Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kennel-lowchen

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af kennel-lowchen

  1. Det vælter ned Nej han havde ingen problemer... Han kunne genkende sin Mor, og hun ham.. Og så er Bobo jo på ingen måde en slagsbror, så alle kunne lide ham med det samme. Nå ja hvis de er ene-hunde, men det ender også en dag for Dexter :klap: atjuuuu-boris-uuuuu.. Jeg må være blevet forkølet
  2. Her er et billede af hans bror, black and white.. Stargirl - Han ligner JAck, hva?
  3. Prøv at se hans pandehår her
  4. Jep han var burhund..og ALDRIG sammen med andre hunde.. Løverne bider hinanden i halerne når de leger..Så nu kan du se på udstillingerne hvilke løver der leger med andre løver, og hvilke der ikke gør Haler og bagbensmuskulatur sladrer
  5. TArk.. Og NAtascha Det er jo hende og mig der laver det "kedelige". Isabella får dem når de er trænet. Hun er jo så kanongod til at showe både sig selv og hund.Det duer Natascha og jeg ikke til... Det er vel bare teamwork :banan:
  6. Det var det billede jeg ledte efter Tak for det Man tror det ikke, medmindre man "er i miljøet" men der ligger rettig rettig mange timers træning bag de to.. Jeg hader ring-robotter.. Både handler og hund skal se ud som om de elsker det
  7. Mange tak De er også blevet trænet hårdt begge 2:engel::slem:
  8. Her kan man se hvor meget handlingen kan gøre
  9. Fandt lige de her billeder fra lige inden Bobo (Beethoven) flyttede til Danmark.. Billederne er sat sammen med et tilsvarende fra nu og kommer i 2 indlæg :slem: Han er blevet pænere, hva?? Og meget mere show-minded
  10. Snak ordentligt, hva hva :damn:
  11. Går de sko der op over sokkerne på en løveklippet løve? Så køber jeg en halv butik ihvertfald..Er så træt af sokkerne i det her lortevejr..De bliver våde, og tørrer via gulvvarmen.. og så bliver de filtrede
  12. Jeg bruger det og jeg synes det er rigtig godt.. Men lad være at bruge det i økologiens navn... Det eneste der er økologisk i det er lavendelen i lavendel shampoen, kamille og melisse i melisseshampoen osv. Og det er ikke engang dokumenteret.. JEg skrev og bad om et datablad på ingredienserne og et økologi nummer..
  13. topic svarede på kennel-lowchen's Aslan i Adfærd
    HAn kan da bare komme Ville være så hyggeligt :banan:
  14. topic svarede på kennel-lowchen's Aslan i Adfærd
    Hvis du bruger cdén meget så husk at sætte den på random play.. Jeg opdagede pludselig at mine vidste hvornår heksehyl-lydene kom, og de stor fiiiiisssjjjjjj raketter Jeg har også fundet ud af (i den tidlige begyndelse da vi begyndte at socialisere på fyrværkeri-lyde) at lydene ikke er nok... Vi skyder forskelligt af en gang om ugen (heksehyl, bum-flasker, bordbomer osv) indenfor og lader dem få lugten med.. Ingen af vores er heldigvis bange for fyrværkeri..Heller ikke hvalpene, som jo selvfølgelig kigger efter hvordan de voksne opfører sig..
  15. topic svarede på kennel-lowchen's Aslan i Adfærd
    Er Dexter bange for fyrværkeri? Det skulle han meget gerne ikke være.. Han er trænet både med cd og med afskydning af forskellige slags indendørs fyrværkeri.:hmm: Når du kommer næste gange så mind mig lige om at vi fyrer nogle flasker af. Vi starter bare med at han er sammmen med nogle af de andre, og bagefter kan vi prøve ham alene
  16. Tark Hvordan går det med Milo? Er det ikke al for lang tid siden jeg har set billeder af ham? forresten har jeg sendt hans pas afsted..Så hvis det forsvinder igen så hænger jeg mig, når sneen er væk :slem:
  17. God idé jeg trænger sq snart til en kage..Altså det er jo kun for kagens skyld du må komme:pift: jeg skal jo slet ikke prale med min lille zorro hund som fik cert eller med min træning af det lille skvat han kan jo handles uden nogen former for snor..Han er virkelig en blærerøvshund
  18. Han får Beethoven pels God til udstilling men stort arbejde mellem udstillingerne :slem:
  19. Jeg starter med at sætte en hånd i nakken på dem og ligesom danne en hjælp så de kan gå op ad mig.. Og siger kommandoen..Efter et par gange kan jeg nøjes med at bukke i knæet så hopper de op via det..Og så kan de bare hoppe op..Bukke lærer jeg dem ved at holde godbiden ned mod gulvet..ligesom da de lærte dæk..bare uden at sidde først... Jeg tror det har taget 4-5 godbidder så har de fattet det..kunne være jeg skulle lære skvattet det
  20. :hmm: Kunne være man skulle kalde ham Ferdinand
  21. Altså nu skal vi kun gå oppe fra træet..er det 100 m? De har måtte grave den der tværvej ud med en gummiged..Tror jeg tager nogle billeder i morgen..Folk tror jo ikke på at bunkerne i vejsiden er 1½-2 meter høje :hmm:
  22. Det er jo snart jul og begefter sner du sikkert inde i et par uger
  23. Nogle af de "gamle" hunde lærte vi at bukke på kommandoen tark..Jeg kan love dig for at dommerne blev helt glade når vi vandt og Isabella sagde..Vent..min hund vil gerne lige sige taaarkk for placeringen :slem:Du skal lære ham at ryste sig på kommando Det er meget brugbart i ringen... Eller lad mig lære ham kommandoen jump..Det kan Bobo og han kan springe helt op i skulderhøjde Det blvier ISabella også sur over... Til gengæld blvier hun aldrig sur over de små snydetricks jeg har lært ham..Som at glide frem så vinklingen bliver bedre eller at sprede bagbenene lidt mere :hmm:hun er virkelig ikke nem at gøre tilfreds

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.