Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kennel-lowchen

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af kennel-lowchen

  1. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Præsentér dig selv
    Hej og velkommen herind
  2. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Præsentér dig selv
    HEj og velkommen Vi havde en blind hund indtil i sommers (og en døv :slem:). Hun døde i august 17 år gammel.. Jeg synes det var meget mere "besværgligt" at have en døv hund end en blind.. Hunde bruger i forvejen høresansen og lugtesansen mere end synet. Bina havde faktisk kun problemer når vi var nye steder, eller hvis vi smed ting på gulvet/rykkede rundt på møbler... Når vi fik en ny hund ind i flokken gav vi den nye hund en klokke på så Bina hele tiden vidste hvor den var. Indtil den nye vidste at Bina var blind. På stranden hvor hundene var løs brugte vi en større klokke på Terry, hende der er alfatæven i flokken.. Hun sørgede altid for at gelejde Bina den rigtige vej... Det blev først svært da hun blev så gammel at hun også hørte dårligt - altså Bina
  3. plejer det ikke være mig og mine løver Nu tror jeg også jeg har en coton billigt til salg NÅ!!
  4. Hvad laver du egentlig her :fyfy:
  5. :sjov: Jeg har stadig en chi tilbage Du må se at få en nabo til at hoppe på hende så Rosita har en ven :slem:
  6. Sådan tænker jeg ikke..Jeg har lært hjemmefra at den der smører godt, kører godt :slem: Og min dyrlæge kigger aldrig på klokken, eller lyder som om hun synes jeg er pylret og pisseirriterende. Hun står heller aldrig og vifter med regningen, heller ikke hvis jeg i forvejen skylder (måske mange penge) deroppe. Ingen af dem himler med øjnene når jeg (endnu engang) kommer slæbende med et kuld hvalpe til socialisering i den travleste tid på døgnet.
  7. Løverne giver til dyrlægen og de ville også give til deres opdrætter, hvis det var nogle man ligesom fik lidt respons fra.. Det er det desværre ikke
  8. Jam ne hun er jo ikke herinde så jeg kan stikke til hende..Så nu er det din pligt
  9. Jeg klippede hele skidtet af en dag.. Hendes pels er så fin så fin og det så ud som om den kom bedre ud i bunden..SÅ tænkte snip snap så blvier det vel bedre Overvejer at parre hende nu hun alligevel ingen pels har :slem:
  10. Over det hele? Også hovedet? Hvorfor har du ikke taget billeder? Soshy er kort på kroppen i øjeblikket..Aj hvor er hun blød og varm :klap:
  11. HUn er glad JAmen det var fordi Soshy har mindre pels end hende..og Soshys trøje var pist væk :klap:
  12. :fyfy: Jeg skal nok lade være med at sige "Hvad sagde jeg":engel:Har hun fået ædt alle benene osv. jeg havde med eller har hendes Moar solgt dem :slem:
  13. Hun var jo bare sød, med eller uden skæg Jeg ved hvordan du havde det med skægget..Efter jeg gav Støvsugeren fedt i foderet :shock:Snip snap siger jeg bare
  14. HAr du set de nye billeder på hjemmesiden? snebilleder? der er også nogle af Cleo
  15. Så send dem dog herop, alle dem du har i overskud DA jeg var på Færøerne fik jeg nogle horn med hjem, og dem prøver de konstant at stjæle.. Overvejer næste gang at tage bilen med derop og så bare fylde den for grumt med fårehorn :klap:
  16. Du skal ikke så meget som tænke på at klippe ham Og hvor blev kagen af? Nu brugte jeg 4 timer på at ordne ude stuen og så kom du ikke med kage
  17. Er Louie ikke sådan en Cleo hund?? Sig det ikke til DInah, men hun ligner virkelig :hmm: det du siger der Overvejer seriøst at klippe hende i løveklip :blink: Bruger du ikke din karte mere?Eller er den slidt op?
  18. Hvis han er totalt filteret så klip ham helt ned.. Den her hund tog det en hel weekend at filtre ud - og det er ikke den værste jeg har fået :slem: Ny side 0
  19. Men det lød jo godt - ligesom..
  20. Eller hvis man kender en schweishundefører..De dyr er som regel så skadede at man ikke bruger dem til andet end at lade rævene få dem - eller hvem det nu er der æder ådsler i skoven.. De passer megt bedre i en løvepark
  21. HAn ser fin ud selvom jeg ikke bryder mig om de nedklippede... Hovedet er faktisk ret nemt at klippe til hvis du gør det vådt og føntørrer opad..Og klipper det i ens længder..så kommer det til at falde fint og blødt.. Poterne bør du klippe helt ned..Det kan man ikke se når pelsen oppefra falder ned..Men det hjælper rigtig meget med at holde sne/skidt væk og nu kan han jo ikke udstilles:megaked:
  22. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    rundt om hvad? Jeg klipper foden af og bruger skaftet (damn lyder det ikke frækt :slem:) så har jeg et rør..klipper 4 huller til benene og så har man en sweater..Til dem der er for store til en strømpe bruger jeg en benvarmer eller et trøjeærme
  23. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Godt du børster ham efter turen i transportkassen..SOkkerne, maven og brystet filtrer totalt i kassen..eller på gulvvarme XbillenX - Hvis det er når hun leger med Mille hun får is i pelsen, så kan du ofre et par strømper eller et ærme fra en trøje og klippe hul til benene. Så får hun hvertfald ikke is på maven
  24. Brænde energien af... Når du først du har haft 2 løver så vil du sige at jeg kun burde sælge dem i hold... Eller hvertfald til nogen som har en anden hund..
  25. Det er nu hans bror, men hans mor ligner black and white meget.. Det er jo hende jeg købte som den mest sorte hund i verden og så gik farven af da vi kom hjem :klap: HEr er et billede af Bobos Mor - Terry Et fra nu - et fra hvalp..og det sidste er fra da hun boede i Tjekkiet

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.