Hop til indhold

Hej..


Gæst Jennifer
 Share

Recommended Posts

Så må det næsten være på tide jeg fik præsenteret mig selv og prinsessen.

Jeg har været herinde i lidt tid men for det meste bare luret lidt i krogene :-P

 

Jeg hedder Jennifer, jeg er 20 og bor sammen med min mand på 26 og den lille søde prinsesse som vi kommer til om 2 sekunder :-D Vi bor lidt udenfor Ringsted i en meget sød lille by ved navn Sneslev. Jeg er næsten lige startet på SSH uddannelsen og er næsten lige stoppet med hvalpetræningen her i går faktisk :mrgreen: Har til sinde at starte på noget lydighed engang når jeg finder et sted at træne - det er en jungle så hvis i har gode erfaringer med nogle træningsteder omkring Ringsted - Køge eller Næstved så sig til :blink:

 

Så til den virkelige interessante i dette indlæg...Prinsessen Chelsea. Hun er en lille ballademager/prinsesse til potespidserne og samtidig en super charmerende lille FT Springer. Hun er 4 måneder - nærmere betegnelse så er hun 18 uger i morgen. Hun skal bruges til lydighed og agility (når hun bliver gammel nok) - også noget spor på fritidsbasis. Ingen jagt da hverken min mand eller jeg kan lide det særlig meget - jagttræning i sig selv synes jeg lyder spændende, men nu må vi se hvad det hele bliver til med hende. Hun elsker agility og lydighed. så det er første prioritet.

 

Vi valgte Springeren fordi hun passer ind - hun er den rigtige størrelse, rigtige temperament og samtidig så elsker jeg at træne med hunde. Hun er dejlig kontaktsøgende og for det meste menneskeglad - der er dog nogle hun absolut ikke vil snakke med, men det er få. Børneglad er hun også, hun elsker de små størrelser og vil helst bare gerne ligge ved siden af og hygge og give små nøssere til dem :mrgreen: Hun er min nummer 2 hund så jeg er ikke helt newbie men hun er absolut anderledes end min første. På den gode måde :-D Jeg elsker hendes instinkter og jeg elsker kontakten med hende når vi først er igang. Og allermest - så elsker jeg hendes hvalpehumør :mrgreen:

 

Det blev nok liiige langt nok, hejhej fra os :vinken:

 

[ATTACH]14669[/ATTACH]

 

[ATTACH]14670[/ATTACH]

 

[ATTACH]14672[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...