Hop til indhold

I forbindelse med en hjerneblødning...


Agnete87
 Share

Recommended Posts

...hos undertegnede i en IT time idag, kom jeg pludseligt til at tænke over det der med at Ulve ikke gør/kan gø:hmm:

 

Men så kom jeg igen i tvivl kan de overhovedt gø de der ulveting, eller kan de det godt. For jeg har da aldrig hørt eller set en ulv gø i de der naturprogammer. Eller er det bare en af de små bonusting hunde de kan...

 

Oplys mig tak:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

...hos undertegnede i en IT time idag, kom jeg pludseligt til at tænke over det der med at Ulve ikke gør/kan gø:hmm:

 

Men så kom jeg igen i tvivl kan de overhovedt gø de der ulveting, eller kan de det godt. For jeg har da aldrig hørt eller set en ulv gø i de der naturprogammer. Eller er det bare en af de små bonusting hunde de kan...

 

Oplys mig tak:mrgreen:

 

 

:hmm: jeg mener helt bestemt at ulve ikke kan gø :hmm: har ihvertfald aldrig hørt dem gø, og ulveanlægget i zoo har været mit andet hjem de sidste par år :oops::engel:

 

de kan vist sådan hyle-pive-gø, men ikke rigtig hunde-vovse gø :mrgreen::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm: jeg mener helt bestemt at ulve ikke kan gø :hmm: har ihvertfald aldrig hørt dem gø, og ulveanlægget i zoo har været mit andet hjem de sidste par år :oops::engel:

 

de kan vist sådan hyle-pive-gø, men ikke rigtig hunde-vovse gø :mrgreen::blink:

Ja det nærmeste jeg har hørt et vov fra, var en hvalp og det var ikke sådan rigtigt vov/bjæf. Men nærmere et udbrud af en art...

Link til indlæg
Del på andre sites

Er faktisk lidt skuffet Tonks, er du ikke uddannet dyrespasser:mrgreen: du burde vide sådan noget så, nemlig...

 

 

:lol: du er vist ligeså meget dyrepasser som mig :lol: jeg sælger bare billetter :engel::lol:

 

Men ulve interessere mig meget...derfor jeg tit er nede i anlægget.

 

Var engang med til at fodre dem inden i anlægget, lidt risikabelt da de er blevet meget teritorielle. Men ret vildt, der var en ung han der kom liidt for tæt på, de plejer ellers at være sky. Men det vidste ham der altså ikke :lol:

 

Der er meget ærefrygt når man står så tæt på et vildt dyr :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: du er vist ligeså meget dyrepasser som mig :lol: jeg sælger bare billetter :engel::lol:

 

Men ulve interessere mig meget...derfor jeg tit er nede i anlægget.

 

Var engang med til at fodre dem inden i anlægget, lidt risikabelt da de er blevet meget teritorielle. Men ret vildt, der var en ung han der kom liidt for tæt på, de plejer ellers at være sky. Men det vidste ham der altså ikke :lol:

 

Der er meget ærefrygt når man står så tæt på et vildt dyr :-D

Jo jeg har godt hørt at de ikke er så "vilde" igen i Givskud, og at de altid er 2 inde ved dem...

 

Men jow man får respekt når dyr går tæt på og man ikke selv ønsker det, har selv haft en mindre slåskamp med et meget surt hulepindsvin:shock: og en forelsket lama efter mig:oops:

 

Og været med til at fodre en rævehvalp op til en alder af 4 uger:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har læst (og jeg kan selvfølgelig ikke huske hvor), at hvalpene gør lidt, og at de voksne kun gør det i en faresituation for at advare hvalpene. Så de kan godt, men gør det meget sjældent

 

Ah... det giver mening... så en ulv der gør meget vil blive betragtet som en nar der konstant råber "ulven kommer". :mrgreen::mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...