Alt der er opslået af pivpiv
-
September billeder 2013
altså der er jo menneske sikkerhedssele i min cykel, så hvis der findes sådan en dims så man sætter hunden fast så ville det være helt perfekt!
-
September billeder 2013
ja det er også min tanke. ALTID snor på. Meeeeen hun er halv tung er få derop i, lille tykke labberdabber
-
September billeder 2013
okay. Nej jeg cykler nu heller ikke stærkt, slet ikke. Men er bare vildt nervøs for hun vil hoppe ud. Det kunne jo være hyggeligt at hun lærer at køre med i cyklen JEg har jo både bænk og sele til børn i min cykel, så den har fragtet mange og meget rundt*GG*
-
September billeder 2013
Louisen, har du en sele til hunden så den ikke kan hoppe op? Så han sidder fast. Er så bange for at Luna hopper op når vi cykler så william holder ved hende meeeen det er ikke optimalt at have den store unge i cyklen*GG*
- Min nye hund
-
Hvor langt har I til dyrlægen?
Tror der er 8 km, det tager bare 5 min i bil
- Beagelou's A....?
-
Hvad vejer din labrador?
Den gamle vejer 27 kg og har altid lagt lige der omkring. Billeder skulle der være i mit album
-
Hvem er kreativ?
Hov hvorfor ikke få dem sat sammen på samme lærrede eller 2-3 lærreder? Man kan jo få lærreder i alle størrelser
-
Hvem er kreativ?
Der findes steder på nette hvor man kan få tingene lavet på lærrede og priserne er ikke slemme. Det er bare SÅ flot
- Luna pral
- Beagelou's A....?
- Vil hun blive for gammel?
-
Kennel og Pris
Hvad er en rimelig pris for dig? Det er nemlig et vidt begreb
- Hvad dufter hvalpe af ???
- Luna pral
- Verdens allerbedste Casino...
-
Artikel fra DKK blad om welsh springer spaniel
Men jeg skal nok prøve i morgen Hvis det virker så er det jo bedre end intet Og det er vel et forsøg værd
-
Artikel fra DKK blad om welsh springer spaniel
Så har jeg ikke noget der er godt nok
-
Artikel fra DKK blad om welsh springer spaniel
Det er en artikkel på 4 sider. I morgen kan jeg prøve at tage billede af det, men så kan man vel ikke læse hvad der står - kan man?
-
gå i snor træning
øjenkontakt er hun så sej til. Vi bruger den meget i den daglige træning og dagens måltider indebærer også at man skal sitte og kigge i øjne inden der sigers værsgo. I dag har vi prøvet at gå med MANGE godbidder og det gik skide godt. Det var kun det sidste stykke på vores grund hvor hun trak, men bare jeg sagde "hov" så kom hun hen imens hun kiggede på mig som om hun sagde "hov var du ikke med" Super dejligt. Jeg prøver at fortsætte og takker for alle jeres input
- Hvilken størrelse bolig skal jeg vælge til mig og hunden?
-
gå i snor træning
Her skal det også være sjovt at gå i snor og smerte på nogen af os er, i mine øjne, ikke sjovt. Det er lidt skægt, på vores tur starter vi i snor og går et stykke (det er forskelligt hvordan det går) og så ræser hun af uden snor i nogen tid,ud over marker og hu hej det er hygge. Så går vi pænt uden snor et stykke og så når vi når hestene skal der snor på og så trækker hun resten af turen hjem (også når hestene er passeret). I skoven trækker hun som en tornado = hun skal snuse hele vejen rundt på en gang*GG* og så på et tidspunkt er hun så træt at vi næsten må trække hende Det er tydeligt at se at hun trækker når hun vil hjem og når noget bare er VILDT spændende Meeeeen bare rolig, hun skal ikke aflives ej heller hvis hun trækker senere Det er skam noget vi har arbejdet på siden dag 1 og der også arbejdes ekstra på til hvalpetræning.
- gå i snor træning
-
gå i snor træning
Vores Luna på 4½ mdr er SÅ sej til alverdens ting. MEN det der med at gå i snor, hvilket trænes hver dag, det er altså lidt svært. Hun vil meget gerne trække og er der noget spændende, ja så ænser hun ikke os eller snoren og hiver bare afsted. Vi har prøvet at stå stille hver gang hun trækker, så sætter hun sig og vi tager 1-2 skridt og så trækker hun vildt og vi står igen. Det virker ikke. Efter 500m er jeg helt baldret i nakken. Så prøvede jeg at vende om og gå den anden vej når hun trak - så da vi havde gået det samme sted 25!! gange, så gik vi slukøret hjem*GG* Har I nogle gode fif? Hun er enormt lærenem, men den store verden er altså bare for FED