Alt der er opslået af pivpiv
- kødben
-
Hej i hundehuset!
Velkommen til. Jeg glæder mig til at se meget mere af Ozzy
- Vores næste hund Homer
- Trist nyhed
- Min lille løvepige Rigmor
-
Mine hunde kan i hvert fald det her
Jeg måtte lige ind og se igen. Hvad er kameraet indstillet på og hvad kamera har du? Det er SÅ fantastisk flot det billede.
-
Mine hunde kan i hvert fald det her
kææææffttt hvor flot!!!! Der er da nogen der bare kan det der
-
hvalp trin og trapper
vi har kun et trin og det tager hun. Ved min mor er der tre trin ind og jeg løfter hende troligt og er blå i hovedet*GG* Ud og ind af bilen hader hun at blive løftet og det er jo ikke meget højere end det ene trin herhjemme...... men vil jo også bare passe på det kære lille kræ. Så hellere spørge for meget.
-
Hvilke skader har du fået af hunde?
Jeg er blevet bidt rigtigt EN gang og den blev aflivet. Det var en meget usikker hund og jeg var den 3. hun bed Ellers er det kun skrammer og lign, ikke noget skadestuekrævende - eller da sassy og jeg stødte sammen og jeg brækkede tommeltotten skulle jeg nok have været på skadestuen, men sådan blev det ikke. Har haft med MANGE hunde at gøre og der er aldrig sket noget. Har kun fået de hvalpeskrammer som nærmest hører sig til
-
hvalp trin og trapper
Med labberen siger man jo at hunden ikke må gå på trapper og hoppe ud og ind af bilen. MEN der er jo forskel på tingene. Må hvalpen tage de tre trin på trappen ind til huset eller menes der trappen til første sal? Når hunden ikke må hoppe ud og ind af bilen, gælder det så også hvis det er en lav bil(skoda) og ved føresædet i bunden eller gælder det kun høje biler eller bagagerum? Synes det er vildt svært og synes hurtigt det bliver tungt at slæbe bøffen og med mit helbred må jeg ikke. Hvordan tolker i det??
-
Min hund vil ikke gå i snor
Du må endelig ikke være hård. Vis at det er dejligt at være i snor, leg og hyg og giv tid. vores Luna kan sætte sig og kigge på verden og det tager nogle gange lang tid - men hun skal jo se og snuse og iagttage. En kiks er altid godt og piver han, så er han måske ikke helt tryg. Men giv tid, har i en have? Så er det måske ikke nødvendigt med gåture i snor endnu. Nyd hinanden i haven og lær hinanden at kende Tillykke med den lille hvalp
-
Luna og Bo er blevet uvenner...
:klap:Hun havde håbet at det ikke blev opdaget. Shit jeg har hulket af grin over det billede mange gange. Den hund må være godt spids røvet siden den kan ramme så godt
-
Månedens hund juli 2013
okay, jeg prøver at se om jeg kan finde ud af det
-
Månedens hund juli 2013
Er der en mail man må sende billedet på? Jeg tror nemlig ikke jeg kan finde ud af at gøre dem fra kamera mindre :stupid:
-
At træne ro med hvalpen
har du et link til sådan en? Vores den gamle er meget hyper aktiv og tænker at den kunne være skøn ude i gangen ved deres kurv. Den lille ville helt sikkert stor elske noget der dufter af morhund
-
At træne ro med hvalpen
Giver sådan en DAP en hvalp ro?? skal den så bare være tændt hele tiden eller hvordan virker det`?
-
Hvalp napper
ha ha ha ja tvangsnusse (faktisk et fedt ord*GG*) det er rigtig godt også, så giver hun op og falder helt til ro - oftest
-
Hvalp napper
jaaaa og så kører man sit mantra "det er kun kærlighed"
-
Hvalp napper
siger vi højt av, så er det først Luna elsker det Så kan hun gø og blive helt fjollet. Det er nu også mest den der gumlen som er hygge, det gør altså nogle gange nullernaller*G*
-
Hvalp napper
hopsa, ja det prøvede knægten igår - nu er den hulærmet
-
Hvalp napper
Hvad er jeres bedste fif når hvalpen på 11-12 uger napper? Altså den der gumlen når man bare hygger og har kontakt. Fingre og arme er godt røde og prikket - men for søren det er jo hygge og kærlighed. Nogle gange virker det at tage legetovet og putte mellem bisserne i stedet, meeeen det er jo ikke altid der er i nærheden
- Hvad fodrer I med?
-
Zeus 1 år :-)
Tillykke med den flotte fyr.
-
Goliath fk fint besøg af hans mor
Hvor har han bare det lækreste ansigt. Elsker det udtryk han har
- Vores lille guldklump!