Alt der er opslået af pivpiv
- Halsbånd til labrador.
-
Sagde h*n virkelig det???
Det ER skam prøvet. De siger INTET til at hunden står i haven og galper i et par timer. Er hunden "heldig" så får den nogle tæsk. Desværre kan man IKKE snakke fornuft til dem og der er en grund til at hunden er som han er, men jeg orker ikke at han blæser imod vores plankeværk imens han brøler som en gal fordi vi går i vores egen have.
-
Sagde h*n virkelig det???
må indrømme at her bliver der også råbt hold kæft køter, når naboens ulovlige muskelhund brøler "røvhul" gennem plankeværket efter os og vores hunde. Vi har boet her i mange år og han har været herovre flere gange da han var mindre og de første 1-1½ år havde han meget med os at gøre. Vores den lille er tæske bange for ham og vi andre frygter han ryger ud af haven. Går vi i vores have så står han og galper efter os.
-
Dulletråden
åååhhh fandt så lækkert tøj i mapp store. Blev faktisk helt glad og følte mig ikke som en uformellig klump! Totalt succes
-
Hvad var den sidste film du så???
ser pt man of steel og er ikke fanget
-
Spist Pu skum
åh hvor en lettelse og sikke sødt
-
Sagde h*n virkelig det???
Vi stod med Luna, vores labberhvalp. En ung mand ville så gerne i snak så han kom og kiggede ned på hende og nikkede imens han sagde " det er godt nok en ægte grand danois, ikke" Det var svært at svare samtidigt med vi kvalte de totale latterkramper. En gut i området havde en labber, hanhund. Den har bidt flere hunde i området når den har fået lov at hilse. Derfor har vi takket nej til at lade vores hilse på ham. Engang havde han den løs og jeg råber til ham at vores tæve var i løb og han skulle tage hans hund. Flere år efter fortalte han vores naboer at der var noget galt med vores hund for hun var altid i løb og derfor måtte hans hanhund ikke hilse på hende- det gav nogle gode smil hos naboerne som kender både os og vores hunde godt
-
Den ultimative hundebil
Ingen læssekant..... det er meget øv at være endt med sådan en bil
-
Decemberbilleder 2013
potil er han ude på marken og letter svanerne?
-
Dulletråden
under barmen, det tror jeg også dem jeg har allerede er. Det synes jeg bare er svært at finde nogen steder. Jeg er vel ca en str 40, men med meget afslappet mave. Jeg har prøvet at købe et par stramme op trusser, som skal prøves en af dagene
-
Dulletråden
Tak. Der er godt nok mange der sidder tæt på mavsen. Men jeg kigger videre
-
Dulletråden
Har du evt et link
-
Dulletråden
må nok med skam indrømme at jeg er en large eller stor medium
-
Dulletråden
Ja jeg har fundet den alle andre steder en change
-
Dulletråden
Yeps, den er perfekt
-
Dulletråden
Jeg kan heller ikke bruge change, slet ikke. Men Triump er bare guld her
-
Dulletråden
Triumph soft sensation - den er god når man er bred OG også god til store kasser
-
Dulletråden
farver: mærkegrønne, sorte, sandfarvet og sådan noget er jeg til. Har også en kjole i påfugle farver og har også en i blå.
-
Dulletråden
jamen kjoleverdenen er relativ ny for mig. Jeg er ikke til lårkort, men det er fordi jeg er halv drenget og altså ikke tænker over det der med at samle knæene ha h aha Jeg har rigtig mange kjoler som er uden skuldre eller med stropper.
-
Dulletråden
Hvorfor er det bare SÅ svært at finde en jule/nytårskjole til mig. Jeg har sådan lidt "mor" mave - er ikke fed, vejer bare for meget Er ca 170 og har mega babelabber og den der "afslappede" mave, samt er meget bredskuldret. Jeg har bare været i SÅÅÅÅ mange butikker og synes bare intet der er. Har i nogle gode råd?
-
Hvad var den sidste film du så???
Red 2. Helt ok
-
8 måneder gammel hund ødelægger alt!
vores er også først blevet en bølle til at gumle i ting efter hun skiftede tænder. Pga en skade skulle hun så begynde at være i bur, så der er hun når ikke vi er hjemme og hun elsker hendes bur. En ting vores har nydt er en klud med en kiks i og så slå knude på kiksen, så skal de binde knuden op for at få kiksen. Hun elsker hendes klude. En foderbold kører begge vores op, de er helt oppe og ræse og stresse. I en kong kan man også putte mos. Vi bruger opblødt hundemad med lidt gulerod (rå) en skefuld postej eller andet guf (man kan få noget leverguf og fiskeguf på tube til hunde) og så proppes kong ellers og smides på frost. Man kan også bruge de der klove, fyldte klove - de er også et hit her. Herhjemme har den lille efterhånden lært at indenfor slapper man af, så nogle gange så tripper hun ved døren for så skal hun lige ud og banke den gamle lidt eller løbe. Det er en sjov alder, for der sker så meget i de kære små kræ og nogle gange virker det som om de ikke selv helt kan følge med.
-
Hvad var den sidste film du så???
hangover 3 Den er ikke så god som de to andre, men den er ok
-
Decemberbilleder 2013
Her sætter hunden sig bare ned og venter, går vi så videre, så trækker den gamle bare igen. Stopper vi sætter hun sig ned og venter vi længe så ligger hun sig bare til at sove
-
Hund og akvariefisk?
Luna elsker at se på vores fisk og kan hun komme til at nå så får glasset gerne et dut. Krebsene gør hende helt skæv i hovedet, det ser så skægt ud.