Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kennel-lowchen

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af kennel-lowchen

  1. topic svarede på kennel-lowchen's Aslan i Debat
    Hvis det er 2-3 timer siden ville jeg ikke være bekymret.. Ukrudtsmiddel smager rent ud sagt af helvede til så han har max dyppet tungen
  2. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Jeg er helt sikker på at ingen med en løve i DKK vil sælge en parring til en af de andre klubber.. Så bliver vi smidt ud af DKK.. I DRK tror jeg ikke der er andre opdrættere end Mia, som jo heller ikke er der mere.. Jeg kan ikke se hvilke stambøger de anerkender, men de samarbejder med DHL.. Hvis du vil lave hvalpe med stamtavle er du virkelig i en klemme.. Måske du kan finde en privatperson som har en løve de vil donere en parring fra, men så skal du ikke regne med den er undersøgt for noget som helst Og så bliver dit valg af hanhund "det var den eneste jeg kunne få" fra at være "det var den bedste og den der passede til min tæve" Og du kan ikke engang flytte hunden over i DKK.:Eller det kan du godt, men så er der avlsforbud på den..
  3. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Så har hun måske været i DRC imellem hun var i DKK og DDKC?? :hmm:
  4. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Dansk racehunde klub?? du er sikker på den ikke hedder Dansk Deutsche Kennel Club?? Hm.. Du er sikker på det ikke er Tinas veninde så du har købt af...Kennel Løvehjerte? Men hun plejer nu at bo i Roslev ligesom Tina...Den eneste jeg kender i Vils er Mia fra universal soldier. Og hun opdrætter i DDKC..
  5. Men der kommer ikke hvalpe ud af det
  6. Dem af mine der er kastreret er da interesseret, men der er andet i livet end dejlige damer.. Og når tæverne er højløbske kan de også godt få de kastrerede til at parre sig.. Men de hænger ikke sammen ret lang tid og de gider ikke igen med det samme.. Så jeg tror ikke Tyson bliver et hormon-monster som hverken gider spise eller tænke på andet end sex sex sex sex
  7. Her er den røde baron Jeg vil tro en rigtig mørkrød løve meget ligner en chokolade, men med sort næse og læber
  8. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Jeg skulle have forklaret mig bedre Jeg gik ud fra at du ville kigge efter hanhunde hos opdrætterne (det er nok dem der har flest).. Hvis du køber en parring hos en opdrætter går jeg ud fra at al hjælp (attester, spørgsmål i forbindlse med fødslen/hvalpene, og hjælp til fødsel) er inkluderet i prisen
  9. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Ja det var præcis den linje jeg mente... Jeg har haft 9 eller 10 henvendelser fra hvalpekøbere som har måtte aflive en hund med hjertefejl.. Det er sq sørgerligt Så kan du være heldig at den har DKK tavle, men der er nok større sandsynlighed for at det er DDKC. hvis det er DDKC så tvivler jeg på du kan finde en hanhund til hende..Ingen i DKK sælger (forbudt) ud af DKK. Og hende i Vils er den eneste Löwchenopdrætter i DDKC. Du må jo finde ud af hvilke kvaliteter hanhunden skal have? Skal han være stor? lille? bred? kig vinkler og bygning på din egen...
  10. Er Tyson ikke kastreret?
  11. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Velkommen herind Jeg glæder mig til at se billeder af din løve.. Først tænker jeg om den løve du har nu er i familie med den anden du havde? Jeg kender en del til de løve-linier der er i Danmark, og jeg ved at en bestemt linie har hjerteproblemer... Hvis begge dine hunde er fra den linie så lad være med at avle på den. Er der nogen bestemt grund til at du vil avle? Inden man starter skal man spørge sig selv om hunden(e) man vil bruge kan bidrage med noget til racen? Som freudika skriver skal man fra næste år udstille hunden mindst en gang med præmieringen good.. Og forældrehundene skal undersøges for patella luxation (løse knæ).. Der udover er det en god idé at få øjenlyst både far og mor... Når de ting er klaret på tæven kan man gå i gang med at finde en egnet hanhund..og der er det ganske godt at vide noget om linjerne i Danmark (hvis man vil bruge en danask hund).. MAn må kigge på sin hund og se hvad der er "dårligt" på hende..Er hun dårligt vinklet skal man hvertfald ikke bruge en dårlig vinklet hanhund..Hvordan er bidet? pigmenteringen? hele bygningen på hunden... Og der er det en god idé at tage på udstilling og lade et par domemre gennemgå hunden og give en kritik.. Dommere kigger nemlig ikek på om hunden er søde, men om den er racetypisk.. Når så du har ordnet alle de ting og fundet en hanhund (eller flere) som du synes egner sig..Husk at tjekke stamtavler for indavlskoefficient. Så er det tid til at kontakte ejeren af hanhunden..Er de intereseret i at sælge en parring? kan de lide din hunds kvaliteter? Prisen for en parring er typisk 1000-4000 kr for springet (parringen) + 1000-4000 kr pr hvalp der bliver født... Du kan læse noget her: Eneste Löwchen kennel på toppen - af Danmark En ordentlig opdrætter hjælper dig med attester osv..Det er incl i prisen. Er din hund i DKK eller i en anden klub?
  12. Hahaha næ det var mig Så var det bare at tage en voksen af gangen og sige "gå ud og tis på risten" og så spærre dem vejen ud af toilettet..Og insistere og insistere..Og man kunne tydeligt se de tænkte "rabler det for kællingen?? tis hvor??":mrgreen:
  13. Du kan selv kigge her DKK Kreds 3 - Kredsen i Centrum
  14. Ja da :slem: men der kommer ingen broholmere? kan ikke se nogen:confused: Men der kommer 8 løver
  15. Jeg tror at grunden til at han ikke bryder sig om nye hunde lige nu er fordi når vi er på gågaden (fx) har vi jo altid voksne med..De (voksne) sørger altid for at hvalpene bliver gelejdet ind midt i flokken når vi møder hunde..Så går en af dem (de voksne) frem og hilser hvis de synes det er en hund de vil hilse på.. hvis hunden er venlig lader de hvalpene komme frem og hilse..Men ellers hilser de kun på hunde som kommer på besøg hjemme hos os.. Måske du skulle invitre nogle hunde hjem? Mennesker er det noget ganske andet med..Løverne har ikke dårlige erfaringer med mennesker Det med wc-risten er jeg sq ked af :stupid:..Jeg har glemt at fortælle at vores bruger risten (hvis de bare SKAL tisse, eller i vinters hvor der var meter sne)..Og det har de lært hvalpene også.. Luk døren derud til, så slipper du for det..jeg synes bare det har været smart, for der er nemt at spule..Og det forsvinder mens de tisser...
  16. Vidste godt det var det du mente Tænk at skulle handle drømmenhunden..og hans datter :klap:
  17. Så kender du nok den her hund Den der gik foran havde lysebrun næse..Må de have det? Og så var den anderledes bygget..brød mig ikke om den, uden at vide noget om racen :blink:
  18. iiiiiiihhhhhhhhhhhhh altså..Det var jo det jeg skrev til dig Da du ville besøge os den dag... Men nu må vi se om jeg kommer, eller Isabella måske komemr..Eller om Freudika tager sig af mine tilmlsdte hunde..Den dag kommer Troglodyt jo fra Færøerne og henter sine løver..Så det komemr an på hvornr hun kommer om jeg tager med til Sabro. Men hundene kommer..Freudika vil med garanti ikke gå glip af at handle Bobo og en gudinde :slem:
  19. Vadum er om lørdagen og Sabro om søndagen..Det kan du sagtens klare
  20. :blink: tænkte jeg nok du ville sige hvorfor var dig og Koda ikke med
  21. Store senge og en stor familie
  22. Vi har haft babyer (+ mor og far) på besøg... Samt et par kusiner/fætre..Jeg tror der står 12 i køkkenet incl besøgshundene.. Men så var der mange hvalpe..9 store incl besøg og 4 små tøsetøser.. Men ja alle vores hunde har adgang til sengen (og sover der)
  23. Ja da meeeen hvem vil du gerne gå med? Bobo (ch han)? en gudinde (hvalp tæve)? Suki(juniorklasse han)? So shy (junior tæve)?

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.