Hop til indhold

Oktober-billeder 2009


Tonks
 Share

Recommended Posts

Okay..eftersom jeg fik skældud :oops: over at jeg glemte at det er Oktober idag :engel:

 

 

Så må jeg jo hellere starte her....

 

:hjerte: Total morgen-hygge-pjække-dag :lun:

 

Hun plejer ikke at være SÅ puttesyg om morgenen :lun: det må være løbetiden der taler her :mrgreen::blink::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 366
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De her to små videoer er godt nok fra september, men nu ryger de i oktober istedet.... Jeg ville egentlig have haft en film af hende der går amok med sin bold - når hun svinger den rundt og rundt som en hammerkaster og så giver slip :lol: men lige så snart kameraet blev tændt gad hun da ikke det længere :rolleyes:

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Okay..eftersom jeg fik skældud :oops: over at jeg glemte at det er Oktober idag :engel:

 

 

Så må jeg jo hellere starte her....

 

:hjerte: Total morgen-hygge-pjække-dag :lun:

 

Hun plejer ikke at være SÅ puttesyg om morgenen :lun: det må være løbetiden der taler her :mrgreen::blink::lol:

 

Rigtig dejligt billede...af en lige så dejlig Izzie:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
De her to små videoer er godt nok fra september, men nu ryger de i oktober istedet.... Jeg ville egentlig have haft en film af hende der går amok med sin bold - når hun svinger den rundt og rundt som en hammerkaster og så giver slip :lol: men lige så snart kameraet blev tændt gad hun da ikke det længere :rolleyes:

 

[media]

[/media]

 

[media]

[/media]

 

Haha det kender jeg ALT for godt... så står de bare der som om at de vil sige.... SNYDT:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen

Var lige en tur i skoven med Laika og pist var hun borte, :confused::confused::confused:

Jeg kiggede rundt mellem træerne men kunne slet ikke se hende :confused::confused::confused:

Laika var vist ved at lege gemmeleg, tror jeg, her et par billeder af hendes leg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Lidt fra vores tur til fjorden i dag.

 

[ATTACH]14724[/ATTACH]

 

[ATTACH]14725[/ATTACH]

 

[ATTACH]14726[/ATTACH]

 

Her er løbeturen stadig sjov (det er den så ikke 10sek. senere):

[ATTACH]14727[/ATTACH]

 

Det er altså hunde derude :lol: :

[ATTACH]14728[/ATTACH]

 

 

Åhhh hvor får jeg altså lyst til at tage til stranden nu... også selvom det er møgmørkt..:lol:

 

Skønne billeder:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Var lige en tur i skoven med Laika og pist var hun borte, :confused::confused::confused:

Jeg kiggede rundt mellem træerne men kunne slet ikke se hende :confused::confused::confused:

Laika var vist ved at lege gemmeleg, tror jeg, her et par billeder af hendes leg

 

 

Hihi.. det er en af grundene til at jeg ikke tør at slippe Freya fri i skoven... for pist væk vil hun være hvis hun ser vildt... eller noget..:lol:

 

Dejlige Laika:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
Hihi.. det er en af grundene til at jeg ikke tør at slippe Freya fri i skoven... for pist væk vil hun være hvis hun ser vildt... eller noget..:lol:

 

Dejlige Laika:hjerte:

Jeg er så så heldig at Laika aldrig render ret langt væk fra mig, jeg ved altid hvor hun er for hun render max 5 - 6 m. væk

hvis hun ikke er opmærksom på mig giver jeg et lille fløjt og hun kommer med det samme hen til mig

med det så bare så sjovt ud at hun rendte hen bag et træ og tittede frem med sit lille hovede

og derefter løb kun om bag grenene for at gemme sig, hun var rigtigt i sit legehjørne i dag, og vi morede os med det begge to.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Jeg er så så heldig at Laika aldrig render ret langt væk fra mig, jeg ved altid hvor hun er for hun render max 5 - 6 m. væk

hvis hun ikke er opmærksom på mig giver jeg et lille fløjt og hun kommer med det samme hen til mig

med det så bare så sjovt ud at hun rendte hen bag et træ og tittede frem med sit lille hovede

og derefter løb kun om bag grenene for at gemme sig, hun var rigtigt i sit legehjørne i dag, og vi morede os med det begge to.

 

Jeg elsker bare når man fuldstændig glemmer tid og sted... der findes ikke ret meget som er bedre:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MariePylaia
Sofia Billede 1: Hvordan kan du kalde hende Grimme? Hun er da smuk :5up:

Grimme Billede 2: Ja, hvor er hun smuk, hende Sofia :-)

 

Ja, de er meget smukke begge to! Men som hvalp var lille Grimme altså ikke helt så køn som hun er blevet.. Haha. Men bare rolig, det er ganske kærligt ment! :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...