Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

HNP

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af HNP

  1. en besked i et emne svarede på HNP i Hvalpe
    Kommer jo også an på hvilken menneskemad hunden får. Hvis det er kartofler med fed saltet sovs er det nok ikke så god en idé, men en kartoffel eller en gulerod er en noget bedre idé. Eller en kotelet, fisk osv
  2. en besked i et emne svarede på HNP i Hvalpe
    Det er nok mig du hentyder til med "det køleskabet indeholder". Jamen, hvorfor skal hun dog ikke have "menneskemad" ? De sidste jeg lavede kom der udkogt ris, æbletern og lidt A38 i, det er da god hundemad i en kong. Min hund får faktisk en del "menneskemad". Jeg synes faktisk mange hundeting er slemmere end "menneskemad". Laver da også selv mange af hendes godbidder selv, fordi så ved jeg hvad hun får.
  3. en besked i et emne svarede på HNP i Hvalpe
    Min har også en enkelt kong. De er bare så dyre, når jeg fik de andre til kun 15 kr. Men skal en dag have flere kong :5up:
  4. en besked i et emne svarede på HNP i Hvalpe
    Ja, sagtens. Min var 10 uger da hun fik et sådan ben. Jeg kom opblødt tørfoder blandet med lidt dåsemad i benet, så fik hun det som et helt måltid. Nu får hun det mere som en "snack", hun er ½ år nu. Vi putter alt muligt i benet nu, det er mere hvad køleskabet har at byde på.
  5. en besked i et emne svarede på HNP i Hvalpe
    Ved ikke om der er regler for hvornår de må få dem. Jeg er sådan en der bare giver kræet det Min kan dog ikke lide fyldet der er i når de er købt, så det har jeg skrabet ud. Putter så alt muligt spændende i dem og putter dem i fryseren. Benet leger hun gerne med bagefter hvis hun ikke bare ligger sig til at sove, fordi det er så hårdt at slikke fyldet ud
  6. en besked i et emne svarede på HNP i Hvalpe
    ... Havde ikke lige set du havde linket til dem, så bare overse det her indlæg. Det er Marvben du mener :damn:
  7. en besked i et emne svarede på HNP i Hvalpe
    Marvben. Dem har vi 3 af som vi genbruger. Fungerer som de der kong (legetøj man putter lækkert i).
  8. en besked i et emne svarede på HNP i Hvalpe
    Det har jeg gjort. Men altså jeg kan stadig ikke helt forstå det.. Jeg har virkelig aldrig hørt om det før. Og er ikke helt sikker på hvilken slags okseben du mener?
  9. en besked i et emne svarede på HNP i Debat
    Hvor godt
  10. Nej! Jeg har også en familie at tage hensyn til. Jeg vil gå langt, men ikke så langt.
  11. Nej, det er det ikke hvis man har en bil. Og vuffen er for stor til at komme med det offentlige heroppe...
  12. Aalborg Jeg får aldrig kørekort, fordi jeg er en pivskid.. Men ville gerne have det alligevel
  13. Det er godt nok meget sødt af dig. Men jeg bor i Aalborg, så en helt forkert retning
  14. Ihh altså. Jeg ønsker mig en bil nu! Nå ja og et kørekort..
  15. en besked i et emne svarede på HNP i Hvalpe
    Ja, okay. Er det rigtige ben eller tørre ben den knækkede tænder på? Har aldrig hørt de kan knække tænder ved at tygge ben, men det er måske noget man skal tænke over...
  16. en besked i et emne svarede på HNP i Hvalpe
    Hvorfor skulle han flække tænder ved at tygge i et okseben? Det kan jeg slet ikke forstå du skriver... Han er jo en hund med stærke tænder?
  17. en besked i et emne svarede på HNP i Diverse
    Min gør det med alle mulige ting. De skal åbenbart først dø :mums:
  18. en besked i et emne svarede på HNP i Hvalpe
    Er det ikke de der hvide ruller?
  19. en besked i et emne svarede på HNP i Diverse
    Fordi det ikke er helt dødt endnu?
  20. Vi købte en flaske af det igår, fordi jeg kunne huske jeg havde læst om det herinde.. Og det var godt, men kunne ikke huske hvorfor og til hvad. Vi gav hende en tsk i hendes vand igår, det var hun vild med Hun vejer 19 kg, skal hun have det dobbelte måske?
  21. en besked i et emne svarede på HNP i Råd & Tips
    Er det ikke bare gratis og dejlig reklame for din hjemmeside? Sådan tror jeg nu jeg ville tænke
  22. en besked i et emne svarede på HNP i Hvalpe
    Vi gav vores tyggeben allerede samme dag hun kom hjem. Vi brugte sådan nogle her i starten: Hurtigt derefter fik hun alt muligt, det eneste hun aldrig får er ben med knuder for enden.
  23. en besked i et emne svarede på HNP i Råd & Tips
    For min hund er træning = leg :banan: Hun synes det er helt vildt sjovt. Mon ikke det er fordi der er forskellige måder at se træning på? Herhjemme synes vi træning er leg og dermed er det sjovt for begge parter. Jeg synes egentlig alt leg er træning et eller andet sted :hmm:
  24. Skinke i tern og JW foder...
  25. en besked i et emne svarede på HNP i Råd & Tips
    Nu kan jeg se du bor i Aalborg øst, der er træningen meget billig ved jeg...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.