Hop til indhold

Oktober-billeder 2009


Tonks
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010
På tur i dag:

 

Det var meningen vi skulle kaste med denne her pind, men det mente Luna så ikke:mrgreen:

 

0210_7111.jpg

 

 

Rigtige dejlige billeder....:5up:

 

Kender det alt for godt det med at kaste med pinde og så æder hunden dem bare istedet for...:lol::lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 366
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst freya3010
Tak tak:-D Ja, Luna har ikke lige læst at en lab er en retriever og skal elske apportering:mrgreen:

 

Men til gengæld må hun ha læst at en lab skal være madglad.... også selvom maden skulle være erstattet af en pind...:lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er godt klar over, at for andre er dette et seriøst latterligt kedeligt billede :lol: men for mig - er det intet mindre end et mirakel :5up: Karla spiser ikke af en skål! Og det har jeg egntlig bare accepteret... der står dog alligevel altid en skål med tørfoder, som jeg så tager af til små træningssessioner osv...

 

men se lige mit kræ - der spiser af sin madskål :shock: R/C hypoallergenic styrer :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er godt klar over, at for andre er dette et seriøst latterligt kedeligt billede :lol: men for mig - er det intet mindre end et mirakel :5up: Karla spiser ikke af en skål! Og det har jeg egntlig bare accepteret... der står dog alligevel altid en skål med tørfoder, som jeg så tager af til små træningssessioner osv...

 

men se lige mit kræ - der spiser af sin madskål :shock: R/C hypoallergenic styrer :5up:

 

 

 

Neiiiiiiiiiii hvor er hun dygtig :banan: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han vandt - men snart bliver træningen rykket til søndag, hvor han ikke kan og så overtager jeg :-D han mener dog at det så stadig er ham der skal deltage i konkurrencer :evil:

 

Ej, det skal da være den, der træner med hunden, der går til konkurrencer. Det er jo lige så meget handleren, der lærer noget af træningen! Ellers står han bare der til en konkurrence og ved ikke, hvordan han skal lave en videresendelse, krydse bagved eller lave en svenskervending. Det må du bare fortælle ham, så man han gå til noget andet med hende i stedet for - dogdancing, for eksempel. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

Så tror jeg nok liiige det er påtide at Emil viser jer det kødben han fik efter fasten! - Godt nok fra september men hvaa...:mrgreen:

 

1: Her er mit ben :-D

2: Og her har jeg på 3 minutter splittet det ad til atomer :pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

Ooooog, så har vi da lige lidt flere billeder, så vi kan bidrage til noget tidsfordriv :mrgreen:

 

1: Tager lige en kriminel slapper!

 

2: Jeg er vågen, men jeg gider IKKE stå op....

 

3: Neeej....Jeg står ikke op før kl. 10.00!

 

4: Tager en slapper med far

 

5: Tager en slapper med tigerdyret (Jaaa, den bliver passet rigtig godt på!)

 

6: Til træning - (og læg lige mærke til de fuldvoksne tæver ved siden af Emil og Esben - de er stort set samme højde som Emil på 6 måneder! :shock:)

 

7: Emil ser sig selv i fjernsynet (Og ja, det er ham selv :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Ooooog, så har vi da lige lidt flere billeder, så vi kan bidrage til noget tidsfordriv :mrgreen:

 

1: Tager lige en kriminel slapper!

 

2: Jeg er vågen, men jeg gider IKKE stå op....

 

3: Neeej....Jeg står ikke op før kl. 10.00!

 

4: Tager en slapper med far

 

5: Tager en slapper med tigerdyret (Jaaa, den bliver passet rigtig godt på!)

 

6: Til træning - (og læg lige mærke til de fuldvoksne tæver ved siden af Emil og Esben - de er stort set samme højde som Emil på 6 måneder! :shock:)

 

7: Emil ser sig selv i fjernsynet (Og ja, det er ham selv :blink:)

 

Jeg elsker det billede hvor han putter med tigerbamsen :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...