Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kennel-lowchen

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af kennel-lowchen

  1. Og I skal da ikke snydes for ansigt billeder
  2. Her kommer billeder af 3 løver (Atticus, Medina og Shakira),. De er fra den 6.6, aå altså lidt yngre end Otto...Atticus pels er perfekt.. Medina og Shakira har lidt grovere pels.. Og den vokser lidt dårligere end Atticus.. Til gengæld får de pels som stort set ikke filtrer
  3. B12??? Nu er jeg holdt op med at fælde..Lægen minder mig om den b12 engang om måneden..GAd vide om man kan få ham til at ringe og minde mig om d3 vitaminerne hver dag også :hmm:
  4. :hmm: Kunne du ikke have løftet lidt op i pelsen på siden inden du klippede ham... han ligner lidt en bedlington terrier, bare uden de der dimser på ørerne Aj driller bare.. men det var ved maven jeg mente... så ser pelsen helt normal ud
  5. Det er ikke en pelsfejl..Du er bare blevet gammel
  6. Ja han er sort/creme... Hvis han havde været gylden havde han ikke haft den sorte sadel. Men han kan godt ende op med at blive lys på hele kroppen, men jeg tvivler på det.
  7. Strukturen ser fin ud..Sig mig er han skamklippet sådan hist og her?? eller er hans pels naturligt så kort visse steder?
  8. HAr du ellers noget klogt at sige om pelsfejl? eller korte ben? ikke at du lider af nogen af delene :slem:
  9. Det er også en af mine yndlingsfarver (siger hun som pludselig har rimelig mange af de sort/hvide - som er min hadefarve).. Men sort sølv og sort/creme... Og de hvide..Men jeg tror aldrig jeg vil have en hvid igen..Eller også skal den hvertfald ikke udstilles
  10. JA han ligner sq Vidi meget godt Han ser ud som pelsen er som den skal være (iflg. standarden).. Löwchen pels må IKKE krølle.:Det er en af de største fejl, og på udstillingerne kan du se folk stå og proppe alt muligt i pelsen for at rette den ud.. Pelsen skal være silkeblød og med bølger, ikke krøller... Har du rørt ved Bobo (Beethoven)? Han har perfekt pels.. Den filtrer også meget mere end andre pelse..Tit er det nok at hunden bare klør sig så er der allerede gang i en filter
  11. Er han klippet på det billede..Det er ikke meget pels han har..HAr han heller ikke meget nu?
  12. Løverne gælder ikke med...Vi havde :hmm: 7-8 med?? Vi tog kun dem med ind (Gaia og Toffee) som jeg ved ikke markerer..Og Ivy fik jo ble på.. Ellers kan du være stensikker på at han havde pisset alle vejne.. Isabellas hunde er sq også så uopdragne sikkert en dårlig opdrætter de kommer fra :slem:
  13. Ja ellers må du hive det ud eller holde hans ryg kort..EN roset ridgeback løve...
  14. Nej der er stor forskel på pels... Løvernes pels er vel blevet fremavlet for øjets skyld ikke for at varme eller holde hunden tør..Jo de fryser hvis de ikke bevæger sig... Mine som er mange bevæger sig jo når vi er ude..Og det gør jeg ikke, så jeg fryser før dem og så går vi ind uden at de begynder at fryse..Men de små hvalpe fryser lynhurtigt.. Dem der er klippet ned fryser også lynhurtigt... Jeg kunne forestille mig at en løve som boede hos en familie med kun den, også hurtigt ville fryse (og have brug for et dækken) Og ja løverne bliver dyngvåde.. og så er de sq ikke et kønt syn
  15. hahaha tillykke du har købt en sjælden roset-løve :klap:Nej altså det lyder helt vildt underligt.. Det lyder som om han har Bellis pels ind i mellem.. I morgen skal jeg prøve at tage et billede af Atticus. Han er 3 uger yngre end Otto og har den rigtige pels... Så kan du selv sammenligne
  16. JA sådan en hund som er avlet til at gå rundt i sneen :mrgreen:men løverne er kun avlet til at ligge i sengene. Og der behøver de ikke være vandskyende. Det er alligevel et fåtal af os der er sengevæddere :klap:
  17. Næl hun er vel bare i vinterpels..Og så er der ingen løver til at gnave i hende Nej jeg elsker hunde med sakse især hvis jeg må låne deres saks :klap:men det er værre at lade Oska-løwen eller Sonja få fingrene i en saks..Snip snap så er skægget og det der er værre væk
  18. Måske man kan give dem et tilskud af en art..Isabellas nye hund er også meget lav
  19. for guds og vores skyld..og Cleos :slem:
  20. Jeg trro ikke at ret mange af salonerne ved noget som helst om løver..Men nu lader det til jeg snart kommer til Kbh så skal jeg nok kigge nærmere på den :slem: Kort siger du :hmm: er den stive pels kortere end den anden? Hvis du hiver i den pels kan du så nemt hive dem af..Glider hårene nærmest af? elelr sidder de ligeså fast som den anden pels?
  21. Må jeg klippe hende :engel:og Cleo også
  22. JA så har din mand vænnet sig til at have løveklippede hunde..Så er vejen banet for en løve
  23. Til mig sagde hun det var hendes schäfer.. Men uanset så er det lodret løgn..Hunde taber sq ikke pelsen af menneske shampo..På al shampo står der PH værdi..og den er ens på hundeshampo og menneskeshampo...Karla klippede jeg i løveklip da hun var knap et år..Og siden klippede jeg hende helt ned for dem..Så hun har aldrig tabt pelsen... -søster lagkage- bliv du bare ved med at bruge menneskeshampo.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.