Alt der er opslået af pivpiv
-
Hvad er det her for nogle folk?
Den har været oppe herinde før. Ser sgu ud som om de laver nogle ...... "unikke" blandinger :damn:
- Hvad skal hunden hedde?
- Hvad skal hunden hedde?
-
Dejlig schæfertæve søger nyt hjem
Enig med PBC. Man kan sagtens diskutere omplacering, men knagme ikke i en tråd hvor folk tydeligvis er kede af det og har tænkt nøje over situationen. Så kan man selv starte en tråd og spørge hvad folk mener. Al respekt for at man tager det valg, det har med garanti ikke været let. Det her er at sparke til en der allerede er i knæ
-
Pais hundehvalpetråd
jaaaaamen for pokker, de er så kære. Øglen herhjemme er totalt skudt i dine billeder af tvillingerne:lun:
-
Eva - og de firbenede møgunger
Velkommen til. Bare vent. Vores den lille/yngste lab bliver 3 næste månede og hun forandrer sig helt vildt denne tid. Når manden går for langsomt på morgenturen så napper hun ham i røven og i dag for hun på mig i leg ude i haven og forleden hoppede hun op i sengen helt op i hovedet på mig af glæde og sengen er NO GO. Tror hun har lidt teenage nykker nu
-
Marts måneds billedtråd
Ej hvor nogle fede svømmebilleder. Når engang Luna bliver dus med at svømme så skal jeg helt klart forsøge mig med sådan nogle der.
- Træningsudfordringer - pga sygdom?
-
Pais hundehvalpetråd
elsker elsker elsker dine pai pup billeder
-
Hvad har du lavet med din hund(e) i dag?
Vi har lavet det her med Luna i dag og med hjælp af super instruktør så har vi fået mod på at gøre det igen
-
Marts måneds billedtråd
Det her billede gør mig glad ned i maven. Jeg havde slet ikke turde håbe på at hun kom i vandet. Til at starte med pjaskede hun meget, men til sidst fangede hun at svømme og lignede en der virkelig nød det. Nu er hun så træt at hun helt skeler. Men fra at være bange for at svømme pga stød til det her - der har været LANG vej!
-
Isabelle - præsentation af mig
Velkommen til og sikke nogle fine hundevapser. Det er sjovt, jeg har altid troet at Eurasier var mere krævende end border..... altså uden at have en dyt forstand på dem, men bare sådan indtrykket. Det var sjovt at læse om din Lina.
-
Der må være flere der lige er kommet fra HG!
Mener allerede der er en tråd omkring ham. Men som der skrives så gå efter bolden - man behøver jo ikke synke ned på samme plan som ham. PBC har ikke oplevet de samme ting som andre og han er så fornuftig at han selv danner sig sine meninger udfra hvad han selv hører og ser, ikke udfra andres opråb (den evne ville jeg gerne besidde). Men igen, tråden startede vel som "Hej vi er fra HG" og at slæbe tingene med herover virker tosset. Det er ok at oprette en tråd og skrive, i en pæn tone, at man ikke kan lide det han har gang i. Men det der sker er jo at en debat som alle os herinde ikke aner hvad egentligt er sagt og skrevet på HG, bliver slæbt herind.
-
Der må være flere der lige er kommet fra HG!
Det var ikke møntet på dig, det var generelt at denne tråd hurtigt kunne udvikle sig
-
Der må være flere der lige er kommet fra HG!
Er det tosset at tænke at det der sker på HG bliver på HG og slæbes ikke med herind. Fint at folk er utilfredse med noget, men den dårlige stemning kan lynhurtigt sprede sig hvis den slæbes med rundt.
-
Hvad har du lavet med din hund(e) i dag?
I morges tog hr mand og Luna en træne tur hen af vejen og ned af markerne. Naboerne er vældigt imponeret over den lydige hund ha ha ha vi er de eneste der træner vores hunde Så til middag havde øglen begge hunde med på min mors marker i en halv times tid hvor der var fri leg og fuld ræs, så var de ligesom glade og tilfredse. Nu har jeg så lige tage negleklipningen, jo jo vi fordeler vores opgaver herhjemme I morgen skal Luna prøve at i svømmehal og er det en succes så prøver vi med dem begge en dag. Men først og fremmest skal der trænes en masse vand med Luna. Forestiller mig at det tager alt hendes krudt i morgen.
-
Marts måneds billedtråd
Man skal virkelig have mange godter og er de bedre end bernhardiners så klager han ikke .... altså har jeg hørt
-
ideer til bademuligheder i hundepension
Vi har plastik sandkasser, de der muslingeskaller. Ved ikke om de er store nok, men shit de er et hit herhjemme.
-
Skrækkelige unghunde.
Jeg sagde ikke her var rent.... jeg sagde her er støvsuget:sjov: Åhh gad de støvsuge hver gang der kom gæster så fik jeg gæster flere gange om ugen.
-
Skrækkelige unghunde.
Yes, fortalte mand og barn du kom så de har støvsuget lidt i morges ha ha ha ha
-
Skrækkelige unghunde.
Vi kommer gerne alle tre en dag. Så træner vi besøg og bagefter kan vi tage i skoven med Luna - hun venter bare i bilen imens vi er på besøg
-
Skrækkelige unghunde.
ååååhhh han er bare fantastisk! Du må sige til hvis vi skal komme forbi en dag, måske du kan bestikke øglen til at dække huller
-
Råd til nybegynder angående valg af hund
Det råd jeg helst ville have haft dengang vi fik Sassy for snart 12 år siden. Træn RO. Træn at hunden bare putter ved dig imens du sidder på en bænk i en park. Vi har trænet det med luna. 9 uger gammel gik turen til øglens fodboldkamp. Traditionen er nu at der er en tyggepind af en art med, en grankogle, vand og skål i hendes taske og så tager hun selv tyggeting og grankogle op af tasken når det er tid til dem og derudover snorker hun bare og elsker at være med. Det ville jeg ønske den gamle havde lært. Bare at slappe af og vente.
-
Der må være flere der lige er kommet fra HG!
Influenza på vej igen eller er du ved at forhindre at det kommer igen
-
Tyggestænger, hvalp?
Giv ham sådan noget som klove, dem er der god gnavetid i for spidse tænder (og for gamle nedslidte også). Lad være med at købe de der tyggeben med knuder i enden, de kan være farlige hvis de får knuden løs og sluger den. Se hvad der er af naturlige ting, tørrede oksehud, energistænger (tyrepenis) og lign. Man kan simpelthen få ALT. Hundene elsker de der små tørrede fisk men de stinker SÅ forfærdenligt. De er de eneste jeg slet ikke kan have lugten af, FØJ. Vi er gået helt væk fra de der almindelige tyggestænger fordi der findes så meget lækkert naturligt guf. Nogle er også glade for gevire, det tør jeg dog ikke give vores (jagthunde tænk hvis Luna en dag står og gnaver i et gevir på en jagt*GG*).