Alt der er opslået af HNP
-
Hvad har du sidst købt til din hund? :-)
Igen en forfærdelig masse spiselige ting på zooplus. Og nej, vi har ikke plads til det...
-
Sky hund skal indfanges. Jammerbugt Kommune.
Hvor er det bare fantastisk
-
Sidste dag med 10% på alt hos zooplus.de!
Jeg har været der :slem:
-
James Wellbeloved
Jeg bestiller det på zooplus. Men har før haft bestilt det på den side hvor du har dårlig erfaring med, men der står vel noget med mindst holdbar til? Vi har hvalpefoder til vel 3 uger tilbage, tænker vel vi kan blande det med voksenfoder over den næste mdr eller sådan? Så er hun jo også 9 mdr pludselig.
- James Wellbeloved
-
Min hund snapper efter andre hunde
Ikke at jeg har erfaring med den slags, men kan du ikke fortælle hende det bare ikke er ok at snappe ud efter en anden hund på den måde? Give godbidder når hun lader være med det fx. Eller også skal hun bare slet ikke have mulighed for at snappe efter en anden hund..
-
Skal hunde være sociale??
Ja, det undrer skam også mig. Men folk ser bare forskelligt på det med hundeleg.. Hvilket er fint nok for nogle, bare ikke for min hund og mig. Jeg ønsker gode oplevelser for min hund, specielt nu hun bliver ældre. Og hun har heldigvis et rigtig flot hundesprog, som vi ofte har fået avide i fx. hundeskoven af folk helt uopfordret. Det sprog vil jeg jo helst ikke have ødelagt af
- Skal hunde være sociale??
-
Skal hunde være sociale??
Jeg gjorde det!! Ja, jeg gjorde!! Er sgu helt stolt af mig selv :klap2: Hun synes det var en fantastisk god idé, så nu har vi udvekslet mobilnumre og aftalt at det skal være i næste uge :banan: Og for lidt siden var der en anden der spurgte om jeg og hund vil komme hjem til dem og træne og lege. Så fedt Da jeg startede den her tråd var jeg ret øv over alt det her, men nu synes jeg det er fedt igen.
- Skal hunde være sociale??
-
Skal hunde være sociale??
Pt. har hun ikke leget med nogle i godt 2 uger. Og dog igår mødte vi en lille hvalp hvor hun hilste/legede i snor et par minutter. Det var et hit! Hun behøver slet ikke hilse på alle hunde vi møder, men hun vil oftest gerne. Dog er hun så småt begyndt ikke gide hilse på alle hunde, eller hun gør ikke alt for at hilse på andre hunde mere og kan sagtens gå pænt forbi. Og dog hunde hun er vant til at hilse på skal hun nok gøre mig opmærksom hvis vi ikke lige skal den vej som de skal. Hun virker ikke som en hund der savner at lege med andre, men ingen tvivl om hun gerne vil det. Hun har det fint med at lege med os herhjemme og hende selv. Generelt så hviler hun ret meget i sig selv. Hun er også ligeglad med hunde der går forbi vores have. Hun elsker at lege med mennesker og hunde, og har kun en enkelt gang sagt fra til en anden hund og hun er 8 mdr nu.
-
Skal hunde være sociale??
Har overvejet at spørge en som hun har leget super godt med på gåtur (men vi må jo ikke have løse hunde her, men har vi gjort nogle gange alligevel). Det er bare et stort skridt at tage. "Hvaa vil i med hjem og lege i vores have?" Flere har nævnt om jeg kan spørge herinde, men det er ikke mit indtryk at der er nogen der bor her i nærheden (Aalborg. Jeg har ingen bil hvilket ville gøre det hele nemmere)
-
Skal hunde være sociale??
Det er jo netop der mit problem er. Hun er jo en social lille hund, som elsker at lege. Men den frie leg til træningen er bare ikke godt for hende. Faktisk irriterer det mig helt vildt at det er i hundeskoven hun har mødt alle de gode oplevelser. Det burde jo være til træningen. Altså det er ikke fordi hun er ødelagt af den frie leg til træningen, men det vil godt kunne ske.. (I hvert fald er der masser af asociale hunde der, og de er vel blevet det af en grund :hmm:) Det ender med jeg må se om der er nogle folk der vil med på hundedate
- Skal hunde være sociale??
-
Skal hunde være sociale??
Så det vil ikke være synd for hende, hvis hun ikke leger med hunde til træningen eller i en hundeskov? Jeg vil jo bare tro det vil ende med en asocial sur mokkehund, hvilket jeg ikke ønsker.. Allerhelst ville jeg ønske hende nogle hundevenner som kan lege privat. Fordi så er det under kontrol. Argh! Jeg synes det er svært!
-
Skal hunde være sociale??
Den frie leg til træningen fungerede rigtig godt på hvalpeholdet. Men nu er vi videre på et andet hold, og der fungerer det ikke helt så godt og har haft nogle ret trælse oplevelser som hun ikke skal have igen. Har desværre ikke mulighed for at træne andre steder fordi jeg ingen bil har, og træningen er også bare helt fint så det er jo godt nok. Jo, prøver at lave en aftale med en fra holdet. Der er desværre ikke så mange der matcher hende.. Der er mest asociale hunde eller også alt for voldsomme hunde (meget lille klub). Ikke at min hund ikke kan lege med store og små hunde. Hun leger super godt med alt fra Mops til Mega store hunde, og har kun haft gode møder i hundeskoven. Faktisk kan jeg ikke helt selv finde ud af hvad jeg synes.. For vil jo helst hun får noget socialt, men tænk hvis det en dag er os der får en dårlig oplevelse i en hundeskov..
-
Skal hunde være sociale??
Jeg har tænkt en del over det her. Altså jeg har en meget social hund. Jeg har gået til træning med hende, hvilket er helt fint. Der er så også "fri leg" før og efter træning. Jeg overvejer kun at begynde at være med til træningen... For det der "fri leg" på meget lidt plads synes jeg ikke rigtig helt om, fordi der er alt fra mokker til brydere i en stor pærevælling. Vi har brugt hundeskoven en smule, fordi der må hun gå løs. Der har hun haft meget bedre møder med hunde som matcher hende rigtig godt. Løbe Løbe Løbe, ligge lidt og tygge i hinanden, Løbe Løbe Løbe. Men synes samtidig et eller andet sted heller ikke om hundeskove, for man ved aldrig hvilken hunde man møder der Men kender på samme tid heller ikke andre med hunde, som hun kan lege privat med. Så synes jeg bliver nød til det Vil jo heller ikke ende med en hund der ikke kan lide andre hunde ligepludseligt.
- Til jer med katte og hunde/hvalpe?
- Hundelege
-
Fuld kontrol / Fuldt herredømme.
Der burde nok bare være flere forskellige slags skove/indhegninger. Så man bedre kan dele sig. Totalt ønsketænkning Så er der både noget for de bryderne, de forsigtige og løberne
- Kan ikke sende PB fordi der ikke er plads..
-
Kan ikke sende PB fordi der ikke er plads..
Og hvor finder jeg lige en væg henne?
-
Kan ikke sende PB fordi der ikke er plads..
Får følgende når jeg sender en besked: X har overskredet deres lagrede private beskeder og kan ikke acceptere yderligere beskeder, indtil de har frigjort noget plads Men kan jo ligesom ikke skrive til personen at hun skal slette sine beskeder, så jeg kan svare tilbage på beskeden hun har sendt Så hvad gør en klog:confused:
-
Sjove spisevaner
Lige bortset fra toiletpapirruller eller skvadderkålsrødder tror jeg ikke hun har nogle særlige madvaner :hmm:
-
Billedtråd juni 2012