Alt der er opslået af pivpiv
-
Hvilke tyggeting er jeres hunde helt vilde med??
ha ha det går ikke med jagthundene herhjemme Hvor får du far i det henne?
-
Hvilke tyggeting er jeres hunde helt vilde med??
Jeg ved det ikke, men mindst lige så længe som et øre, måske endda mere. De hunde som normalt bare kvaser en politistav har den her meget længere. Gider du hundene gevir at spise?
-
Hvilke tyggeting er jeres hunde helt vilde med??
hjortesenerne er hårde og købt ved zooplus Vores malkuleringsmaskine har sådan en længe (det er Luna)
-
Hvilke tyggeting er jeres hunde helt vilde med??
hjortesener. De er intet mindre end geniale. Jeg tror begge vores piger ville hente månen ned til mig for at få dem. Beef bites fra olivers er også et klart hit her.
-
Hvad har du sidst købt til din hund? :-)
har lige bestilt to vetbed, et til os og et til gave (det er lidt et sats) og så to store poser hjortesenere (hvorfor har jeg først opdaget dem nu???) og et par små poser med semi moist træningsbidder.
-
Hjerteorm igen.......?????
Kan godt forstå du gerne vil have hende tjekket. Krydser for der ingen orm er og det er noget let og uskyldigt.
-
Hvad var den sidste film du så???
G.I Joe gengældensen eller hvad nu den hed. Den var sørme helt iorden, klart en film der kan anbefales hvis man er til tju bang
-
Når hunden ikke er god nok (omplacering).
Fordi det vel er det samme. De køber en hund som skal bruges til noget og den dumper og nej jeg kender to avlere der har taget labber tilbage fra politiet da hunden var et år. Min far købte en jagt hund og den var trænet og ih og åh. Da han så skød første skud på jagten blæste hunden af h til. Den var skudræd. De andre jægere mente den skulle skydes (det var dengang) og far mente den skulle til bage til tidligere ejer og mor ville beholde hende. Mor fik sin vilje og da hunden døde i en alder af 11 år var alle parter enige om at det var det dummeste der nogen sinde var gjort. Hunden skulle ikke have blevet der. Jeg ville ikke kunne skille mig af med min hund. Men ham der skal bruge en schweizz hund og så får en der ikke kan trænes frem til det, på trods af manden er danmarks bedste og har lagt i toppen i 20 år. Jamen jeg kan godt forstå hvis han finder nyt hjem til den. Hellere finde nyt hjem til en hund end at mand og hund går og ærger sig over hinanden de næste 6-12 år
- Smilende Hunde!
-
Når hunden ikke er god nok (omplacering).
politiet køber en hund, træner den i et halvt år eller mere og hunden dumper til prøverne. Hvad skal de ellers gøre hvis ikke de kan omplaceres? Jeg synes det er ok. En væsentlig meget gyldig grund end alle dem der fortryder købet når hunden bliver teenager og æder alt og ikke længere er hvalpenuttet.
-
Chewy/seje godbidder
http://www.zooplus.dk/shop/hund/hundesnacks/af_vildt/af_hjort_vildt/181335 disse er rigtig gode.
-
Hvad var den sidste film du så???
Jack and Jill og er i vimmer hvor er den dårlig. Det er helt ekstremt. Det var en film som IKKE kan anbefales.
-
Hvad har du sidst købt til din hund? :-)
ha ha ha ha øøøøøhhh hr mand du husker godt din løn der er kommet...... den er forsvundet igen:engel:
-
Hvad har du sidst købt til din hund? :-)
uuuuuppsss:sjov:
- Vis din hund som hvalp!
- Vis din hund som hvalp!
-
min hund knurret for første gang af mig hjælp!
Så skal du høre vores den gamle. Jeg ved at jeg kan gøre ALT ved hende. Men når det kommer til potevoks eller kopattesavle på poterne, så brummer hun sådan rigtig dybt. Det lyder farligt hvis ikke man kender hende men vi herhjemme får et billigt grin hver dag. Hun ved hun skal og ikke slipper, men det tager sin tid og der følger brum med hver gang og bagefter fjoller og hygger vi og hver gang en pote er klaret får hun en masse ros. Den lille elsker det, ja jeg er faktisk i tvivl om hun kan knurre Selvom du køber sko, så fortsæt med at øve at du må tjekke fusserne, for kommer der nu en skramme eller torn så er det surt at stå med kampene når det SKAL gøres.
-
Hjælp til navn
Åååhh hvor fedt. Jeg glæder mig til Joppe tråden.
-
Dulletråden
eeeejjjj jeg har fået en hel pose med dulle grej fra et af de firmaer manden laver computer ting for. Elastikker, neglesaks, klipper, fil, ting til at putte sminke på med og forskellige ting til håret. Vildt mega giga monster mange ting. Det er da skide sødt af dem.
-
blev så bange
Har talt med doktor dyr igen. De mener stadig at når hendes prøver før jul/ i efter året var så fine og flotte så var det nok. Det er rart. Hun har sit gode humør og helbred og er som hun plejer og har sovet godt i nat og tør sågar gå derhen hvor det skete.
-
blev så bange
Tak Ascha Den dyrelæge er den eneste jeg VED behandler mine dyr som jeg gør og som jeg stoler 100% på og de ved hvad vi vil gøre i næsten alle situationer - det er desværre afprøvet. Jeg er simpelthen blevet så bange og forskrækket og det hele er jo kombineret med at jeg var alene hjemme med knægten. Jeg havde en 11 årig der stod og holdt luna og trak vejret lige så angst som jeg imens han meget højt sagde mange gange " mor skal jeg ringe til bedste, mor hvad sker der" og jeg kunne bare ikke svare ham ordenligt samtidigt med at jeg selv var afsindig bange og min krop var i en rigtig dum situation (piskesmeld og smerter og alt det her). Bagefter svedte jeg så meget at alt var vådt pga smerter. Min mand har lovet at i morgen snakker vi med doktor dyr, bare for at være sikker. Jeg går hjemme hver dag og ved i hvem der bestemmer dagens menu og lign? Det er noget mig og hundene bliver enige om Jeg snakker med dem dagen lang og vi hjælpes af med vasketøjet som luna gerne bærer ud og ene sådanne ting. Jeg sætter pris på i vil dele jeres erfarringer og oplevelser med mig, men i dag formår jeg ikke at svare klogt og sammenhængende på det hele. Men det ser nok bedre og lysere ud efter en nats søvn og så ser vi hvad doktor dyr siger i morgen Sassy er træt her til aften, men hey det er jeg også og vi var jo også en del oppe i nat Hun lever jo ikke evigt og hun er en gammel pige, men hendes bedste tid skal være god.
-
blev så bange
Jeg kender skam også dyrlæger som aldrig har set et anfald og det er jo egentligt også ok. Det er jo svært for dem at tage en hund ind og vente et år eller to på et anfald..... hvis det ER epilepsi. De er kun mennesker og jeg ved at vi har knald dygtige dyrlæger og derfor vil jeg også ringe og spørge om det kan være epilepsi, for de kan også fejle
-
blev så bange
Ja dyrlægen ved med mors hund og har spurgt ind til om de er af samme linier og det er de slet ikke..... de kan faktisk næsten ikke være længere fra hinanden. Men de er jævnaldrende og de har fået deres anfald på samme tidspunkt (aldersmæssigt). Jeg følte helt sikkert doktor dyr passede på mig og tog mig seriøst og føler mig tryg. Men igen vi er alle kun mennesker, så man kan godt gå og dimle over noget og efter nogen tid finde et svar. Når nu hun næsten lige er tjekket så nøje, det kan også gøre noget i forbindelse med svaret.
-
blev så bange
Tak Anne. Så gjorde jeg det rigtigt i nat. Dog havde jeg godt fat i hende for at holde hende ned/i ro. Men nussede hende og prøvede at berolige hende. Knægten sagde "mor hun kiggede hele tiden i dine øjne som om hun sagde at hun vidste du ville hjælpe hende" Der fik jeg fugtige øjtne.
-
blev så bange
Men gud hvor jeg frygter at hun får en omgang mere. Heldigvis har jeg hr mand hjemme nu og begge hunde blev meget meget glade. Sassy var ved at kravle helt op på skødet af ham:lun: Men jeg læser hvad I skriver og jeg tager det til mig, men vores dyrlæge er fantastisk og støtter og hjælper altid og er perfekte for os. De sagde at de altid kunne tage og indlægge (det var begge hunde der fik den besked) men at det kun ville være for at observere og at det ville være stressende for dem. Vi stoler fuldt ud på vores dyrlæger, men hører hvad i siger og spørger ind til det. MEN vær sød holde en pæn tone for jeg orker ikke en masse larm og brok. Jeg stod med hende og min mave fornemmelse sagde at det var krampe fordi hun havde lagt forkert, måske fået måsen ind under sengen og dermed lagt forkert på hendes ben og så panikker hun ved at de sover/ikke virker. Først fik jeg tanken hjerneblødning men så kom jeg i gang med at trække vejret og tænke mig om. Nå men vi passer på hende, alt hvad vi kan.