Alt der er opslået af pivpiv
-
Panik - inkontinent
ååhh det er dejligt at læse. Godt det ikke er noget farligt og at smukke Bella snart er frisk igen
-
Halsbånd hele tiden?!
vores hunde har halbånd på 99% af tiden, netop pga hundetegn hvis de løber hjemmefra
-
Panik - inkontinent
Krydser fingre i vildskab.
-
Panik - inkontinent
NEJ basta!!! Det er ikke alvorligt. Det er bare blærebetændelse og en masse øv tilfælde der falder sammen. Ikke alvorligt. BASTA!!! Her poter og fingre krydset for smukke Bella
-
Fransk bulldog
Der blev jo ikke spurgt om folks mening omkring foderet. Vores den lille fungerer ikke på andet end Eukanuba, så for nogle hunde er det perfekt Velkommen til HF og tillykke med jeres hvalp. På foderet er der en tabel så i kan se hvor meget i skal give.
-
Skrækkelige unghunde.
pisken sidder ikke løs længere - han er også blevet ældre og klogere
-
Skrækkelige unghunde.
For søren da. Øglen rider i kmk ude ved Finn , ham kender de fleste i det område
-
Skrækkelige unghunde.
Tranum er så området hvor øglen rider Vidste jeg at du er herfra?
-
Skrækkelige unghunde.
ha ha ha ja om sommeren får i sørme mange "naboer". Jeg er vildest med området om vinteren. Jeg er ikke til sand og strand om sommeren, men uden for den sæson elsker jeg at være der med hunde og heste.
-
Skrækkelige unghunde.
Der er nordjysk hundetræning der holder noget af deres oppe i skoven . Vejen ud til fårup sommerland, der er en rasteplads, der mødes de og så træner de i skoven. Det er et super godt område.
-
Skrækkelige unghunde.
Jeg har ikke glemt jer. Jeg håber sådan at kunne sende dig en sms i weekenden og måske hjælpe jer søndag. Luna skal godt nok til hundetræning lørdag i hune men der kan jeg ikke tage med, det er kun manden og vi får muligvis vildt travlt pga knægten skal ride opvisning..... men krydser lige fingre for søndag
- Hunde søges til træning, Nordjylland
- Hunde søges til træning, Nordjylland
- Hunde søges til træning, Nordjylland
-
Skrækkelige unghunde.
Min "unge" hund..... på snart 3 år. Fik forleden et drille flip så da jeg var ved at tage sokker på bed hun i dem (og mig) og trak sokkerne af mig. Hev jeg tilbage så havde vi bare trække kamp om sokkerne. Hun var totalt fjollet. Normalt går hun med den ene sok imens jeg har den anden på - men det var ikke nok. Skøre lille skid:sjov:
- rådyr ben
-
Hunden napper (bider) i mine støvler. (Komandoer preller af) :(
Hvis han ikke er ældre så kan det godt lyde til at i laver meget med ham. Måske overstimuleret
-
Hunden napper (bider) i mine støvler. (Komandoer preller af) :(
Hvor gammel er han?
-
Hvad er den rette race til mig?
Samme tanke her. Den er noget billigere i "start udgift" og man kan sagtens få en fantastisk god hund der. Men først, så spar sammen. Lav en god opsparing så du har penge til både hundetræning, uforudsete udgifter, halsbånd/Liner/legetøj/foder og en god forsikring. Herhjemme har vi en indtægt i alm størrelse, tre personer og to hunde og ingen af os mangler noget. Vi er ikke rige, men vi har det godt Vores den gamle hund har INTET fejlet i 11 år.... men det sidste år har hun godt nok arbejdet godt på at indhente alt det vi har "sparet" og den lille hund (som er den eneste med fin stamtavle) har tjent sin forsikring ind for MANGE år pga skader, celleforandringer og sygdom. Jeg får aldrig en hund uden sygforsikring igen
-
Dulletråden
jooooooo der er mange der har problemet. Vi kvinder er bare så forfængelige at vi ikke fortæller om det ha ha ha MEN jeg gjorde det også dengang jeg var undervægtig. Så det er ikke ensbetydende med tykke lår - og om så det er, så pyt, for det er sådan vi er Jeg har også været glad for H og M's bukser og som Sitto skriver så holder de lige så godt. Så gå du bare i nederdel og kjole når du har lyst og når du vil have bukser på, så slid dem på lårene som vi andre gør
-
Dulletråden
mapp store. Jeg har samme problem - har dog ikke tænkt på om det er tykke lår eller skæve ben Men Mapp store har bukser til alle størrelser og skævheder og de kører i perioder med vildt billige jeans (så køber jeg gerne 4-5 par, så har jeg til nogle år).
-
Trillo - fra de rumænske gader til lykken i det danske
hov, det er jo super fint at hun trives og har det godt, meeeen et indlæg uden billeder Det er SÅ dejligt at du har hund igen og at Trillo har et hjem:lun:
-
gps
Fedt. Jeg sender alle links videre, tak!
-
gps
Tror bare ikke de er så praktiske til dagligdags brug. Men smider linket videre. Tak
-
gps
Den ser ikke helt tosset ud. Jeg sender fluks linket videre. Hvis andre har links og ideer (ikke træne hjemkald og lign) så smid dem endelig.