Alt der er opslået af HNP
- Hunde i varmen - lufteture
-
Han bliver ved og ved med at ...
Ignorer når han går det indenfor!!!! Når han gør det udenfor er det masser af "dyyyygggtiiiig" og lækre godbidder. Så lærer han det hurtigt
-
Han bliver ved og ved med at ...
Sådan havde vores hvalp også 2 perioder af. Det var hver gang fordi vi begyndte ikke at være helt så opmærksomme, fordi at nu gik det jo pludselig så godt med det der renlighedsnoget.... Det er ikke hundens skyld, men ejeren! :slem: Du kan slet ikke forvente han er renlig og da slet ikke om natten... Vores på knap 7 mdr skal sommetider stadig en tur ud og tisse om natten...
- Hvordan fandt I jeres hunde
-
Apportere en pølse
Vildt han ikke bare lige tager en liillle bid :klap:
- Hvilke hunde er du bange for?
-
Tricks tråden
Ja, hvis nu jeg en dag lærer det der med at lægge video herind. Jeg fatter nemlig kun minus af det Det er noget jeg må have hjælp til hehe
-
Tricks tråden
Jeg har faktisk en video hvor hun slukker lyset, men ved ikke lige hvordan man får den herind... ? Måske vi skal lave en tråd med video tricks, så vi kan få en masse inspiration
-
Tricks tråden
Jeg har været igang med den her idag. Hun var bare lynhurtig til at fange den, vi mangler kun at sætte alle delene sammen. Hun tog dog en enkelt gang fat i tæppet og lagde sig på siden, og vi har kun trænet det idag. Vildt nok! Så om en uge eller sådan noget tror jeg hun kan det. Måske
- Hvilke hunde er du bange for?
-
Husregler for jeres hunde?
Hun må ikke gø i længere tid. Og slet ikke af fremmede katte i haven. Hun SKAL være i sofaen om aftenen Hun må ikke være i vores seng, medmindre hun får lov. Sker sjældent. Hun må ikke gå ind på børnenes værelser, det gør hun så alligevel... Hun må ikke stjæle, det gør hun så også. Hun er en meget dårlig hue/vante/bamse tyv... Hun løøøber nemlig alt hun kan ind under vores seng, når hun har taget noget hun ikke må Hun skal høre efter når vi beder hende om noget. Hun må gerne tigge inde i stuen og køkkenet, men ikke ved spisebordet. Hvilket hun helt har styr på.
-
Tricks tråden
½ Samojede ½ Goldenblanding Det er indlært med target. Et lille stykke papir på stikkontakten, efter nogle dage kunne hun det uden papirstumpen på stikkontakten.
-
Tricks tråden
En af de næste ting jeg vil gå igang med er at vaske tøj, altså hun skal putte vasketøj ind i maskinen. Hun har lige lært at slukke lyset.
-
Aktivitetsspil i den billigere ende?
Zooplus.de har et 2 i 1 spil som er billigt.
-
Forbudslisten - Er du mere tryg?
Her hvor jeg bor er der ikke så mange af den slags hunde mere. Og dem vi ser er med mundkurv+line, bortset fra en enkelt af dem. Men den ejer er hvis en af dem jeg ser der har mest styr på sin hund, ser vi dem venter vi bare til han har den i snor hvilket sker lynhurtigt. Synes bare også dem med "familiehunde" skal have styr på deres hund. Vi møder ofte en med 2 hunde, som aldrig har styr på sine hunde, hvilket er mega træls når man står med sin egen i snor og er ude at gå...
- National udstilling ultimo maj 2012 (og lidt KSS udstilling i Aalborg også)
-
jubiiii jeg skal ha AG "bane" i haven...
Hvor er du bare heldig! Husk at vise billeder af det hele. Ej, jeg gad godt have så stor en have hvor der kunne være en sådan bane
-
Er vi dårlige til at tage imod nye brugere?
Synes det er ærgerligt du forlader (har forladt :hmm: ) Så går vi jo glip af Buster og Charlie billeder og alt mulig andet! Pas på dig selv
-
Vask af hund.......
Ofte... Hun var igår aftes efter træning og hun var også i lørdags. Når hun er mere sort end hvid ryger hun i bad. Der kan gå alt fra 1 dag til 3 uger vil jeg tro...
-
Klikker - hvordan trækker jeg tiden ?
Amocca: Tusind tak for de videoer og dit indlæg. Det virker!!! Og kan se det er mig der før har stået forkert ved "elefanten"... Jeg har nemlig hele tiden stået mod front mod hende. Og nu følger hun mig bare så fint på "elefanten", som en klæbende hund :banan: Så hun skal nok få lært at sitte ved siden af mig snart :banan:
-
Er vi dårlige til at tage imod nye brugere?
Synes egentlig ikke HF er så forskellig fra mange andre forums, fx. om børn. Der er det lidt det samme (bare det ikke handler om hunde jo)... Sommetider skal der ikke meget til før der er "drama", men generelt så er folk altså ganske flinke jo..
-
Er vi dårlige til at tage imod nye brugere?
Jeg er jo ny herinde og synes vi har været gode til at tage imod mig og svarer også gerne på alle mine spørgsmål..:5up: HF har helt klart gjort mig til en bedre hundeejer...
-
Hvad har du sidst købt til din hund? :-)
Godt det ikke kun er herhjemme :banan: Er kun 1 mdr siden jeg sidst købte en masse på den side... Ender med at blive en dyr vane
-
Træne sit ved siden af mig.
Jeg må prøve her i aften! Tak for svar
-
Klikker - hvordan trækker jeg tiden ?
God video! Hvis nu man har en hund der kun er foran en når man laver elefantøvelsen, hvordan gør man så det med at træne plads? Det må lige være den måde jeg skal træne sit ved siden af mig, som jeg bare ikke kan få hende til..