Alt der er opslået af HNP
-
Træne sit ved siden af mig.
Når vi træner sit, så kan jeg ikke få kræet til at sitte ved siden af mig (på plads)... Hun sætter sig kun foran mig. Flytter jeg mig gør hun da bare det samme Nogle gode råd??
-
Dexter med sine nye spil!
Det spil har jeg fået med posten idag. Vores første af den slags, men et stort hit!
-
Hvad har du sidst købt til din hund? :-)
Har lige fået en kæmpe pakke ind af døren fra zooplus.. Aner slet ikke hvor jeg skal gøre af alle tingene (hendes "slik" skuffe var fuld i forvejen :stupid: Utroligt alt det en hund pludselig har brug for når der skal opnåes gratis porto..
-
Selskabshunde (storeracer)
Min er ½ samojede og er en være hyggeputtehund. Hun er sikker på hun sagtens kan sidde på vores skød, ligge ovenpå os eller ved siden af os i sofaen (som hun så altid ender med...)
-
Hvilken str. hundetegn?
Har du et billed af det kødben? Jeg har også planer om mindst bare et (gerne 2-3) sæt mere, hvor det hele passer sammen. Det kan jeg godt lide En fordel er hundetegnet ikke larmer som det andet hun havde, tror det er fordi det her er lavet så det passer til halsbånd + line.
-
Hvilken str. hundetegn?
-
Sjove ting man kan lære sin hund?
Ej hvor sjovt! Det skal vi altså prøve. Det tror jeg hun vil synes er helt vildt skægt (hun synes alt jeg synes er sjovt er sagen..)
-
Sjove ting man kan lære sin hund?
Hvordan finde te? Et tebrev eller?
-
Sjove ting man kan lære sin hund?
Har i ikke nogle sjove, geniale, søde ting man kan lære sin hund? Det behøver ikke være ting der har et formål... Vi kan: Pote High-five Ligge på siden Rulle begge veje Dreje rundt om sig selv Slukke lyset Hoppe op af mig Target - dutte eller sætte poten på diverse ting Hente en kuglepen (eller andet) der ligger på gulvet Kan ikke lige komme på mere lige nu :hmm: Kom med gode forslag :banan:
-
Valhronas hvalpe
Nårh :wub: Det må være spændende at have hvalpe
-
Hvilken str. hundetegn?
Har fået det nye hundetegn med posten idag. Der står Efternavn Adresse By Mobilnummer Der var ikke plads till mit fornavn og postnummer. Men altså vil hun render nogle steder vil folk vel også bare ringe til mig jo... Det gamle skilt kommer på selen, for den bruger hun ikke så ofte mere.
-
Min søde hundehvalp er nu 1 år gammel
Tillykke med Johna!
-
Ulydig, dum eller døv?
Jeg har ikke en døv hund, men min hun kommer altså heller ikke ud til døren når vi kommer hjem hvis hun sover.. Og hvis hun gør så er det gabende og hun går sååå langsomt Men hvad med at få hende undersøgt ved dyrlægen?
-
Hvilken str. hundetegn?
Skal der være postnummer på tegnet? Der er ikke både plads til postnummer og by på det i str. M. Suk. Der kan stå Mobilnummer (desværre kun mit er der plads til) Mit navn Adresse By Ikke engang hendes eget navn er der plads til.
-
Hvilken str. hundetegn?
Hvad gør du så med navn og adresse, by? Kan man godt få nogle af de små hvor det hele kan stå på?
-
Hvilken str. hundetegn?
Hun vejer vel 17 kg og er ½ år gammel. Ved ikke helt hvor stor (lille i mine øjne) hun bliver. Der er ikke plads til hverken mit navn eller min adresse på dem i str. S. Som man jo skal have på, det vidste jeg ikke lige da jeg købte det hun har nu.
-
Hvilken str. hundetegn?
Det er netop sådan et med motiv på, passer nemlig ti halsbånd og snor som hun har.
-
Hvilken str. hundetegn?
Jeg var lige ved at bestille et hundetegn, men så er der sørme også forskellige størrelser 3 eller 4 cm? Er den store for voldsom mon :hmm:
-
Hvalpetænder?
Min hund havde på et tidspunkt 4 dobbelt tænder. 1 uge hvor hun fik gode ben (+ alm. tyggeting som hun altid har) hver 2. dag og så var de ude
-
Min største frygt! Løbetid..
Hun er vel en 17 kg nu som ½ år gammel og 50 cm høj. Lyder hyggeligt med så meget blod
-
Min største frygt! Løbetid..
Tak for alle jeres svar. Jeg håber ikke hun er en man ikke opdager det på, men ellers gør hanhunde mig nok opmærksom på det. Bare det er før de hænger sammen! Hun skal også steriliseres :5up: Hvis hun går meget tidligt i løb bliver det først efter d. 2 løbetid, ellers efter d. 1. løbetid.
-
Min største frygt! Løbetid..
Hvorfor skulle jeg ikke have fået en tæve? :hmm: En skal jo være den første...
-
Min største frygt! Løbetid..
Eller næsten Jeg er bare så nervøs for jeg ikke vil opdage det når hun går i løb. Har læst på nettet, men er stadig nervøs Hun skal ingen hvalpe have nogensinde, og tænk hvis hun er i løb og jeg ikke har opdaget det Er opvokset med hanhunde KAN det godt lade sig gøre man ikke opdager det?
- Hvilken Target Stick?
- Puppy Large Breed... Uden kylling?