Alt der er opslået af kennel-lowchen
-
Julius K9 halsbånd/sele
Næ det er den pris SL kom med..418 ..jeg tror jeg giver 150 eller måske 200.. Jeg kan ikke huske det, men jeg køber også 10-20 stk af gangen... Jeg kan finde prisen hvis det er..Men 400 har jeg hvertfald ikke givet...Glemte det med mailen..Skriver du til [email protected]? den virker..jeg får hele tiden mails..Prøv at kigge om du har skrevet den forkert
-
Löwchen figurer
Heartbeat og Medina ligner sq da hinanden
-
Löwchen figurer
Han kan skaffe alle slags racer tror jeg.. Løverne har han givet 350 kr for pr stk. Prisen er sikkert den samme for alle slags
-
Löwchen figurer
Jeg har købt dem gennem en engelsk ven.. De er 10 cm høje og 10 cm lange..4 cm bredde sådan ca.
-
Hvordan gik nytårsaften for din hund?
Mine er heldigvis ligeglad med den slags. Selv Cleo som ellers nok kan være ret speciel..Hun skulle absolut ud kl fem minutter over midnat og skide, mens det bragede, buldrede og glimtede..Og så var de andre nødt til at gå med
-
Hvalpe eller ej???
Jeg ville aldrig bruge en tæve som muligvis skulle have kejsersnit. Sandsynligheden for at hendes (tæve)hvalpe også skal have det er stor. Hvis det var mig som ønskede mig en hvalp efter hende ville jeg hellere kigge på om Mor skulle have flere? eller Far eller måske en af hendes søskende? og så få en derfra.. Eller finde en helt ny kombination.. Selvom hun er gudesmuk er det jo ikke sikkert hendes hvalpe bliver kanon-udstillingshunde..Du kan (evt. med hjælp fra en erfaren opdrætter) finde en udstillingsegnet fra noget helt nyt
-
Hvorfor valgte du din race?
Det er jo derfor DKK (eller FCI) har kategoriseret dem i forskellige grupper..Og DSG ligger præcis i pinscher, schnauzer og molosser-gruppen..
-
Löwchen figurer
- Löwchen figurer
Aj så har de rigeligt at se til med cocker, baby og ADHD-unge..Lad være med at sige at de måske bliver ledige- Hvorfor valgte du din race?
Overhovedet ikke..Du kan måske lære ham at han ikke må tage dem, men du skal ikke stole på han ikke gør det hvis han får chancen. Vores var tamrotter- Hvorfor valgte du din race?
Det er en arbejdshund Pomeranian bliver også kategoriseret som selskabshund men er stadig en spidshund på godt og onde- Hvorfor valgte du din race?
Han er en hvalp.. Tro mig INGEN og jeg gentager INGEN af vores DSGer har været bange for rotter da de nåede over hvalpestadiet.. Pludselig en dag vidste de hvordan man knækkede nakken på en rotte/mus/muldvarp.. Hver gang jeg havde rotte-flugt da jeg havde alle mine slanger kaldte jeg bare på en af DSGerne og så ryddede de hele bulen i løbet af ingen tid.. Når vi er på stranden fanger de mus i klitterne og venter i skoven på muldvarpe.. Det er det de er avlet til og det glemmer de ikke, lige meget hvor meget vi lader dem sove i sofaen.- Löwchen figurer
BJ eller Atticus? Er de nået længere i deres overvejelser..Begge de 2 hvide bliver sandsynligvis solgt..De udvikler sig ikke tilfredsstillende..BJ bliver for lav og Atticus har fået et træls bid efter han har skiftet tænder- Hvorfor valgte du din race?
Det vil jeg ikke give dig ret i.. DSGen skal mental aktiveres meget mere ellers blvier den vanvittig og løber på væggene, graver kæmpe huller eller finder på noget andet "morsomt". Natascha (Obamalamselår) sværger til de kræ og dem hun har haft har været meget meget aktive..Meget trænbare ja, men sindsygt aktive... De skal bruges til det de er (muse/rottejægere) så er de i deres es- Löwchen figurer
Anton er jo sort nr 4 er hvid- Löwchen figurer
Tak :slem: SÅ må det være Vidi, Terry, Heartbeat, Toffee og Medina- Löwchen figurer
Jeg vidste bare du ville sige det- Löwchen figurer
I skal næsten se de løve-figurer jeg har bestilt- Julius K9 halsbånd/sele
Jeg er 100 på at jeg ikke giver over 400 for den... Jeg har den i forskellige farver og mønstre Uanset farve og mønster så filtrer den ikke løverne ved skulderen eller på maven.. Og smitter ikke af på de lyse hunde- halfdan har ondt i poten
Stakkels lille HAlfdan:lun:- Dexter og jeg præsenterer: BORIS:-D
Måske NAtascha kan overtales til at give afkald på MagnumGold :slem:- agressiv hundemor
Ved Löwchen ville jeg ikke betegne det som normalt, men jeg aner intet om boxere..En løve ville allerhøjest se lidt skulende ud hvis der kom en fremmed ind til hende når de var nyfødte.. Men ikke knurre.3 uger gamle er de begyndt at gå rundt selv så der siger ingen af mine tæver noget som helst til besøgende..Var det jer begge to hun knurrede af?- Dexter og jeg præsenterer: BORIS:-D
det kommer an på hvem man er og hvilken race man har og om man ligner en der gerne vil have en løve.. Men de fleste vil nu gerne have en til... Lillis forældre har lige skrevet at de vil have en mere.. Deres er fra samme kuld som Duffy.. HAm der købte Kalle vil også gerne have en til..- Tørkost/ben
Uanset hvad jeg fodrer med så giver jeg ben 2-3 gange om ugen..Ikke afmålt. Det er bare extra. SÅ kan det godt være de ikke æder alt deres tørkost i næste måltid, men som regel synes jeg de gør det.- Antallet af besøg hos opdrætter
Det vil jeg give dig ret i.. Den tid man ofrer på hvalpekøberne er, ligesom tiden man ofrer på hvalpene, en investering man på lang sigt for tusind fold igen.. Besøgstiden er den mindste investering..Jeg henter folk ved toget eller i Aalborg lufthavn (uden beregning selvfølgelig). Det tager 3 kvarter hver gang og skal køres 4 gange (hente og aflevere) så kan jeg nok også ofre de par timer på dem de er her. Så er der mails og telefonsamtaler (med nye, kommende, tidligere hvalpekøbere..Eller Löwchen-ejere som har købt fra andre kenneler). - Löwchen figurer