Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kennel-lowchen

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af kennel-lowchen

  1. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    Jeg er sikker på det er rigtigt.. Forelden dag fandt jeg den klammeste og største flåt på Danne... Findes der et land uden flåter, så flytter vi
  2. Det er lige det det er Du vil måske se nogle nye billeder af dine løver..nybadede og frække :slem:
  3. hvorfor skulle du ikke kunne få en tæve hvis han ikke er kastreret? de slapper af når de får en tæve, altså render ikke og snuser dem i numsen konstant osv..Delica er "udlånt" i øjeblikket til en med en hanhund som var lidt for forelsket i damer...2 timer rendte han med snuden begravet..Så faldt han i søvn, og nu er de bare sammen og hygger sig med leg osv.. Mine hanhunde render heller ikke rundt og sniffer damenumser konstant.. Så bliver damerne også fornærmede
  4. med rødt: Ok :shock: Så vil jeg sige at jeg kender hankønsvæsener som i alder af 52 år stadig pisser alle steder..Godt nok ikke på hvalpe, men alligevel :shock: Trusler er godt... Da vi skulle hjem slap vi alle hundene på græsset og så løb pandora ind i et buskads..JEG henter dem af princip ikke.. Så de andre blev læsset ind i bilen og tingene også og så startede jeg bilen..Du kan tro hun fik stængerne på gled
  5. Hvor flot!!! hun er da bare dygtig.. tillykke tillykke :klap:
  6. Tillykke..Han var da også bare for smuk..Men jeg synes du skal få ham kastreret.. Pisse på vores lille Mille :shock::banan: Nu vil jeg overveje om du nogensinde skal have ne hvalp fra mig..Tænk hvis han pisser så meget på den at den drukner men han var nu god til at ramme :slem: Vi havde babysitter på hvalpene.En pige på 10 år som ikke må få hund.. hun lærte den mindste lille hvalp at gå i snor og så vadede de rundt på udstillingen, så nu er han supersocialiseret på udstillinger..Jeg behøver aldrig tage ham med mere :slem:
  7. Jeg vender altid hjem og jeg er altid stolt Og denne gang gik jeg selv i ringen :shock:
  8. :klap::klap::banan::banan:Den har jeg ikke set
  9. topic svarede på kennel-lowchen's sonja77 i Lowchen
    Nånå skal du også have en Löwchen nu Det er snart den bedst repræsenterede race herind :klap:
  10. Det er synd de ikke har fået lov til at lære hinanden ordentligt at kende Næste gang de skal mødes ville jeg gøre det hjemme hos Zoffi..og have Mille i snor, og sørge for at hun ligger ned.. Den adfærd du beskriver som vildt aggressiv, lyder for mig som en meget bange Löwchen.. En Löwchen kan sagtens lære andre hundes legemåder.. Men Mille er også nødt til at lære at hun fx ikke skal slå med poterne eller bide over hele Zoffis hovede (eksempler).. En idé ville være at finde nogle løver i nabolaget som hun kunne mødes med.. Bor dine forældre i Hvidovre ligesom dig? jeg har rigtig mange hvalpekøbere i København (og især Hvidovre)..Hvalpe/hunde som er godt socialiserede på mennesker/hunde/ting... De kunne fx også komme til hvalpetræf i juli og få nogle kontakter. Du er hvetfald nok nødt til at sige at de må i gang med noget miljøtræning/socialisering..En løve på 10 måneder kan meget nemt overleve dine forældre (undskyld hvis det lyder hårdt). og hvis den er dårligt socialiseret så finder man måske aldrig et godt hjem til den Jeg synes ikke I skal opgive samværet mellem dem.. Hvis I besøger dem så hav Mille i snor og lad dem ikke få kontakt medmindre Zoffi tager kontakt.. Gå nogle ture sammen hvor hundene heller ikke er i kontakt (medmindre Zoffi er bange på ture så skal i ikke gå sammen)
  11. Næ.. Hvis vi er heldige kommer vi den 25.. og løverne skal udstilles den 26
  12. Jubi :klap::klap:
  13. Så vil vi have resultater fra skuet :banan: Og jeg lægger ud... Jonathan havde sin baby-løve tilmeldt..Og fik SL og en fik kritik (bedste løve-baby) Pandora (den ene af gudinderne) fil SL og blev bedste hvalp..Fin fin kritik.. Donna fik Excellent og blev bedste åbenklasse hund.. Looki (solgt til en sød dame i vestjylland) fik rødt bånd i juniorklasse og blev bedste junior.. Hun var glad :klap: Sofus (også solgt) fik rødt bånd og blev junior 2 Og så til sidst Bobo :hjerte: Excellent og bedste champion...og en kanon kritik... Oliver blev barn og hund nr 2 Jonathan juniorhandler nr 4 Bobo/Toffee 3 bedste i parklasse..Det var Oliver der gik med dem så Toffee snuste sig hele vejen rundt i ringen og han holdt Todffee på den forkerte side af Bobo så man ikkek unne se hende Så gik Oliver med min venindes Cairn og fik excellent og blev bedste veeran og BIS3 veteran.. Men hold da op hvor var det koldt
  14. Så giver han alt hvad han har i sig
  15. Jo det varer ikke længe før han er "ordnet"
  16. Jamen det gør du også Altså kommer hjem med en verdensvinder.. Og hvis hun ikke vinder skal vi så ikke bare parre hende som straf
  17. Ja jeg synes det var alt for mange penge for ingenting
  18. Det og så prisen? Danmark ligger da meget bedre end Bratislava....
  19. Der er tilmeldt 16605 hunde..og tilmeldingsfristen er slut..Det er 5000 færre hunde end i Bratislava.. Det er da egentlig dårligt
  20. Jeg har ikke kunne finde noget..Til verdensudstillingen i Bratislava kunne man løbende se hvir mange tilmledte og i hvilke klasser..Smart
  21. Kom dog endelig men pas på man forelsker sig i løverne :slem:
  22. jeg har kun meldt 14 til :pift: Ikke fordi jeg tror jeg vinder, men det er en satans god reklame... Jeg er spændt på hvor mange "Lions of Denmark" løver der kommer...Sikkert den bedst repræsenterede Löwchenkennel på hele udstillingen :slem:
  23. Ialt? aner det ikke 50? 60? 70? eller mener du mine? lidt mere end 4 :slem:
  24. :shock: jeg har badet Bobo..De har gang i et nyt kæmpehul og det fjols sprang i vandbaljen inden han havde gravetjansen..Nu er han sq hvid..Så længe det varer

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.