Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kennel-lowchen

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af kennel-lowchen

  1. Nåååååå Der kunne mine godt lære noget... Eller forresten Gaia..Hun var med ude at gå..Og hun er nærmest død!! Mad?? Nej tak.. Ud og tisse? Nej ellers tak Hun ligger i pelskurven ude på det varmest sted på toiletgulvet.. Med et tæppe over sig..Og hun vil ALDRIG mere ud...
  2. Jo nogle vil nok tænke sådan... Da eg startede "hjalp" den ene opdrætter mig med at lære de gode fif i klipningen...Jeg vandt bare aldrig selvom jeg synes sq da min hund var flot...Indtil en anden opdrætter (fra Finland) spurgte om han måtte kritisere min klipning lidt?? Jo tak... Så viste det sig at "hjælpen" gjorde min hund skæv... Han rettede den og så vandt min hund pludselig...Og så kunne den opdrætter ikke lide mig mere Det har holdt sig siden... Da lovede jeg mig selv at jeg ALDRIG vil være sådan mod en hvalpekøber (eller andre).. Jeg hjælper hvor jeg kan..Også (eller især??) konkurrenter.. Jeg synes det er fedt når mine hvalpe slår det jeg selv ejer..Og ved jeg folk vil udstille så afgiver jeg også gerne den bedste hvalp i kuldet til dem.. Hver gang nogen vinder med min hund, vinder jeg jo :klap: Og mon ikke den slags som mig findes i de andre racer også?
  3. Ja han var nok for fræk..Han har brugt julen til at få ført sin plan ud i livet..Mig ny leder..Og hvorfor starte i bunden..Han startede med at fortælle bobo hvem der er bossen...Og så fortalte han lige i samme moment Hunter det samme.. Så var den sag ligesom klaret...
  4. Jeg kan kun tælle til 4 jo
  5. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    Nææ.jeg havde meldt 4 hunde til men da jeg skulle betale ville DKK åbenbart ikke have mine penge..Efter at have forsøgt en hel dag opgav jeg..Kontaktede endda kredsen men ingenting skete.. Jeg er nok sat under administration af DKK..De synes sikkert jeg allerede har brugt for mange penge i DKK regi
  6. Godt skrevet Kan du genkende Shabi-hunden? Hvor mange..:hmm: Jeg tæller dem aldrig så 4+ :slem:
  7. Folk der er depressive kan komme herop..Og dem der lider af søvnløshed kan komme samme vej Jeg garanterer både for at depressive "glemmer" enhver depression sammen med hundene..Og de søvnløse falder om når vi når til kl 9-10 stykker Ludomanerne og de tv-afhængige kan også komme an... Jeg opdagede forleden dag da jeg tørrede støv af i stuen at vi faktisk HAR et tv...
  8. Har de stamtavle i DKK? Så kan du se inde på DKKs hjemmeside hvad der kræves før du må avle på yorkier Start med at tage på udstilling og kig..Lav nogle kontakter til forskellige yorkie-folk.. Når du finder en kennel du synes virker som om du kan stole på den rigtige vejledning så vælg hvalp derfra.. Fortæl dem hvad du vil bruge hunden til (udstilling/avl) så hjælper de dig forhåbentligt af et godt hjerte.. Start ikke med at importere. Det gjorde jeg ret tidligt, og jeg har måtte lære på den hårde måde at alle folk langtfra er ærlige.. Jeg har fået hunde tilsendt med dårligt bid, dårligt hjerte og andre hyggelige skavanker..Og når først hunden er her og man ikke kan få fat i opdrætter så er der ikke meget at stille op.. Og det er ikke kun dem fra udlandet der er uærlige, ikke blandt Löwchenfolk hvertfald Held og lykke med dit projekt :5up:
  9. et emne tilføjede kennel-lowchen i Lowchen
    En lille video af div. løver og andre hunde i sneen i vores jungle... Vi passede nytårshunde og de skulle jo luftes Ny side 0
  10. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Hvalpe
    Dag 21 kan en rimelig god dyrlæge scanne og se om der er "bid".. Men hvis man vil tælle fostre siger min dyrlæge dag 30 er bedre..
  11. Jeg skal prøve at spørge min dyrlæge.. Hun har ikke nævnt noget om demens. Til gengæld fortalte hun mig at der lige er afsluttet en stor amerikansk undersøgelse med tidlig neutralisering af hund og kat.. Man har jo hele tiden sagt at dyrel bliver mindre hvis man får den neutraliseret tidligt (3-4 måneder gammel)..Det viser sig hvertfald ikke at passe.. Tidligt neutraliserede dyr bliver lidt større end gennemsnittet.. Noget med nogle vækstplader som forbliver åbne lidt længere.. Jeg er næsten sikker på hun ville have nævnt demens hvis hun havde hørt noget omkring det..
  12. Tillykke med placeringen Hvis jeg var dig ville jeg finde et skue/udstilling og tage med på hvor vi ikke var tilmeldt... Jeg tager altid mine hvalpe med en gang eller 2 inden de bliver tilmeldt.. Dels fordi der er en masse lyde som de ikke er vant til. Og masser af stress.. Samtidig er I stressede fordi situationen også er uvant for jer... Hvis han blev bange for stemmen i højtaleren så tag ned på stationen. hvis I har en station i nærheden hvor de fortæller hvilken perron toget går fra.. God fornøjelse og held og lykke med den videre træning
  13. Løverne kan "stirre-tricket"..Hvadenten det handler om at få folk til at kæle en eller mad til at hoppe ned af bordet fra en tallerken :slem: nå ja..du bryder dig ikke om hundene kysser på munden - det har jeg lagt mærke til.. Han kan vel vænnes fra det..Jeg tror kun Oskar kysser vildt på munden når han er heroppe
  14. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Absolut..Jeg håber det er en familie svaghed - det der med at forelske sig i løver :hjerte:Vi vil også se Stines løve- nå!! :banan::slem:
  15. Det lyder godt..Der mangler løver i Nordjylland Luffe er godt opdraget..Han er uddannet Lions of Denmark ambassadør - ligesom Toffee :klap:
  16. Så kan man vel snart få solgt nogle flere løver til Blenstup... De 2 der er vel nogle gode reklamesøjler så nuttede som de ser ud
  17. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Dejligt at se han allerede er faldet til Ludvig har jo forøvrigt været din hund længe før Shabi og Bobo blev parret (hans mor og far) Så han er vel bare kommet hjem :klap:
  18. Dejlige billeder af de 2 barylere... Nyder de at være flyttet?
  19. Det må være næste plan..At hun handler mere end en i hver klasse Jeg har snart 4 gudinder som skal udstilles i samme klasse... Dem er Isabelle i forvejen MEGET gode venner med *host host*
  20. Det håber jeg da ikke Så sparer de måske også lokumspapiret væk
  21. Jeg synes prisen er vanvittig..Men jeg melder alligevel til..og med garanti i sidste øjeblik så det bliver rigtig dyrt
  22. Nej hvorfor? >Det er en oplevelse uden lige...Og man vd jo ikke på forhånd hvem der vinder
  23. RÅd??? hm..ja... I Bratislava var det tilmeldt 21111 hunde gang det lige med anmeldelsesgebyret..Mon ikke det liiiiiiiige løber rundt for DKK??
  24. Mine er jo løver, og de sover ikke tiden væk De sover om natten..Men om dagen er de aktive stort set hele tiden..Kun hvis jeg har tid til fx at sidde ved computeren lægger de sig og småsover..Men hvis jeg laver noget er de i hælene på mig i konstant bevægelse.. Jeg "tvangsputter" hvalpene (alt efter alder) flere gange i løbet af dagen..
  25. Det var da så lidt

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.