Gæst Unknown99 Skrevet Oktober 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Det bedste jeg ved min hund, er når vi ligger i sengen, og han hopper op til os, kravler ned under dynen og så putter nede ved mine ben... :5up: det er det bedste han kan gøre ved mig... men hvad med jer andre? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2009 Når de (en ad gangen) kravler op og sætter sig på mit skød med front mod mig, hvorefter h*n lægger sine poter på mine skuldrer, og så skal der kysses :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Oktober 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2009 det bedste han kan gøre? Fortsæt med at være den kærlige familie hund han er :hjerte: der er ikke noget specielt, det er alt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Unknown99 Besvaret Oktober 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2009 det bedste han kan gøre? Fortsæt med at være den kærlige familie hund han er :hjerte: der er ikke noget specielt, det er alt. der må da være noget du bedre syns om end andet.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Oktober 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2009 der må da være noget du bedre syns om end andet.. HVIS jeg skal prøve så må det være det sammenhold og gensidig kærlighed cujo og knægten har, de har et bånd jeg ikke kan forklare, det skal opleves :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Oktober 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2009 Det bedste Izzie kan gøre er at lægge sit lille hoved i mit skød og kigge op på mig med store brune hundeøjne :hjerte: Så smelter man, ja man gør så Og når hun kravler ned under dynen og altid lægger sig så tæt på min numse som muligt så man blir varm så er hun også bare den dejligste. Og når vi går tur, og hun er løs. Når jeg så kalder på hende og hun kommer styrtende med tungen ud af halsen. Så gør det også en glad At jeg betyder så meget for det lille kræ (der er ikke én ting der er det bedste :blink: ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Oktober 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2009 Når jeg sidder i sofaen og ser fjernsyn eller sidder ved computeren og Dumle kommer hen og sætter rumpen på armlænet og forpoterne på mit lår. Så sidder han der helt stille med snuden meget tæt ved min kind. Nogle gange er det for at få nusset bryst, nogle gange for at gøre opmærksom på sig selv, nogle gange bare for samværet og nogle gange sætter han sig også og kigger fjernsyn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2009 Og når vi går tur, og hun er løs. Når jeg så kalder på hende og hun kommer styrtende med tungen ud af halsen. Så gør det også en glad At jeg betyder så meget for det lille kræ Jeg kunne ikke lade være med at smile af denne her, for selvfølgelig er det rart med et godt indkald, men nogen gange kan det også blive for meget... Luna og Baldur har et perfekt indkald fra haven, men de konkurrerer om hvem der kan komme først, og når de begge så forsøger at komme ind ad døren på samme tid, så er de enten ved at rive dørkarmen ned, eller at slå dem selv halvt ihjel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Oktober 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2009 At hun er morgenglad og kæk - det modsatte af mig, men hun smitter med sin iver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussie Aslan Besvaret Oktober 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2009 Mine hunde gør min lykkelig... hvad mere kan man ønske sig?? Det bedste er når Aslan kommer mig smilene i møde. Eller når Jack hopper op på skødet af mig og logrer helt vildt hurtigt.. Eller når Aslan lægger poterne på mine skuldrer og "krammer mig" Eller når begge to futter rundt efter min søn i haven, og jeg tænker "det er mine fantastiske drenge, alle 3" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Oktober 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2009 Det bedste Tacco gør mig i øjeblikket er den måde han er så blid overfor Sofie på Alle andre kan han godt være voldsom og insisterende overfor men lille Sofie hun får bare et forsigtigt nys og så lægger han sig et lille stykke fra hende og kigger på hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Oktober 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2009 Lige nu er det når hun bare ikke halter.... Vi har haft nogle dage, hvor jeg intet har kunnet se på hende og det har gjort mig jublende lykkelig. I dag synes jeg desværre der var en snert, men er meget i tvivl dog... Ellers er det når vi ligger på sofaen og hun putter i min arm, eller når hun laver hvalpespjæt når vi leger eller når hun er dygtig til træning... Eller når hun kigger på mig og skiftevis lægger hovedet på skrå på den ene og den anden side, mens jeg taler til hende. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret Oktober 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2009 Kigge på mig med store forelskede øjne - hun kan virkelig få mig til at føle mig, meget betydningsfuld, åh...elsker sku den lille skid :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Oktober 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2009 årh ja efter en god gang hundetræning og hun bare har lært så hurtigt og jeg bare er så stolt så jeg kunne græde :hjerte: (hader historier om hunde der dør og sådan noget...for mig og izzie har en aftale om at hun lever til jeg er minumum 70 ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2009 Når de (en ad gangen) kravler op og sætter sig på mit skød med front mod mig, hvorefter h*n lægger sine poter på mine skuldrer, og så skal der kysses :hjerte: Og for første gang nogensinde har jeg så lige oplevet at dette alligevel ikke altid er det bedste... Baldur sad på mit skød og vi var igang med den helt store kyssetur, og lige midt i det hele syntes han at høre en lyd, hvorefter han BRØLER et ordentlig VUF lige ind i øret på mig Jeg er nu lettere døv på højre øre, men det går vel over igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tessa&Molly Besvaret Oktober 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2009 Det bedste Tessa kan gøre for mig er når vi om aftenen ligger på hver sin sofa og ser tv.. Bare ligger og slapper af og nyder at der er ro.. Det er noget vi ynder at gøre sammen.. Det bedste Molly kan gøre for mig er hendes ubetingede optimisme og hendes måde at komme over og smide sig meget kluntet ned på gulvet og brumme, fordi hun altså nu mener der skal nusses.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tessa&Molly Besvaret Oktober 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2009 Og for første gang nogensinde har jeg så lige oplevet at dette alligevel ikke altid er det bedste... Baldur sad på mit skød og vi var igang med den helt store kyssetur, og lige midt i det hele syntes han at høre en lyd, hvorefter han BRØLER et ordentlig VUF lige ind i øret på mig Jeg er nu lettere døv på højre øre, men det går vel over igen Skøønt.. Lettere ubehageligt, men et eller andet sted også virkelig sjovt.. Undskyld Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret Oktober 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2009 Når hun bare er i humør til at kælde og kommer hen til os og ligger på dynen. Ellers er hun altid en skøn hund og jeg elsker alt ved hende! :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Oktober 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2009 Det bedste Bassen kan gøre for mig, er at være Bassen og være her...:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jørgen Larsen Besvaret Oktober 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2009 Hvad det bedste Laika kan gøre for mig, Nej det eneste Laika kan gøre for mig, at være der når jeg står op om morgenen, give mig sin morgenknuser og jeg hendes knuser, det elsker vi nemlig begge to, være min følgesvend når vi går tur eller bare være der og snakke sammen om alt og intet, have den samme tiltro til mig som jeg har til hende, og vise gensidig kærlighed og troskab så Laika kan ikke gøre noget det bedste, nej hun er den bedste ven og trøster hvis jeg er lidt nede ja så er hun der altid med sin lille snude, og siger så far, nu skal jeg lige være der, og det bringer smilet og det gode humør frem igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Oktober 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2009 Det bedste Thailo kan gøre for mig er, når jeg er ked af det og han hopper op i sofaen og sætter sig tæt op ad mig og lægger sin kind ind mod min hals. Sådan kan han sidde mange minutter og slutter som regel med et lille slik på kinden eller hånden. Det er helt klart den bedste trøst jeg kan få. Men ellers gør han bare godt at være i nærheden af og giver mig mange ting at smile over hver dag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Oktober 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2009 Det bedste Anton kan gøre for mig er at lægge sig hen til mig og nusse, uanset om det er i sofaen om når jeg ser tv eller i sengen. Men jeg er også rigtig taknemmelig for at han har en evne til at få mig til at grine uanset hvor dårligt mit humør er :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
vinhou Besvaret Oktober 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2009 Det bedste Sascha kan gøre for mig er når jeg ligger på sofaen og hviler mig, og hun så kommer op og kravler helt hen og ligger ved siden af mig (sofaen er ikke ret bred og hun er en rimelig stor labrador på ca 30 kg.) - og hun så bare ligger der og putter og trækker vejret og smasker... ååh, det er simpelthen det eneste der kan gøre mig lykkelig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret Oktober 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2009 Når de (en ad gangen) kravler op og sætter sig på mit skød med front mod mig, hvorefter h*n lægger sine poter på mine skuldrer, og så skal der kysses :hjerte: DET gør Nura også... Og så sidder jeg der på entregulvet med pakkenelikker spredt ud over det hele og bliver bare gennemkysset fra øre til øre med to poter om halsen... Der findes ikke noget bedre i verden at komme hjem til... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Any Besvaret Oktober 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2009 Jodie gør det bedste for mig bare ved at være den hun er. Jeg har været så heldig at netop hun blev min hund. Men jeg blev da ekstra glad da vi var på prøve i dag på et højere agilityhold og hun bare fulgte mig tæt uden at interessere sig for noget som helst andet end mit og hendes samarbejde. det gør mig særligt glad at hun i dén grad vælger mig (jeg har jo bolden) til. Behøver jeg at sige at vi udmærkede os og er optaget på holdet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts