Alt der er opslået af kennel-lowchen
-
Hvor langt og hvor gammel..? og så noget om hjørnetænder...
Er du sikker på hun sagde alle hundene? jeg synes kun det var Nuggi (som er hendes mors) der fik dem opereret ud...De eneste af mine som har fået opereret tænder ud er dem efter de franske linier..Alle andre taber dem selv. Sygeforsikringen dækker det ikke, men jeg tror ikke det er særlig dyrt..Jeg giver vist 500-600 kr. En Löwchen kommer i puberteten omkring 6 måneder gammel. Men det plejer ikke at give problemer. Nu er det lang tid siden jeg har set billeder af Otto, men dengang virkede han lang og lav.. Hvis han er lav får han ikke lige pludselig megalange ben.. Og han kommer aldrig til at se langbenet ud som andre Löwchen. De ser så langbenede ud fordi de er klippet.
-
Dickes Babyer - L-kuldet
måske skulle jeg få fat i et andeæg
- Shakira!
-
Shakira!
Jeg kan jo se at dem der råber højst på billeder, også er dem der har været mest aktive med selv at tage billeder og sende til opdrætter :slem: OG I HAR ENDDA KUN EN HUND
-
Shakira!
Det tager ikke lang tid med en..Men de 854 andre hunde tager lang tid... Nu er de klippet..Så måske hvis jeg får tid i dag inden jeg kører..Ellers først i næste uge :slem:
-
Nye billeder af Jessie 7 uger gammel
Nu kan du jo selv tage nogle nye billeder af hende her i weekenden
-
Dickes Babyer - L-kuldet
En observation med Leo: Ved en kat fra naturens side (instinkter) at den skal grave i jorden før den tisser osv? eller lærer dens mor den tdet? Leo tisser der hvor hvalpene tisser..og skider også der hvor hvalpene skider..Og han graver ikke først i jorden/gulvet..Han sætter sig bare og når han er færdig går han videre.. :hmm:
-
Dexters nye regndækken..
Nej hvor er han fin
-
Feder fedt?
Jeg bruger fedt.. varierer vegatabilsk og animalsk fedt, alt efter hvad jeg hiver ned fra hylden i supermarkedet... Jeg har aldrig oplevet at de får tyndskid af det..Det har jeg tilgengæld med olie :slem: Sådan en som Angel som i forvejen er småtspisende og nu har 5 hvalpe hun får smeltet fedt (1 dl pr gang) hældt over sit foder..2-3 gange om dagen alt efter hvor meget hun æder.. Tørfoderet er altid blødet op i vand eller suppe først. Men det gør jeg med alt foder jo. Hanhunde der har haft for meget om ørerne i en periode (læs løbetid) får samme mængde indtil de har det huld jeg synes om..
-
4 udstillinger på 4 dage - hvad er ideen?
Jeg er godt nok også træt af dem..Ikke så meget pga udstilling, men jeg har tidligere sagt at når jeg bruger min dyrlæge til chipning så bliver mine stamtavler syltet Nu har jeg rykket jeg ved ikke hvor gange for stamtavler på kuld D og F..Når fandt de pludselig ud af jeg ikke havde betalt..Ok!! Hvad så med kvittering fra banken?? Nå ja ups..Det er fordi de ikke har fået Dannes stamtavle?? Øh nå..den er jeg da ellers blevet spurgt om gentagne gange skal overflyttes? nå nå..men den er altså væk.. Og så mangler de en kryptorchid erklæring på 2 hanhunde?? øh nå, da jeg ringede og spurgte om de 2 jeg havde sendt var ok..der manglede de ikke?? Har du sendt hvalperegistreringspapirer ind?? ja selvfølgelig har jeg det..2 af kuldene endda elektronisk.. Sumasumarum mangler jeg nu stamtavler på 4 kuld... samt den svenske stamtavle som er sporløst forsvundet..Sammen med kryptorchiderklæringer og dispositionserklæringer... Jo jeg elsker DKK :damn:
-
Færøerne
Som bekendt var jeg jo på Færøerne i weekenden http://picasaweb.google.dk/lions.of.denmark/08?feat=directlink http://picasaweb.google.dk/lions.of.denmark/09?feat=directlink http://picasaweb.google.dk/lions.of.denmark/10?feat=directlink http://picasaweb.google.dk/lions.of.denmark/11?feat=directlink
-
Angels Babyer - K-kuldet
Det skulle ikke undre mig
-
Angels Babyer - K-kuldet
:klap::banan:
-
Dickes Babyer - L-kuldet
Du mener inden "nogen" kontakter DKK og siger jeg har lavet blandingshvalpe
- Shakira!
-
Tænder -er det normalt?
Rigtig mange af de små hunderacer skifter ikke selv tænderne..Godt du fik hevet dem ud
-
Skal jeg kontakte dyrlægen igen?
God bedring med hende Kan en så ung hund godt have H/L orm? Stakkels Duffy
-
Angels Babyer - K-kuldet
næ..du er for langsom
-
Hva' så løvemennesker?!
Hvor er han sød :hjerte:
-
Dickes Babyer - L-kuldet
Jo da Pludselig var han ovre på hestemarken og gik og miavede (det var méns han stadig var en kat)..Lillebitte og kunne ikke engang spise selv..Kun lige fået øjne..Efter en hel dag hvor vi holdt øje med ham og han blev mere og mere desperat efter mælk, tog vi ham ind og gav ham flaske..Så hang han et par dage på maven af mig og vat til stor irritation..Han vadede rundt inden for blusen :slem: På 3 dagen vi havde ham gik han lidt rundt på gulvet og råbte MOar!! så pludselig kom DIcke farende og hev ham ind i sin kasse til hendes babyer..Han sugede sig straks fast på hendes patter..Og så blev han derinde... Nu er han hendes baby og ingen skal snuppe ham fra hende.. Hun venter pænt mens han får kattemad, så spiser hun resten og vasker ham..Aldrig har en en killing været så ren..Både i den ene og den anden ende..
-
Dickes Babyer - L-kuldet
Rigtig godt... Jeg var ellers temmelig benge for at Natascha skulle få taget livet af ham mens hun passede ham..Men jeg turde sq ikke smugle ham med op til dig..Tænk hvis jeg var blevet taget i tolden Jeg har i forvejen beskyldningen om alle de hunde der nu er smittet med alverdens ting i Sverige hængende på mig Men han overlevede altså og er begyndt at spise rigtig mad nu
-
Dickes Babyer - L-kuldet
Folk var jo begyndt at skrive på ham Som om sådan en godt socialiseret hvalp kan købes for penge
-
Dickes Babyer - L-kuldet
Og så de sidste Det kan godt være at socialiseringen på katte halter en del..Til gengæld er han så dygtig til at blive vasket og fønet
-
Dickes Babyer - L-kuldet
Se så blev jeg kylet ud af HF inden jeg fik lagt de sidste billeder op Men efter den forskrækkelse med at møde en KAT så var han nødt til at tage en slapper sammen med sine venner
-
Dickes Babyer - L-kuldet
I går da jeg tog billeder af hvalpene kunne jeg se at socialiseringen i forhold til KATTE hænger lidt..Lille Leo (let me be a lion) tror helt sikkert han er en løve-baby som hans søskende