Alt der er opslået af kennel-lowchen
-
Beethoven er som god rødvin
Det vælter ned Nej han havde ingen problemer... Han kunne genkende sin Mor, og hun ham.. Og så er Bobo jo på ingen måde en slagsbror, så alle kunne lide ham med det samme. Nå ja hvis de er ene-hunde, men det ender også en dag for Dexter :klap: atjuuuu-boris-uuuuu.. Jeg må være blevet forkølet
-
Beethoven er som god rødvin
Her er et billede af hans bror, black and white.. Stargirl - Han ligner JAck, hva?
-
Beethoven er som god rødvin
Prøv at se hans pandehår her
-
Beethoven er som god rødvin
Jep han var burhund..og ALDRIG sammen med andre hunde.. Løverne bider hinanden i halerne når de leger..Så nu kan du se på udstillingerne hvilke løver der leger med andre løver, og hvilke der ikke gør Haler og bagbensmuskulatur sladrer
-
Beethoven er som god rødvin
TArk.. Og NAtascha Det er jo hende og mig der laver det "kedelige". Isabella får dem når de er trænet. Hun er jo så kanongod til at showe både sig selv og hund.Det duer Natascha og jeg ikke til... Det er vel bare teamwork :banan:
-
Beethoven er som god rødvin
Det var det billede jeg ledte efter Tak for det Man tror det ikke, medmindre man "er i miljøet" men der ligger rettig rettig mange timers træning bag de to.. Jeg hader ring-robotter.. Både handler og hund skal se ud som om de elsker det
-
Beethoven er som god rødvin
Mange tak De er også blevet trænet hårdt begge 2:engel::slem:
-
Beethoven er som god rødvin
Her kan man se hvor meget handlingen kan gøre
-
Beethoven er som god rødvin
Fandt lige de her billeder fra lige inden Bobo (Beethoven) flyttede til Danmark.. Billederne er sat sammen med et tilsvarende fra nu og kommer i 2 indlæg :slem: Han er blevet pænere, hva?? Og meget mere show-minded
-
Pawz sko. Hvilken størrelse?
Pokkers også
-
Pawz sko. Hvilken størrelse?
Snak ordentligt, hva hva :damn:
-
Pawz sko. Hvilken størrelse?
Går de sko der op over sokkerne på en løveklippet løve? Så køber jeg en halv butik ihvertfald..Er så træt af sokkerne i det her lortevejr..De bliver våde, og tørrer via gulvvarmen.. og så bliver de filtrede
-
Økologisk Hundeshampoo ?
Jeg bruger det og jeg synes det er rigtig godt.. Men lad være at bruge det i økologiens navn... Det eneste der er økologisk i det er lavendelen i lavendel shampoen, kamille og melisse i melisseshampoen osv. Og det er ikke engang dokumenteret.. JEg skrev og bad om et datablad på ingredienserne og et økologi nummer..
-
Nytår
HAn kan da bare komme Ville være så hyggeligt :banan:
-
Nytår
Hvis du bruger cdén meget så husk at sætte den på random play.. Jeg opdagede pludselig at mine vidste hvornår heksehyl-lydene kom, og de stor fiiiiisssjjjjjj raketter Jeg har også fundet ud af (i den tidlige begyndelse da vi begyndte at socialisere på fyrværkeri-lyde) at lydene ikke er nok... Vi skyder forskelligt af en gang om ugen (heksehyl, bum-flasker, bordbomer osv) indenfor og lader dem få lugten med.. Ingen af vores er heldigvis bange for fyrværkeri..Heller ikke hvalpene, som jo selvfølgelig kigger efter hvordan de voksne opfører sig..
-
Nytår
Er Dexter bange for fyrværkeri? Det skulle han meget gerne ikke være.. Han er trænet både med cd og med afskydning af forskellige slags indendørs fyrværkeri.:hmm: Når du kommer næste gange så mind mig lige om at vi fyrer nogle flasker af. Vi starter bare med at han er sammmen med nogle af de andre, og bagefter kan vi prøve ham alene
-
Angels Babyer - K-kuldet
Tark Hvordan går det med Milo? Er det ikke al for lang tid siden jeg har set billeder af ham? forresten har jeg sendt hans pas afsted..Så hvis det forsvinder igen så hænger jeg mig, når sneen er væk :slem:
-
Angels Babyer - K-kuldet
God idé jeg trænger sq snart til en kage..Altså det er jo kun for kagens skyld du må komme:pift: jeg skal jo slet ikke prale med min lille zorro hund som fik cert eller med min træning af det lille skvat han kan jo handles uden nogen former for snor..Han er virkelig en blærerøvshund
-
Angels Babyer - K-kuldet
Han får Beethoven pels God til udstilling men stort arbejde mellem udstillingerne :slem:
-
At hoppe op i ens arme:-)
Jeg starter med at sætte en hånd i nakken på dem og ligesom danne en hjælp så de kan gå op ad mig.. Og siger kommandoen..Efter et par gange kan jeg nøjes med at bukke i knæet så hopper de op via det..Og så kan de bare hoppe op..Bukke lærer jeg dem ved at holde godbiden ned mod gulvet..ligesom da de lærte dæk..bare uden at sidde først... Jeg tror det har taget 4-5 godbidder så har de fattet det..kunne være jeg skulle lære skvattet det
-
Angels Babyer - K-kuldet
:hmm: Kunne være man skulle kalde ham Ferdinand
-
Angels Babyer - K-kuldet
Altså nu skal vi kun gå oppe fra træet..er det 100 m? De har måtte grave den der tværvej ud med en gummiged..Tror jeg tager nogle billeder i morgen..Folk tror jo ikke på at bunkerne i vejsiden er 1½-2 meter høje :hmm:
-
Angels Babyer - K-kuldet
Det er jo snart jul og begefter sner du sikkert inde i et par uger
- Angels Babyer - K-kuldet
-
At hoppe op i ens arme:-)
Nogle af de "gamle" hunde lærte vi at bukke på kommandoen tark..Jeg kan love dig for at dommerne blev helt glade når vi vandt og Isabella sagde..Vent..min hund vil gerne lige sige taaarkk for placeringen :slem:Du skal lære ham at ryste sig på kommando Det er meget brugbart i ringen... Eller lad mig lære ham kommandoen jump..Det kan Bobo og han kan springe helt op i skulderhøjde Det blvier ISabella også sur over... Til gengæld blvier hun aldrig sur over de små snydetricks jeg har lært ham..Som at glide frem så vinklingen bliver bedre eller at sprede bagbenene lidt mere :hmm:hun er virkelig ikke nem at gøre tilfreds