kratos


Gæst kratos' mor
 Share

Recommended Posts

Gæst kratos' mor

Kratos er en kæmpe blanding. Hans mor er: Labrador/golden retriver/border colli/schæfer og hans fra: Mastiff/chow chow :) Han er lige knap 9 mdr nu :) Dejlig, nem og lydig hund :)

Her er han 10 uger...

6.jpg

Og her... 6 mdr.

bruges.jpg

Min computer brød sammen her for noget tid siden, så kan desværre kun fremvise disse ikke så gode billeder da de andre ligger på en anden harddisk, indtil videre :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kratos' mor

Mange mange tak for Jeres søde og dejlige ord om min lillemand :) Vi var også solgt da vi så ham :) Og er kun blevet mere og mere positive med tiden :) Det er vores første hund. Og vi kunne ikke have fået en bedre første-gang... ja eller "nogen-gangs" hund :lol::lol: Han har været så nem hele vejen igennem. Han var allerede komplet renlig da han var tre måneder gammel. Han spiser ingenting og er så dejlig nem. Han er meget selvstændig (visse racer i ham, kan her nævnes;-) ) Men ellers er han helt perfekt. Han fik en stor første præmie og endte med at blive nr. 7 ud af alle 24 hunde til hvalpe/lydighedskursus og han er klart en af de bedste nu han er startet i første klasse. Vi er meget stolte af ham :) Endnu engang tusind tak for de dejlige ord om vores dejlige hund og for den rare velkomst :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har komplet overset denne tråd - og hvor er jeg gået glip af noget! :shock:

 

Han er godt nok en dejlig dreng :lun:

 

- og rigtig spændende med de mange blandinger, der virker til at være faldet rigtig heldigt ud! :5up:

 

Velkommen på H-F forresten :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kratos' mor

Mange mange tak :) Vi har også snakket om at det ville være en god "race" for han har bare alle kvaliteterne fra hver enkelt race :) Nu man man ikke se det på billederne, men han har en dejlig blå tunge :) :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...