Alt der er opslået af HNP
-
Tyggeben ..
Kommer jo også an på hvilken menneskemad hunden får. Hvis det er kartofler med fed saltet sovs er det nok ikke så god en idé, men en kartoffel eller en gulerod er en noget bedre idé. Eller en kotelet, fisk osv
-
Tyggeben ..
Det er nok mig du hentyder til med "det køleskabet indeholder". Jamen, hvorfor skal hun dog ikke have "menneskemad" ? De sidste jeg lavede kom der udkogt ris, æbletern og lidt A38 i, det er da god hundemad i en kong. Min hund får faktisk en del "menneskemad". Jeg synes faktisk mange hundeting er slemmere end "menneskemad". Laver da også selv mange af hendes godbidder selv, fordi så ved jeg hvad hun får.
-
Tyggeben ..
Min har også en enkelt kong. De er bare så dyre, når jeg fik de andre til kun 15 kr. Men skal en dag have flere kong :5up:
-
Tyggeben ..
Ja, sagtens. Min var 10 uger da hun fik et sådan ben. Jeg kom opblødt tørfoder blandet med lidt dåsemad i benet, så fik hun det som et helt måltid. Nu får hun det mere som en "snack", hun er ½ år nu. Vi putter alt muligt i benet nu, det er mere hvad køleskabet har at byde på.
-
Tyggeben ..
Ved ikke om der er regler for hvornår de må få dem. Jeg er sådan en der bare giver kræet det Min kan dog ikke lide fyldet der er i når de er købt, så det har jeg skrabet ud. Putter så alt muligt spændende i dem og putter dem i fryseren. Benet leger hun gerne med bagefter hvis hun ikke bare ligger sig til at sove, fordi det er så hårdt at slikke fyldet ud
-
Tyggeben ..
... Havde ikke lige set du havde linket til dem, så bare overse det her indlæg. Det er Marvben du mener :damn:
-
Tyggeben ..
Marvben. Dem har vi 3 af som vi genbruger. Fungerer som de der kong (legetøj man putter lækkert i).
-
Tyggeben ..
Det har jeg gjort. Men altså jeg kan stadig ikke helt forstå det.. Jeg har virkelig aldrig hørt om det før. Og er ikke helt sikker på hvilken slags okseben du mener?
- dagens griner...
-
Ville du risikere dit liv for din hund?
Nej! Jeg har også en familie at tage hensyn til. Jeg vil gå langt, men ikke så langt.
- Hundetræf den 6. juli i omegnen af Randers
- Hundetræf den 6. juli i omegnen af Randers
- Hundetræf den 6. juli i omegnen af Randers
- Hundetræf den 6. juli i omegnen af Randers
-
Tyggeben ..
Ja, okay. Er det rigtige ben eller tørre ben den knækkede tænder på? Har aldrig hørt de kan knække tænder ved at tygge ben, men det er måske noget man skal tænke over...
-
Tyggeben ..
Hvorfor skulle han flække tænder ved at tygge i et okseben? Det kan jeg slet ikke forstå du skriver... Han er jo en hund med stærke tænder?
- underlig?
- Tyggeben ..
- underlig?
-
Æble-cider-eddike mod utøj?
Vi købte en flaske af det igår, fordi jeg kunne huske jeg havde læst om det herinde.. Og det var godt, men kunne ikke huske hvorfor og til hvad. Vi gav hende en tsk i hendes vand igår, det var hun vild med Hun vejer 19 kg, skal hun have det dobbelte måske?
- Hundelege
-
Tyggeben ..
Vi gav vores tyggeben allerede samme dag hun kom hjem. Vi brugte sådan nogle her i starten: Hurtigt derefter fik hun alt muligt, det eneste hun aldrig får er ben med knuder for enden.
- Hundelege
-
Hvad har du sidst købt til din hund? :-)
Skinke i tern og JW foder...
- Hundelege