Hop til indhold

Aghr! Levering fra Oliver's...


Aussiepower!
 Share

Recommended Posts

Sidste fredag, eller faktisk natten mellem torsdag og fredag, bestillte og betalet jeg foder og lakseolie hos Oliver's, som jeg har gjort en del gange før, hvor jeg altid har haft varene indenfor 2-3 dage, men nu er der altså gået over en uge, og jeg har endnu intet modtaget!!! Så nu er jeg både nået at løbe tør for Selected Fish og lakseolie, ihh hvor det pisser mig af :mad:

 

Er der andre der har oplevet problemer med levering fra Oliver's på det sidste???

 

Jeg har ellers altid været ganske godt tilfreds, men nu må jeg indrømme at jeg er ved at være rimeligt irreteret... Forrige gange jeg bestilte noget derinden fra, kom det godt nok "til tiden", men til gengæld havde en eller anden klaphat på lageret, forvekslet de 250ml. Body Boost jeg havde bestilt, med en prøve pakke/flaske Selected Fish -Det er så hvad der kan ske (selvom jeg stadig syntes at man skal være lidt af en klaphat, for at forveklse en flaske med flydende indhold, med en falske med raslende foderpiller :rolleyes: ) Men det værste er at der skulle 3 mails til Oliver's til før jeg fik en reaktion og langt om længe fik tilsendt det korrekte produkt...

 

Og nu skal jeg så åbenbart vente i guderne må vide hvor lang tid, på at modtage noget som helst, så jeg må indrømme at jeg er ved at være noget knotten :neutral: Er det bare mig der er uheldig med dem i øjeblikket eller hvad :confused::(

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bestilte nogle prøveposer i søndags og de kom først i fredags, så jo lidt forsinkelse.. Men det er da træls, når man løber tør for foder:(

 

Det er rart at høre at det ikke kun er mig der har oplevet lidt problemer i øjeblikket ;-) For jeg har ellers også altid været godt tilfreds med både produkter, service og hastigheden på leveringen.

 

Og ja, det er enromt træls at løbe tør for foder, når det simpelthen skyldes at de er tre gange så lang tid om at levere som de plejer... Heldigvis har jeg stadig 1½ sæk Old and Fit, så hundene sulter da heldigvis ikke (det er kun Flica og Cody der får Oliver's), men de skulle jo også helst have deres Selected Fish, især nu hvor jeg også er løbet tør for lakseolie :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Var inde og kigge på deres hjemmeside og der stod at de var løbet tør... sådan noget må næsten ikke ske i mit hoved... men det kan det åbenbart... :shock:

 

:shock::shock::shock: Det var da så en ide at de skrev det inden, man nåede at bestille -eller i det mindste så lige sendte en mail til dem der 'forgæves' har bestilt, når nu skaden er sket :mad:

 

Ja, jeg må indrømme at det ikke ligefrem letter min irretation :evil::evil::evil:

Men tak for info :5up: :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Det er da bedre at de en enkelt gang i ny og næ løber tør, end at de har et lager der ligger længe...

Ville jeg da mene.

 

Ja selvfølgelig er det bedre end at have gammel foder på lager, men jeg synes nu at de efterhånden må vide hvor mange order der kommer ind... de fleste går trods alt ind elektronisk... så Olivers må jo et eller andet sted have en lille idé om hvor meget af det pågældene foder de sælger..:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
:shock::shock::shock: Det var da så en ide at de skrev det inden, man nåede at bestille -eller i det mindste så lige sendte en mail til dem der 'forgæves' har bestilt, når nu skaden er sket :mad:

 

Ja, jeg må indrømme at det ikke ligefrem letter min irretation :evil::evil::evil:

Men tak for info :5up: :-)

 

Det var så lidt..:engel:... var tilfældigvis derinde idag for at kigge lidt på nøgletal..:lol:

 

Synes også at de burde have skrevet det til dig, så havde du i det mindste muligheden for at købe en anden udgave..

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var så lidt..:engel:... var tilfældigvis derinde idag for at kigge lidt på nøgletal..:lol:

 

Synes også at de burde have skrevet det til dig, så havde du i det mindste muligheden for at købe en anden udgave..

 

Som skrevet ovenfor, så burde det ikke have nogen indflydelse for mig, da det er de 4 kilos jeg har bestilit af Selected Fish. Og under alle omstændigheder, så hjælper det med at bestille noget andet nok ikke rigtig, da jeg netop sammen med Selected Fish også har bestilt 13½kg. adult og 4 kg. Senior + lakseolie og jeg har modtaget nul og nix af noget af det :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Som skrevet ovenfor, så burde det ikke have nogen indflydelse for mig, da det er de 4 kilos jeg har bestilit af Selected Fish. Og under alle omstændigheder, så hjælper det med at bestille noget andet nok ikke rigtig, da jeg netop sammen med Selected Fish også har bestilt 13½kg. adult og 4 kg. Senior + lakseolie og jeg har modtaget nul og nix af noget af det :megaked:

 

Du bør få en mega bunke guffer som et plaster på såret når fodderet endelig når frem...:engel:...

 

Jeg synes klart at du skal ringe på mandag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du bør få en mega bunke guffer som et plaster på såret når fodderet endelig når frem...:engel:...

 

Jeg synes klart at du skal ringe på mandag.

 

Ja, jeg syntes egentlig også at jeg bør have en gevaldig kompensation for min lange venten :mrgreen:

 

Og jeps, jeg hænger i røret til Oliver's på mandag og giver dem pænt besked om at se og få fingeren ud :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Ja, jeg syntes egentlig også at jeg bør have en gevaldig kompensation for min lange venten :mrgreen:

 

Og jeps, jeg hænger i røret til Oliver's på mandag og giver dem pænt besked om at se og få fingeren ud :engel:

 

:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har haft dem i røret og de lovede og gjorde ved......og ditten og datten.

 

Han skulle nok ringe tilbage samme dag.

 

2minuter i lukketid ringede JEG op, og igen de lovede og gjorde ved og alt det der.

 

2 dage efter, måtte jeg ringe igen, og så kom hundens foder endelig.

 

 

De havde så glemt at sende de godbidder med som jeg havde bestilt, men havde så givet en pose kæmpe kiks (som hunden ikke gider) som godtgørelse, og så gik der endnu 3 dage indengodbiderne kom.

 

Det er så kun sket den ene gang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Ja, jeg syntes egentlig også at jeg bør have en gevaldig kompensation for min lange venten :mrgreen:

 

Og jeps, jeg hænger i røret til Oliver's på mandag og giver dem pænt besked om at se og få fingeren ud :engel:

 

Har du fået ringet???

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bellapigen

Jeg har aldrig haft problemer.

Hvis jeg bestiller tidligt på dagen, har jeg det enten samme dag eller dagen efter.

Giv dem et ring. Det kunne jo være der var noget galt med bestillingen

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du fået ringet???

 

Jeps, det har jeg. Og han kunne fortælle mig at det var sendt afsted for nogle dage siden, så det var jo lidt underligt at jeg ikke havde modtaget noget... Så jeg måtte ud og kigge igen og ved en grundig gennemgang af vores ret store indkørsel, fandt jeg det oppe i et hjørne, i en helt anden indpakning end jeg plejer at få leveret i, så jeg måtte jo lige ringe tilbage og meddele at det altså var kommet frem :oops:lidt pinligt:oops: ;-)

 

Men da Oliver's har brugt en anden indpakning end de plejer + at de havde sat det et andet sted, syntes jeg at Oliver's og jeg, må dele skylden om den brøler :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Jeps, det har jeg. Og han kunne fortælle mig at det var sendt afsted for nogle dage siden, så det var jo lidt underligt at jeg ikke havde modtaget noget... Så jeg måtte ud og kigge igen og ved en grundig gennemgang af vores ret store indkørsel, fandt jeg det oppe i et hjørne, i en helt anden indpakning end jeg plejer at få leveret i, så jeg måtte jo lige ringe tilbage og meddele at det altså var kommet frem :oops:lidt pinligt:oops: ;-)

 

Men da Oliver's har brugt en anden indpakning end de plejer + at de havde sat det et andet sted, syntes jeg at Oliver's og jeg, må dele skylden om den brøler :engel::mrgreen:

 

Godt at høre at du har modtaget det:5up:... Det kunne være næste gang at du skal skrives at det skal leveres ved hoveddøren...:lol:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så jeg måtte ud og kigge igen og ved en grundig gennemgang af vores ret store indkørsel, fandt jeg det oppe i et hjørne, i en helt anden indpakning end jeg plejer at få leveret i, så jeg måtte jo lige ringe tilbage og meddele at det altså var kommet frem :oops:lidt pinligt:oops: ;-)

 

 

:ae: men er da lidt skægt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...