Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kennel-lowchen

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af kennel-lowchen

  1. Hvorfor bukke dig? alle vores kan hoppe op i armene på os, så bare kom i gang med træningen..I starten kan du bukke det ene ben lidt frem så han kan bruge dit knæ til at sætte af på.. Jeg er ved at lære Elvis at kravle..Isabella ved det ikk Hun bliver så pissesur på mig når jeg lærer dem sådan noget Til verdensudstillingen viste Soshy hende hvor dygtig hun er til at krybe..Er det måske min skyld at Isabella gav hende signalet i ringen
  2. Der kommer snart nye billeder...Ham kissed by an Angel har det blideste temperament.. Ikke en bangebuks men bare sådan lidt ferdiand agtig.. Og så kan han kun komme ind fra løbetidsgården hvis jeg sætter en transportkasse ned. Så spurter han ind i den og lader sig hejse op..De andre ryger bare ind med et snuptag i pelsen..Men ikke ham det lille Kalle-dyr Natascha er vild med ham, men vi skal IKKE beholde flere fra det kuld ..nej!
  3. Du skal hvertfald op på det dobbelte af hvad du normalt giver, hvis du plejer at give tørfoder tørt...Meget af skånekosten er jo vand
  4. Lige præcis det jeg mente med det
  5. Problemer med sneen har også alle de langhårede hunde.. I hvertfald så snart det fyger..Sneen blæser ind i hovedet på dem, smelter ved øjnene og fryser til igen så i løbet af ganske få minutter er hunden totalt blind af sne.. Mht mundkurv så ville jeg tage lortet af når hunden fik lov at snuse rundt. Så må man jo sige hvis politiet skullek omme at man lige har taget den af for at bnake sneen af eller noget.. Selvom jeg tvivler på at de overhovedet gider ud i det her vejr (altså strisserne).. SÅdan OT tror jeg slet ikke den lov gælder i Nordjylland..Jeg har ikke set en eneste hund med mundkurv endnu ja jeg ved godt den er landsdakkende, men det er åbenbart ikke noget polititet vil gøre noget ved heroppe
  6. I hvertfald i KSS (Klubben for små selskabshunde).. Og sikke en afslutning for os I går blev Beethoven Bedst i Racen.. Zorro (Lions of Denmark Born Happy) fik sit første CAC...Selvom han kun vil gå med mig, og jeg hader udstillingsringe Olymphia (den tredie af 4 gudinder) fik sik første CAC..Det er første gang hun bliver udstillet, og klippemaskinen smuttede så pelsen røg på hele den ene side af fronten... I bedste tæveklasse blev hun kun slået af den ene af championtæverne. Alle hvalpene fik SL (Atticus blev 2 vinder, Medina 2 vinder, og Shakira 3 vinder) Så sluttede vi af med opdrætsklasse.. Det er vi ikke særlig erfarne i så vi kartede noget rundt.. Og var lige ved at miste modet da dommeren spurgte hvor mange kombinationer der var repræsenteret i vores gruppe.. Vi svarede nærmest hviskende 3 forskellige kombinationer... Var jo godt klar over at gruppen havde været mere homegen hvis vi havde valgt 4 gudinder. Men dommeren var begejstret! Hun sagde man meget bedre kan se opdrætters arbejde i en gruppe der ikke er samme kombination. De 4 gudinder vil selvfølgelig have stort set temperament og type via forældredyrene... Så på kritikken står der at "Det ses med al tydelighed at opdrætteren har sat sit tydelige fingerprint på opdrættets temperament og type" Bagefter blev vi BIS3 i opdrætsklasse :klap:
  7. 2/4 dele Det er sq da jydesnak Der hvor jeg kommer fra hedder det bare 1/2 af hver :slem:
  8. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    250 tror jeg..mange havde aflyst pga vejret.. Jeg havde snakket med DKK om fredagen og hun sagde at hvis man ikke kom fik man det halve gebyr tilbage..Og skulle så tage hele uddannelsen om til næste år. Det her var et specielt opfølgningskursus for dem der allerede havde taget opdrætteruddannelsen. Det viser sig sikkert at det er røv og gulvsand..Adspurgt om der skete noget med dem som ikke tog den her hundeholderuddannelse, var svaret: sandsynligvis ikke.
  9. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    Det kursus var vi (Isabella og jeg) også på i lørdags. Jeg kunne godt lide gennemgangen af de forskellige grupper. Og ernæring var godt (både den vi hørte om og den vi spiste ) Turen derned var et helvede...Den tog over 6 timer fra os til Fredericia..At man så skulle på udstilling næste dag var jo endnu herligere :slem: Vi måtte hjem og hente hunde
  10. Jeg skifter direkte fra det ene til det andet foder..Jeg har aldrig oplevet problemer
  11. Hvis han er undersøgt af dyrlæge ville jeg ikke være bekymret. Og jeg synes ikke det lyder som Patella Luxation. PL er jo også rimelig nemt at undersøge for, så det er nok det allerførate dyrlægen tjekker.. Kan det være en vane han har tillagt sig? Suki, som min store datter fik som 10 ugers hvalp havde noget med sit ben som lyder meget ala Halfdans. Det lignede noget krampe hvor han pludselig hev benet op. Hvis man så tjekkede det (hev det ud) så var der intet. Det knækkede ikke i det som ved PL. Han blev undersøgt og undersøgt. Og ingen fandt ud af hvad det var. Det startede efter han var hoppet ned af sofaen. Så skulle han flytte tilbage til Nordjylland og den dag jeg hentede ham, skete det igen. Jeg har aldrig set noget lignende. Han hev benet stramt op under sig. Løb et kort stykke og så var der ikke noget. Siden har han ikke haft det. Jeg går ud fra at det har været en uvane han har fået tillagt sig. Ser Halfdan ud som om han har ondt?
  12. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    Så skal hun rejse i cargo (lastrummet). Er hun kassetrænet? Ellers skal du have lært hende det... Og hvis det er i de kolde måneder skal du finde ud af hvilke flyselskaber der evt. ikke transporterer levende dyr i lastrummet (selvom der er opvarmet dernede)
  13. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    :ae::ae::ae::kys::kys:
  14. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Jo jeg finder dem lige frem
  15. Et nyt billede af Elvis - Kissed by a Star...WOW!!(hvis altså jeg må sige det selv )
  16. Så kom der også lige nogle billeder af Vidi Altså Halfdans bror
  17. JA og så stiller jeg ham sq i parklasse med Leo
  18. Her er lidt flere Og så går det rigtig godt med ham..Han går fint uden snor (og med)..Sidder i både kasse og bur uden problemer..Kan med alle de andre hunde. Alene i bilen og campingvognen er heller ikke noget problem. Og alene hjemme i huset med de andre heller ikke..Hverken hvis han går løs eller sidder i bur. Han er kælen og kærlig.
  19. Så er der lidt nye billeder af Ace
  20. Jeg har lagt nye billeder af Ozlingen i Robotstøvsugertråden
  21. Og så lidt billeder hvor han ikke har is i pelsen :slem:
  22. Her er lidt billeder af robotstøvsugeren fra i dag
  23. Af robotstøvsugeren?? Tjoh jeg kan da godt få taget nogle af ham..Men jeg advarer, man kan ikke se hvad der er for og bag på ham..Han er jo ikke løveklippet
  24. Jeg synes sq også det er vildt..Men han er kæmpestor ikke sådan høj men megalang..Han virker ikke tyk..Jeg gad godt (efter løvestandard) at han føltes tykkere på ribbenene..Så du ham forresten ikke i Herning? Jo du gjorde da..Han løb over til en dame med en hel pakke salami han havde hugget henne ved os

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.