Hop til indhold

Månedens hund oktober 2009 "Kontakt"


Administrator
 Share

Recommended Posts

MÅNEDENS HUND OKTOBER 2009

 

Denne månedes kategori: "Kontakt" (frit fortolket).

 

Her lægges billeder online som man ønsker at deltage med i:

"Månedens hund" oktober 2009.

 

HUSK at kandidat billederne skal være online i denne tråd senest den 20. oktober kl. 21.00 for at deltage. Afstemningen på de indsendte billeder starter dagen efter.

 

KUN ét billede af samme hund, kan deltage pr.måned i konkurrencen, og du skal selv eje den afbillede hund. For at begrænse billederne og forøge stemmerne på de indsendte billeder, er det kun tilladt at deltage med én hund. Vil du have flere billeder online af din(e) hund(e), skal den/de i dit fotoalbum

 

KUN 1 billede i tråden - ellers er det umuligt at overskue for dommerpanelet - vil du bruge et andet billede end det første, skal dette udskiftes i samme indlæg.

 

Denne måneds kategori er valgt af sidste måneds vinder.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 128
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Lige én ting til - synes godt man må se lidt mere af Guincho (det er den til venstre, ikk'? :genert: ), både hans ører og lidt af ryggen... Men ikke meget.. Synes bare han virker lidt "klemt"

 

Ja, Gunchos øre (hvis det er ham) ser ud som om der er blevet cuttet lidt af det af, fordi det er så tæt på kanten. Der skal nok være lidt mere luft omkring begge hundene. Jeg er enig i af det beskårede billede er bedst - men det skal nok bare beskæres lidt mindre, trods alt.

Link til indlæg
Del på andre sites

2gvsrdl.jpg

 

:hjerte: skøøønt billede, men kun 1 hund pr billede :engel:

 

Admin:

 

KUN ét billede af samme hund, kan deltage pr.måned i konkurrencen, og du skal selv eje den afbillede hund. For at begrænse billederne og forøge stemmerne på de indsendte billeder, er det kun tilladt at deltage med én hund. Vil du have flere billeder online af din(e) hund(e), skal den/de i dit fotoalbum

 

Eller er det mig der misfortolker reglerne?? :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hjerte: skøøønt billede, men kun 1 hund pr billede :engel:

 

 

 

Eller er det mig der misfortolker reglerne?? :oops:

 

Ups, det må også gælde mig så :oops: Mon ikke admin lige kommer og siger nogle vise ord?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ups, det må også gælde mig så :oops: Mon ikke admin lige kommer og siger nogle vise ord?

 

Jeg tror godt dit må deltage - der er jo kontakt mellem hundene og det var kontakt frit fortolket...? Ved dog ikke om man må deltage med et billed med to hunde på, der har kontakt til fotografen :hmm:

 

Ei, ejg ved det ikke med nogen af billederne... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der har været emner som "kys" og "leg" tror jeg hvor der har været tilladt 2 hunde på billedet. I så fald står det som regel i oplægget dog.

Men mon ikke med "kontakt" at det også er tilladt, kan jo være kontakt mellem 2 hunde osv.

 

Normalt ellers har det været 1 hund på billedet.

Jeg tror det er tilladt at have to hunde på billedet, men jeg ved at det ikke er tilladt at have to billeder med :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...