Hop til indhold

Lad mig se jeres tudser!


Gæst Unknown99
 Share

Recommended Posts

  • Svar 199
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er også en kylling, ville gerne have groas lille pote. Måske vi skal tage afsted sammen, så kan vi holde hinanden i hånden :blink:

 

Det kommer rigtig meget an på hvor på kroppen i får tatoveringen, hvor ondt det gør.

 

Ribben gør naller, håndled og andre steder hvor huden er tynd gør også rimelig ondt, faktisk skulle baller også være avs og jeg synes læggen var et forfærdeligt sted.. Hmm, hedder det læggen der bag på benet :confused:

Det har bl.a. noget at gøre med hvor nerverne ender, hvilket er forskelligt fra person til person.

 

Det dødningehoved jeg har på skulderen gjorde slet, slet ikke ondt. Låret er også piece of cake, det er også steder hvor der er godt med "sager" under huden. (Og nej, det har ikke noget at gøre med om man er tyk eller tynd :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

jajaja :rolleyes: tsk tsk tsk... :blink::lol:

 

Håndled: Born To Be Wild :engel:

DSC00558-1.jpg

 

 

Hihihihi minder mig om en jeg så et billede af, hvor tatovøren havde skrevet forkert......... så rundt om håndleddet stod der:

 

What goes aroud - comes aroud :stupid::lol:

Redigeret af Buddha
klandrer andre for at stave forkert, og så gør jeg det selv, ups
Link til indlæg
Del på andre sites

Hihihihi minder mig om en jeg så et billede af, hvor tatovøren havde skrevet forkert......... så rundt om håndleddet stod der:

 

What goes aroud - comes aroud :stupid::lol:

 

:lol:

 

ja, den skal faktisk laves om så snart jeg får råd :engel: på indersiden af håndledet skal Izzies pote være og rundt om skal der være nogle søde blomster :mrgreen::blink: også skal der snefølig stå Izzie :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol:

 

ja, den skal faktisk laves om så snart jeg får råd :engel: på indersiden af håndledet skal Izzies pote være og rundt om skal der være nogle søde blomster :mrgreen::blink: også skal der snefølig stå Izzie :5up:

 

Sådan oveni? Eller den skal dækkes?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Veronique

Jeg vil da også rigtig gerne være med i denne leg :D

 

Til minde om min far.

[ATTACH]14584[/ATTACH]

Halv fransk, halv dansk.

[ATTACH]14585[/ATTACH]

Ja, den kræver ik nogen forklaring. Er bare vild med store katte :P

[ATTACH]14586[/ATTACH]

 

EDIT: Så kom der lige forklaringer på :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Veronique

Hæhæ MANGE TAK Tonks :-D

Og til alle jer KYLLINGER - bare gør det!

 

Fik min første tat for halvandet år siden, og siden da, fået to mere. Det gør virkelig virkelig slet ikke så ondt som man går og bilder sig selv ind.

Mener selv min smertetærskel er lig nul, men jeg klarede den! Og jeg er nok den største kylling af dem alle :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Min største forhindring er nok, at den bliver der resten af livet. OG bliver grim med alderen.. Så hvis jeg skulle have noget stående, skulle det nok være navne og poter på mine dyr, som så mange andre også har nævnt ;)

 

Pluto (cocker som stadig er i live, heldigvis)

Sirius (min norske skovkat, der måtte betale en høj pris for det frie katteliv)

Kiwi (min papillon)

 

(høhø, min dårlige humor er slået til! - S, P, eller (og) K!!!

 

HAHAHAHHA! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min største forhindring er nok, at den bliver der resten af livet. OG bliver grim med alderen.. Så hvis jeg skulle have noget stående, skulle det nok være navne og poter på mine dyr, som så mange andre også har nævnt ;)

 

Pluto (cocker som stadig er i live, heldigvis)

Sirius (min norske skovkat, der måtte betale en høj pris for det frie katteliv)

Kiwi (min papillon)

 

(høhø, min dårlige humor er slået til! - S, P, eller (og) K!!!

 

HAHAHAHHA! :lol:

 

DET kommer squ an på hvem kunstneren er :blink: en god tattoo artist kan lave et rigtigt kunstværk og det blir ikke grimt med alderen.

 

Hvis du tænker på de gamle mennesker man ser idag med grimme udtværede tudser, så tænk på at tingene er bedre idag. Viden og materialer er bedre. Så det med at de blir grimme, den køber jeg ikke :rolleyes::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

DET kommer squ an på hvem kunstneren er :blink: en god tattoo artist kan lave et rigtigt kunstværk og det blir ikke grimt med alderen.

 

Hvis du tænker på de gamle mennesker man ser idag med grimme udtværede tudser, så tænk på at tingene er bedre idag. Viden og materialer er bedre. Så det med at de blir grimme, den køber jeg ikke :rolleyes::lol:

 

hehe jamen så er der jo bare et argument der er udhvisket! Nice at vide, for så skulle det jo ikke blive et problem med tiden!!:cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...