Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kennel-lowchen

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af kennel-lowchen

  1. Jeg skal nok sørge for at hælde kage på dig hele tiden Der er ingen der falder om af kagemangel i løvelejren
  2. Stakkels dig hvis du bliver syg..Så er du nødt til at komme jo, så jeg kan passe dig
  3. Med et kræ som jeg alligevel hjælper dig med Hun skal sq ikke børstes i flere timer :slem:
  4. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    Når du siger rødligt skær i pelsen, så tænker jeg straks foderet.. Hvad bruger du for et foder?
  5. Selvfølgelig må du det
  6. Det kan jeg Du kan ligeså godt lære det først som sidst, hvis du ender op med en løve
  7. Ja det ved jeg men havde sådan set tænkt mig at du skulle hive lidt i en pels her og der
  8. Jep Jeg søger noget hjælp til løvelejren den 26 juni 2010 (verdensudstillingen) Jeg sørger for at du kommer ind på udstillingen uden udgift for dig.. Forplejningen står jeg også for (mad, drikkevarer, kaffe, kage osv).. Du kan gå rundt og kigge som du vil, du behøver altså ikke at opholde dig i løvelejren hele dagen, hvis du ikke har lyst. Din hjælp skal være der lige inden vi skal i ringen og mens vi er i ringen.. Hjælpen består i at holde hundene klar til at gå i ringen... Isabella/Oliver handler dem, og jeg groomer dem. Du skal aflevere hunden + dens nummer til Isabella/Oliver og tage mod den hund + dens nummer de kommer ud med. Jeg skal bruge mere end en hjælper
  9. Du kan bare komme til vejen den sidste weekend i maj så kan du klappe løvebabyer
  10. Hvis man kunne finde en eler anden ting der satte luften i vibration? Jeg har lagt mærke til at Rosita som er helt døv, reagerer når jeg fx svinger et stykke vandslange så den der bzzzzzz lyd kommer.. Men at stå i parken og svinge en meter haveslange er risikabelt..Joggerne tror sikkert du er farlig Lys virker kun når det er mørkt eller halvmørkt.. jeg har forsøgt med sådan en laserpen hvor der er en lille rød prik (fatter du hvad jeg mener??).. Den fungerer rigtig fint, hvis hun ikke er længere væk end den kan nå.
  11. Er det hos dem du vil købe vitaminpulveret? Det kan man nemlig ikke. De sender ikke ud af landet
  12. Kan du så styre din tunge, dame Peter har ikke indvilget, han har tilbudt Nu skal jeg være et meget bedre menneske... Måske kan jeg så køre over storebæltsbroen smmen med dig, uden at ville tæve damen i skranken, bare fodi hun påstår jeg har hugget retur-billetten fra en anden Og forresten har han allerede :hmm: hm.. eller var det ikke Yvonne? lært mig ikke at bande så meget :slem: Jeg kan ellers godt lide grimme ord
  13. På løverne eller på løver og pudler? næ... Du kan jo selv vurdere på torsdag..Så skal jeg tage et bredt udvalg med :slem:
  14. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Produkter/leverandører
    Jeg bruger en løvrive savet af i en god længde..Og en plastic fejebakke med knæk (ved ikke lige hvordan man skal forklare det). Den har et skaft..Er lavet i plastic og letmetal stang. Jeg køber dem i Biltema, men man kan med garanti få dem mange andre steder også..
  15. Jeg tror du har ret, folk føler sig helt sikkert ydmyget af at blive irettesat
  16. Har du set dem klippede ned? splitternøgne? det er ikke noget kønt syn :slem:
  17. næ det gør du forhåbentlig ikke...Ja det er nu besynderligt at folk ikke har lært det hjemmefra... Jeg ville godt nok blive temmelig hysterisk hvis jeg hørte en af mine unger kalde nogen for luder.. også selvom de var blevet voksne Isabella har én gang i sit liv kaldt mig kælling..Eller faktisk mimede hun det kun, da hun gik forbi bilen..Hun var dum nok til at få øjenkontakt med mig da hun hviskede det.. Det vil hun helt sikkert gerne fortælle dig om engang :slem: :oops: nu bliver jeg helt genert Måske noget klikkertræning eller positiv betingning :hmm: næ det er jo det.. De burde planlægge det bedre. bedre som i "til vores fordel"
  18. Så ses vi jo Der kommer en udover mine, medmindre jeg har glemt jeg har meldt en til
  19. Nogen der kommer til skue i Holsterbro på torsdag (Kristi Himmelfartsdag) ?? Der kommer hvertfald løver :slem:
  20. topic svarede på kennel-lowchen's cs-dumle i Adfærd
    æder de deres egne eller hinandens lorte?ellers tror jeg ikke det virker..Måske er det lorte fra hunde som får en speciel slags foder?
  21. topic svarede på kennel-lowchen's cs-dumle i Adfærd
    Jeg bruger en spiseskefuld ananasjuice fra Lidl til en 10´er.. Nogen gange har jeg brugt ananas på dåse som jeg har blendet, men jeg er blevet lidt doven på mine gamle dage
  22. Det er ikke engang løgn, man kan nemt få et grimt svar.. men jeg kan godt finde noget som ville tænde mig mere af end luder :shock::blink: Du er bare misundelig over at jeg kan have dobbelt så mange hunde som dig, netop på grund af den halve pels Forresten har du da selv lovet at hjælpe mig med det temperament :engel: Du må hellere komme i gang med lektionerne, hvis vi skal nå det inden 2020 Det vil hun med garanti..Og så skulle jeg hilse fra Natascha og sige at hun er klar til at være hundepasser når vi skal til Grenå :klap:
  23. topic svarede på kennel-lowchen's cs-dumle i Adfærd
    Orm smitter da ikke direkte via lort?? jeg mener at der skal være en mellemvært..En fugl, mus, snegl eller noget?

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.