Hop til indhold

En god kiropraktor


Petrine
 Share

Recommended Posts

Jeg har ikke så meget forstand på kiropraktorer på Sjælland, men jeg har da fået opsnust herinde at folk generelt er glade for:

 

Maja Guldborg

Marianna Bendixen

Charlotte Frigast

 

Jeg har Jacki med til Marianna Bendixen 3 gange, når hun har konsultation i Kolding, og kan sagtens anbefale hende :-D de øvrige kender jeg kun ved navn .................

 

PS: Kender INTET til den sjællandske nærgeografi, så hvor i forhold til dig de hver især holder til har jeg ingen fornemmelse for :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har været ved Charlotte Frigast med Noomi og var rigtig godt tilfreds. :5up: (Men Noomi fejlede så ikke noget, så jeg ved ikke om det gælder :oops:) Jeg ved dog at der er flere der har været glade for hende :-D

 

Hvor har hun praksis? Kunne ikke finde det på hendes hjemmeside.

 

Jeg overvejer også, om jeg skulle få Tyson tjekket. Ikke fordi jeg tror, at der er noget galt, men det er da rart at vide det med sikkerhed.

 

Hvad tager hun for en konsultation?

Link til indlæg
Del på andre sites

Har også brugt Charlotte med stor succes og har været på kbh. dyrehospital eller i ringsted.

 

Pt. bruger jeg Birgitte Schjøth, da hun holder til lige rundt hjørnet på buddinge dyreklinik.

 

En enkelt af de nævnte herinde, ville aldrig få min hund i hænderne, dertil har jeg hørt for mange skrækhistorier, selvom hun også har "reddet" en del hunde, men sådan er det jo også med dyrlæger osv....

Link til indlæg
Del på andre sites

Har også brugt Charlotte med stor succes og har været på kbh. dyrehospital eller i ringsted.

 

Pt. bruger jeg Birgitte Schjøth, da hun holder til lige rundt hjørnet på buddinge dyreklinik.

 

En enkelt af de nævnte herinde, ville aldrig få min hund i hænderne, dertil har jeg hørt for mange skrækhistorier, selvom hun også har "reddet" en del hunde, men sådan er det jo også med dyrlæger osv....

 

Sådan en udmelding kan ikke andet end gøre mig rigtig nysgerrig, da jeg jo bruger en af de andre nævnte til Jacki, såe jeg vil da gerne vide om jeg skal til at finde mig en anden :oops:

 

Svar gerne på pb, hvis du ikke har lyst til at poste her :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har smidt dig en pb :-)

 

Men i bund og grund handler det om hvem man er tryg ved og føler der kan hjælpe ens hund, ellers kan man som regel google navnet efterfulgt af "erfaringer" og måske på den måde få et indblik i om folk er tilfredse eller ej

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan en udmelding kan ikke andet end gøre mig rigtig nysgerrig, da jeg jo bruger en af de andre nævnte til Jacki, såe jeg vil da gerne vide om jeg skal til at finde mig en anden :oops:

 

Svar gerne på pb, hvis du ikke har lyst til at poste her :vinken:

 

Samme her, eftersom jeg står og skal bruge en kiropraktor til mine, og alle 3 nævnte er i kikkerten.

Link til indlæg
Del på andre sites

Personligt ville jeg vælge Charlotte eller Maja som er nævnt.

 

Charlotte har jeg selv gode erfaringer med og hun havde Fie under behandling og sørgede for vi kom videre til termografi og fik klarlagt problemet.

 

Maja har jeg hørt rigtig meget godt om.

Link til indlæg
Del på andre sites

Google er godt - men ham jeg brugte til mig selv har udelukkende gode anmeldelser på nettet, selvom jeg har dømt kvaksalver :oops: jeg er yderst kritisk, så skal komme med en anmeldelse når jeg har prøvet de to (kan ikke nøjes med en, for skal have noget at sammenligne :-D)

 

Det bliver så en lettere pebret test for dig, for det normale er at hvis kirodamen finder noget på din hund, så skal den komme igen 14 dage efter.

 

Jeg har brugt alle de tre nævnte og har været tryggest ved MB, ikke fordi de andre ikke er dygtige, det er de bestemt CF har en phd. i stoffet og både hun og MG er dyrlæger også.

 

Jeg kan bedst lide de to sidstnævntes måde at arbejde med hundene på. MB's er mere fysisk kontant. Til gengæld har hun en hamrende lang erfaring.

 

Det var hende der stillede diagnosen på Pelle som hvalp, hvor dyrlægen skulle bruge 3 uger og adskillige besøg og ubehagelige undersøgelser på det. Fordi han ikke ville høre på hvad kiropraktoren havde fundet.

 

De andre kiropraktorer samt nogle dyrlæger ser rødt, når de hører hendes navn. Hun har ikke en uddannelse de kan acceptere, men OK det har vi adfærdbehandlere jo heller ikke...

 

Hvis der opstod et virkeligt stort problem var det MB's mening jeg helst ville høre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad giver du for kiropraktor, når du skriver det bliver en lettere pebret test ?

 

Nu bruger jeg en dyrlæge som har "alt i én pakke" så det er noget siden jeg sidst var hos kiropraktor, men jeg husker en pris omkring 700 kr pr behandling i februar 2009.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu bruger jeg en dyrlæge som har "alt i én pakke" så det er noget siden jeg sidst var hos kiropraktor, men jeg husker en pris omkring 700 kr pr behandling i februar 2009.

 

Ja det er vel så for første behandling og gennemgang af hele hunden, næste besøg giver du vel ikke nær så meget for ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg mener at jeg gav 380 hos Charlotte Frigast for en førstegangsbehandling. Det var i hvert fald deromkring, for jeg blev positivt overrasket over at det ikke var dyrere :5up:

 

Nu er det en del år siden jeg var hos Charlotte, men var hos hende en hel del gange og da jeg fik regningen, måtte jeg ringe og spørge og hun havde glemt noget, for den var meget lille i forhold til hvad jeg ellers var vant til af regninger på daværende tidspunkt *GG*

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...