Hop til indhold

Så skal der handles tøser


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather

og fyre...:-D

 

Foderlageret(i Kolding) har 10 års fødselsdag, og det fejrer de med 3 dage med tilbud(torsdag til lørdag)...bl.a. så jeg at der var nogen typer foder hvor man fik en hel sæk foder gratis oveni hvis man køber 15kg. og andre hvor man får en gratis foderspand med(royal canine tror jeg)...op til 50% rabat på liner og halsbånd....

 

og der var vist også ting til både hest, kat og gnaver...:-D

 

Fik lige deres avis i dag og ville dele det med jer...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

og fyre...:-D

 

Foderlageret(i Kolding) har 10 års fødselsdag, og det fejrer de med 3 dage med tilbud(torsdag til lørdag)...bl.a. så jeg at der var nogen typer foder hvor man fik en hel sæk foder gratis oveni hvis man køber 15kg. og andre hvor man får en gratis foderspand med(royal canine tror jeg)...op til 50% rabat på liner og halsbånd....

 

og der var vist også ting til både hest, kat og gnaver...:-D

 

Fik lige deres avis i dag og ville dele det med jer...:-D

 

Hold da fast, det lyder da lækkert :-) Selvom det er farligt at dele den slags informationer med mig, elsker at købe hunde-ting :oops::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

hehe...ja det jo lige det...:-D....

 

i min polo ville det omvendt godt kunne betale sig at hente foder i randers...hehe...bruger ca.30liter benzin på at køre til amager og retur fra Kolding...:-D

 

sidst var endda med trailer...hehe

Redigeret af The dogfather
tilføjelse
Link til indlæg
Del på andre sites

hehe...ja det jo lige det...:-D....

 

i min polo ville det omvendt godt kunne betale sig at hente foder i randers...hehe...bruger 30liter benzin på at køre til amager og retur fra Kolding...:-D

Jamen du skal da ikke holde dig tilbage, hvis du får lyst til at komme til randers med noget guf til katten - jeg prostesterer ikke :engel: Gider bare ikke tage bussen til kolding for at shoppe katteudstyr :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Jamen du skal da ikke holde dig tilbage, hvis du får lyst til at komme til randers med noget guf til katten - jeg prostesterer ikke :engel: Gider bare ikke tage bussen til kolding for at shoppe katteudstyr :-P

 

hehe...må jeg gøre næste gang der er noget så....:mrgreen:...tror ikke jeg selv når op forbi denne gang...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...