Hop til indhold

Lad mig se jeres tudser!


Gæst Unknown99
 Share

Recommended Posts

Gæst Unknown99

"Alle" har dem efterhånden på et eller andet sted på kroppen... :D så syns vi skal dele vores lille stykke kunst på kroppen med hinanden, og jeg vil gerne starte... :D

minarm.jpg

minarm.jpg

dsc00079gw.jpg

 

det var så det... :)

minarm.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 199
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Fordi den sidder et sted, hvor jeg ikke selv kan tage et billede:-)

 

Jeg var en kylling, da jeg skulle have lavet den, så tænkte at jeg kunne få den lavet på den ene balle, så ville det ikke være så slemt, hvis det gjorde for ondt at få den lavet færdig

 

Den BLEV færdig og nu kan jeg ikke vise den frem :rolleyes::roll::lol::mrgreen:

 

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Fordi den sidder et sted, hvor jeg ikke selv kan tage et billede:-)

 

Jeg var en kylling, da jeg skulle have lavet den, så tænkte at jeg kunne få den lavet på den ene balle, så ville det ikke være så slemt, hvis det gjorde for ondt at få den lavet færdig

 

Den BLEV færdig og nu kan jeg ikke vise den frem :rolleyes::roll::lol::mrgreen:

 

så må du hen til et spejl.. :) det gjorde også bare nas, den jeg har på siden, er du gal mand.. hehe.. var grædefærdig..

Link til indlæg
Del på andre sites

ja men det er jo også en masse andre billeder der var der hehe.. :) det kunne da være sjovt, at få dem samlet i en tråd.. :)

 

jajaja :rolleyes: tsk tsk tsk... :blink::lol:

 

Skulder: den første - g-nøgle

DSC00553.jpg

 

Håndled: sidste nye - for min lillebror

DSC03230-1.jpg

 

Ankel: (lavet på Camden Market i London)

DSC03228.jpg

 

Håndled: Born To Be Wild :engel:

DSC00558-1.jpg

 

Mave: pote :blink:

DSC00482-1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
jajaja :rolleyes: tsk tsk tsk... :blink::lol:

 

/quote]

 

Det var da slet ikke så svært... fede tudser, kan godt lide din bewild.. :) har kraftig overvejet, at få den anden arm fyldt ud, men tror ikke mit fremtidigt arbejde som sygeplejerske vil nyde godt af det...

Link til indlæg
Del på andre sites

G-nøglen er super flot. Den skulle jeg have lavet, hvis jeg ikke var sådan en infernalsk kyllingerøv !!!

 

:lol: se at få det gjort...jeg var også nervøs da jeg skulle have min den første (pssst...g-nøglen:blink:) men man skal bare lige bide det lidt i sig, også er det overstået. En lille én som dem jeg har tager max 20-25 minutter :5up: Det er da til at holde ud...og TRO mig, du glemmer smerten og kommer tilbage efter mere :engel:

 

Det er desværre den værste form for afhængighed for der er ingen kur :blink::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

jajaja :rolleyes: tsk tsk tsk... :blink::lol:

 

/quote]

 

Det var da slet ikke så svært... fede tudser, kan godt lide din bewild.. :) har kraftig overvejet, at få den anden arm fyldt ud, men tror ikke mit fremtidigt arbejde som sygeplejerske vil nyde godt af det...

 

:blink::lol: en sygeplejeske er da en kvinde :engel:

 

Og altså når nu du har så mange i forvejen så gør det da ingen forskel :lol: skal de skjules skal du jo alligevel have lange ærmer på :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har dog ingen tudser, men er blevet beriget med en del ar, fra div. dyr og lidt nytårs fyrværkeri:mrgreen:

 

Men har gået og rodet med en tus som gerne skulle ænde med at sidde på mit højre håndled. 1. Der skal stå Emma, med en rigtig pigekrylle skrift. 2. Der skal være en hundepote ovenover hendes navn:lun:

 

Men jeg har et lille bi spørgsmål til stedet den skal sidde, for jeg har nogle småfimsede håndled, hvor "senerne" eller hvad de hedder stikker meget frem, og to ret store boldårer. Vil det kunne komme til at blive et problem, når den skal laves:confused: Ikke fordi jeg er bage for blod eller smerte, er bare total jomfru i det der tatoo halløj:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har dog ingen tudser, men er blevet beriget med en del ar, fra div. dyr og lidt nytårs fyrværkeri:mrgreen:

 

Men har gået og rodet med en tus som gerne skulle ænde med at sidde på mit højre håndled. 1. Der skal stå Emma, med en rigtig pigekrylle skrift. 2. Der skal være en hundepote ovenover hendes navn:lun:

 

Men jeg har et lille bi spørgsmål til stedet den skal sidde, for jeg har nogle småfimsede håndled, hvor "senerne" eller hvad de hedder stikker meget frem, og to ret store boldårer. Vil det kunne komme til at blive et problem, når den skal laves:confused: Ikke fordi jeg er bage for blod eller smerte, er bare total jomfru i det der tatoo halløj:engel:

 

Der sker ikke noget :5up: Nålen kører kun lige i overfladen af huden og kommer slet ikke i nærheden af årerne (med mindre det er en discount tatovør og han trykker ALT for hårdt)

Men det gør naller på håndledene skulle jeg hilse og sige :engel::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der sker ikke noget :5up: Nålen kører kun lige i overfladen af huden og kommer slet ikke i nærheden af årerne (med mindre det er en discount tatovør og han trykker ALT for hårdt)

Men det gør naller på håndledene skulle jeg hilse og sige :engel::lol:

Okay kan heldigvis høre Jacobs mester om hvem der er gode heroppe, han er nærmest afhæning af det skidt:mrgreen:

 

Og så får jeg taget blodprøver ved håndledene, og idioterne skal altid stikke forkert min. 3 gange:rolleyes: Så ved at det er et lidt følsomt område, men jeg kan ta det kan jeg , vil gøre alt for den skide køter:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...