Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kennel-lowchen

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af kennel-lowchen

  1. Hvis jeg giver dem elastik i skifter jeg den hver morgen..Og klipper elastikken ud ellers ryger der for mange hår med.. Men ellers render de bare med udslået hår (lyder det ikke bare som sådan 77 unge jomfruer ) Og ellers kommer der dreadlocks i :slem:
  2. Nu har Fire fået et navn..Vi vil kalde ham Willow..Tænkte først på Chaplin, men så får han vel bare skæve ben
  3. :5up: Hiv hende med på en udstilling så hun kan møde Toffee..Så er hun solgt, altså din mor
  4. Sådan nogle små kræ kan de sagtens apportere... Jeg ville først bekymre mig mig hvis jeg skød kronhjorte eller bisonokser Robotstøvsugeren vejer 7 kg og han lader sig tit trække rundt via et knudetov i munden, af Atticus... Sikkert for at holde sit underbid fint
  5. Selvfølgelig kan du det..Han er sq da snoretrænet..Du tror da ikke vi tør tage ham med på gågaden uden snor? i den alder?
  6. Freestanding er en af hans spidskompetencer..Men ved du svært det er at tage et billede selv? Du kan få det her og så må du vente til Isabella får tid til at tage et fra siden af ham
  7. :mrgreen::mrgreen: fed humor - skal du ikke med på udstilling? så kan du gå med Leo
  8. Kissed by an Angel bliver nu også god..Jeg er bare mere til den anden type.. Bredere, mere maskulin.. Og så har Fire den helt rigtige pels..en dejlig filterpels silkeblød.. Hans skalle er bredere.. Til gengæld kan jeg godt lide Angels længere næse..De fleste af hvalpene kan jeg se på fra lige efter fødslen om de bliver gode.. Så kan de gå hen og få underbid eller mangle en sten senere men bygningsmæssigt kan jeg se det tidligt. Og så kigger jeg på temperamentet selvfølgelig.. Jeg tager dem med til ringtræning tidligt og hvis de bare går rundt i ringen er det ikke noget for mig.. Der skal være noget drive, interesse for ballade. En hund der bare udstiller sig for ejerens skyld og aldrig flirter i ringen vinder aldrig rigtigt. De skal have lyst til at vise sig frem og showe sig selv. Ligesom Bobo. En af hvalpene fra K/L-kuldet tror jeg bliver hamrende god..Måske ligeså god bygningsmæssigt som Bobo Jeg er meget spændt på at se hvordan han udvikler sig..
  9. Ingen..Han er også ledig. Vi har bare holdt ham tilbage indtil vi vidste om Kissed by an Angel eller Kissed by the Fire blev bedst.. Selvom jeg jo helst ville beholde dem alle sammen
  10. Jeg trro Leo er god til jagt og der er ikke ret meget pelspleje
  11. I skal da have hver sin
  12. Vi har overvejet at tage ham med..Han har jo været med alle andre steder.. gågaden, skolen, dyrlægen, agilitybanen, togstationen osv. men jeg tror sq ikke de andre udstillere på sådan en udstilling har humor nok til at se det sjove i at have en leo med men ellers vækker han opsigt alle steder..Overvejer at skrive på hjemmsiden at jeg jo nok må erkende at jeg igen har fået en korthårsløve.. Gad ellers godt løveklippe ham :banan:
  13. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    Grunden til at man bruger Black on black eller white on white på de hvide hunde er at de let bliver gule på poterne og det nederste af benene (hvis de er langhårede)..Men det kan man jo ikke se på de sorte hunde? Så vil du vaske din sorte hund med en shampo der får pelsen til at skinn mere? eller give den en dybere sort farve? Det kan du klare med foderet (hvis det altså er det du mener)
  14. Pivskid!!! Det er en lille tynd nål..den tykke bliver kun brugt til at suge det op med..Låret :hmm: hvorfor skal jeg så altid stå og flashe røven hvis man kan få den i låret
  15. Han er besat..det er de sq allesammen
  16. Og I skal da ikke snydes for Lions of Denmark Let me be a Lion *Leo*
  17. Lions of Denmark Let them talk *Twitty* Skvattet...
  18. Og så nye billeder af L-kuldet Først Lions of Denmark Let me be a player * Mozart*
  19. Lions of Denmark Kissed by a Star *Elvis* som skulle være en agilityløve. Men det glippede desværre i sidste øjeblik og er udsat på ubestemt tid... Så nu er Elvis ledig. Derfor er han ikke klippet på numsen endnu, men det bliver han en af dagene medmindre en evt. køber er hurtig :slem:
  20. Lions of Denmark KIssed by the Fire
  21. Nå så fortsætter jeg efter strømafbrydelsen :damn: Herligt med strømafbrydelse når der ligger 1.5 m sne udenfor huset hele vejen op til asfaltvejen Lions of Denmark Kissed by the Wind *Boris*
  22. Så er der nye billeder af K-kuldet Først Lions of Denmark Kissed by an Angel
  23. God idé!! Kom du bare og stik..Jeg har ellers foreslået lægen at jeg selv gør det..Det er vel bare at tage en sprøjte med en kanyle og så hakke den ned iden ene røvballe og trykke det lyserøde stads ud.. JEg er ikke så pivet, men det er lægen åbenbart Du kan da bare køre med til KBH og holde mig med selskab på vejen hehe:klap:

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.