Hop til indhold

Billeder


Gæst mulline
 Share

Recommended Posts

  • Svar 58
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

jubiiiiiiiiiii mulline skal snart have hvalp :klap2:

 

 

 

 

 

 

:mrgreen::mrgreen:

 

Faktisk har jeg fået lov af priceman [ATTACH]13968[/ATTACH] men jeg tror vi venter til gamle mor Freja ikke er her mere:cry: ( forhåbentlig varer det noget endnu)

Link til indlæg
Del på andre sites

Faktisk har jeg fået lov af priceman [ATTACH]13968[/ATTACH] men jeg tror vi venter til gamle mor Freja ikke er her mere:cry: ( forhåbentlig varer det noget endnu)

 

 

 

Hvorfor?

 

Kan hun ikke holde til en lille hvalp?

 

Nå, men så må jg jo med vemod sige: lad os håbe hun holder sig godt, så i kan få mange flere gode år :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor?

 

Kan hun ikke holde til en lille hvalp?

 

Nå, men så må jg jo med vemod sige: lad os håbe hun holder sig godt, så i kan få mange flere gode år :blink:

 

Jo det kan hun sagtens, og hun er perfekt til at lære hvalpe hundesprog, hun er en rigtig super mor:-D

 

Næ det handler mere om at der skal være tid til alle, og 3 store kræver nu engang mere tid end 2 , når man også arbejder med hundene enkeltvis:-D

 

Men for pokker det er fristende:mrgreen:

[ATTACH]13996[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo det kan hun sagtens, og hun er perfekt til at lære hvalpe hundesprog, hun er en rigtig super mor:-D

 

Næ det handler mere om at der skal være tid til alle, og 3 store kræver nu engang mere tid end 2 , når man også arbejder med hundene enkeltvis:-D

 

Men for pokker det er fristende:mrgreen:

 

Men hvis hun godt kan holde, og det ligefrem er fornuftigt, for at udvikle en rigtig god hund så kan vi vel sige

 

 

Du skal ha hund

Du skal ha hund

Du skal have hund

 

 

HF skal have rottweiler hvalp :mrgreen::blink::blink::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men hvis hun godt kan holde, og det ligefrem er fornuftigt, for at udvikle en rigtig god hund så kan vi vel sige

 

 

Du skal ha hund

Du skal ha hund

Du skal have hund

 

 

HF skal have rottweiler hvalp :mrgreen::blink::blink::blink:

 

Det er helt sikkert at rottetøserne ville være en god hjælp i opdragelsen af en hvalp:5up: det er skam også med i overvejelserne:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...