Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

pivpiv

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af pivpiv

  1. en besked i et emne svarede på pivpiv i Labrador
    begge vores bruger large som er 43-60 cm mener jeg det hedder
  2. Det ER skam prøvet. De siger INTET til at hunden står i haven og galper i et par timer. Er hunden "heldig" så får den nogle tæsk. Desværre kan man IKKE snakke fornuft til dem og der er en grund til at hunden er som han er, men jeg orker ikke at han blæser imod vores plankeværk imens han brøler som en gal fordi vi går i vores egen have.
  3. må indrømme at her bliver der også råbt hold kæft køter, når naboens ulovlige muskelhund brøler "røvhul" gennem plankeværket efter os og vores hunde. Vi har boet her i mange år og han har været herovre flere gange da han var mindre og de første 1-1½ år havde han meget med os at gøre. Vores den lille er tæske bange for ham og vi andre frygter han ryger ud af haven. Går vi i vores have så står han og galper efter os.
  4. åååhhh fandt så lækkert tøj i mapp store. Blev faktisk helt glad og følte mig ikke som en uformellig klump! Totalt succes
  5. en besked i et emne svarede på pivpiv i TV / Film
    ser pt man of steel og er ikke fanget
  6. en besked i et emne svarede på pivpiv i Sygdomme
    åh hvor en lettelse og sikke sødt
  7. Vi stod med Luna, vores labberhvalp. En ung mand ville så gerne i snak så han kom og kiggede ned på hende og nikkede imens han sagde " det er godt nok en ægte grand danois, ikke" Det var svært at svare samtidigt med vi kvalte de totale latterkramper. En gut i området havde en labber, hanhund. Den har bidt flere hunde i området når den har fået lov at hilse. Derfor har vi takket nej til at lade vores hilse på ham. Engang havde han den løs og jeg råber til ham at vores tæve var i løb og han skulle tage hans hund. Flere år efter fortalte han vores naboer at der var noget galt med vores hund for hun var altid i løb og derfor måtte hans hanhund ikke hilse på hende- det gav nogle gode smil hos naboerne som kender både os og vores hunde godt
  8. topic svarede på pivpiv's Dorte i Debat
    Ingen læssekant..... det er meget øv at være endt med sådan en bil
  9. potil er han ude på marken og letter svanerne?
  10. under barmen, det tror jeg også dem jeg har allerede er. Det synes jeg bare er svært at finde nogen steder. Jeg er vel ca en str 40, men med meget afslappet mave. Jeg har prøvet at købe et par stramme op trusser, som skal prøves en af dagene
  11. Tak. Der er godt nok mange der sidder tæt på mavsen. Men jeg kigger videre
  12. Har du evt et link
  13. må nok med skam indrømme at jeg er en large eller stor medium
  14. Ja jeg har fundet den alle andre steder en change
  15. Yeps, den er perfekt
  16. Jeg kan heller ikke bruge change, slet ikke. Men Triump er bare guld her
  17. Triumph soft sensation - den er god når man er bred OG også god til store kasser
  18. farver: mærkegrønne, sorte, sandfarvet og sådan noget er jeg til. Har også en kjole i påfugle farver og har også en i blå.
  19. jamen kjoleverdenen er relativ ny for mig. Jeg er ikke til lårkort, men det er fordi jeg er halv drenget og altså ikke tænker over det der med at samle knæene ha h aha Jeg har rigtig mange kjoler som er uden skuldre eller med stropper.
  20. Hvorfor er det bare SÅ svært at finde en jule/nytårskjole til mig. Jeg har sådan lidt "mor" mave - er ikke fed, vejer bare for meget Er ca 170 og har mega babelabber og den der "afslappede" mave, samt er meget bredskuldret. Jeg har bare været i SÅÅÅÅ mange butikker og synes bare intet der er. Har i nogle gode råd?
  21. en besked i et emne svarede på pivpiv i TV / Film
    Red 2. Helt ok
  22. en besked i et emne svarede på pivpiv i Adfærd
    vores er også først blevet en bølle til at gumle i ting efter hun skiftede tænder. Pga en skade skulle hun så begynde at være i bur, så der er hun når ikke vi er hjemme og hun elsker hendes bur. En ting vores har nydt er en klud med en kiks i og så slå knude på kiksen, så skal de binde knuden op for at få kiksen. Hun elsker hendes klude. En foderbold kører begge vores op, de er helt oppe og ræse og stresse. I en kong kan man også putte mos. Vi bruger opblødt hundemad med lidt gulerod (rå) en skefuld postej eller andet guf (man kan få noget leverguf og fiskeguf på tube til hunde) og så proppes kong ellers og smides på frost. Man kan også bruge de der klove, fyldte klove - de er også et hit her. Herhjemme har den lille efterhånden lært at indenfor slapper man af, så nogle gange så tripper hun ved døren for så skal hun lige ud og banke den gamle lidt eller løbe. Det er en sjov alder, for der sker så meget i de kære små kræ og nogle gange virker det som om de ikke selv helt kan følge med.
  23. en besked i et emne svarede på pivpiv i TV / Film
    hangover 3 Den er ikke så god som de to andre, men den er ok
  24. Her sætter hunden sig bare ned og venter, går vi så videre, så trækker den gamle bare igen. Stopper vi sætter hun sig ned og venter vi længe så ligger hun sig bare til at sove
  25. Luna elsker at se på vores fisk og kan hun komme til at nå så får glasset gerne et dut. Krebsene gør hende helt skæv i hovedet, det ser så skægt ud.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.