Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

pivpiv

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af pivpiv

  1. ååhh det er dejligt at læse. Godt det ikke er noget farligt og at smukke Bella snart er frisk igen
  2. vores hunde har halbånd på 99% af tiden, netop pga hundetegn hvis de løber hjemmefra
  3. Krydser fingre i vildskab.
  4. NEJ basta!!! Det er ikke alvorligt. Det er bare blærebetændelse og en masse øv tilfælde der falder sammen. Ikke alvorligt. BASTA!!! Her poter og fingre krydset for smukke Bella
  5. en besked i et emne svarede på pivpiv i Hvalpe
    Der blev jo ikke spurgt om folks mening omkring foderet. Vores den lille fungerer ikke på andet end Eukanuba, så for nogle hunde er det perfekt Velkommen til HF og tillykke med jeres hvalp. På foderet er der en tabel så i kan se hvor meget i skal give.
  6. pisken sidder ikke løs længere - han er også blevet ældre og klogere
  7. For søren da. Øglen rider i kmk ude ved Finn , ham kender de fleste i det område
  8. Tranum er så området hvor øglen rider Vidste jeg at du er herfra?
  9. ha ha ha ja om sommeren får i sørme mange "naboer". Jeg er vildest med området om vinteren. Jeg er ikke til sand og strand om sommeren, men uden for den sæson elsker jeg at være der med hunde og heste.
  10. Der er nordjysk hundetræning der holder noget af deres oppe i skoven . Vejen ud til fårup sommerland, der er en rasteplads, der mødes de og så træner de i skoven. Det er et super godt område.
  11. Jeg har ikke glemt jer. Jeg håber sådan at kunne sende dig en sms i weekenden og måske hjælpe jer søndag. Luna skal godt nok til hundetræning lørdag i hune men der kan jeg ikke tage med, det er kun manden og vi får muligvis vildt travlt pga knægten skal ride opvisning..... men krydser lige fingre for søndag
  12. Det var så lidt. Hjælper gerne hvis vi kan hjælpe lidt og Luna er jo alligevel i området hver anden uge Får vi luft en lørdag/søndag så sender jeg lige en sms. Så kan vi nemlig godt tage på skovtur for at lufte hende Måske der er en lille mulighed søndag formiddag
  13. pt har vi ikke ret mange timer til overs i døgnet. Men hvis det kan passe en dag efter vores hundetræning (i skoven ud mod fårup sommerland) så kan vi sagtens kigge forbi. Luna laver ingen larm og så træner vi bare kontakt med hende. Hun er en forsigtig hund.
  14. Min "unge" hund..... på snart 3 år. Fik forleden et drille flip så da jeg var ved at tage sokker på bed hun i dem (og mig) og trak sokkerne af mig. Hev jeg tilbage så havde vi bare trække kamp om sokkerne. Hun var totalt fjollet. Normalt går hun med den ene sok imens jeg har den anden på - men det var ikke nok. Skøre lille skid:sjov:
  15. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Foder
    slet ingen??
  16. Hvis han ikke er ældre så kan det godt lyde til at i laver meget med ham. Måske overstimuleret
  17. Samme tanke her. Den er noget billigere i "start udgift" og man kan sagtens få en fantastisk god hund der. Men først, så spar sammen. Lav en god opsparing så du har penge til både hundetræning, uforudsete udgifter, halsbånd/Liner/legetøj/foder og en god forsikring. Herhjemme har vi en indtægt i alm størrelse, tre personer og to hunde og ingen af os mangler noget. Vi er ikke rige, men vi har det godt Vores den gamle hund har INTET fejlet i 11 år.... men det sidste år har hun godt nok arbejdet godt på at indhente alt det vi har "sparet" og den lille hund (som er den eneste med fin stamtavle) har tjent sin forsikring ind for MANGE år pga skader, celleforandringer og sygdom. Jeg får aldrig en hund uden sygforsikring igen
  18. jooooooo der er mange der har problemet. Vi kvinder er bare så forfængelige at vi ikke fortæller om det ha ha ha MEN jeg gjorde det også dengang jeg var undervægtig. Så det er ikke ensbetydende med tykke lår - og om så det er, så pyt, for det er sådan vi er Jeg har også været glad for H og M's bukser og som Sitto skriver så holder de lige så godt. Så gå du bare i nederdel og kjole når du har lyst og når du vil have bukser på, så slid dem på lårene som vi andre gør
  19. mapp store. Jeg har samme problem - har dog ikke tænkt på om det er tykke lår eller skæve ben Men Mapp store har bukser til alle størrelser og skævheder og de kører i perioder med vildt billige jeans (så køber jeg gerne 4-5 par, så har jeg til nogle år).
  20. hov, det er jo super fint at hun trives og har det godt, meeeen et indlæg uden billeder Det er SÅ dejligt at du har hund igen og at Trillo har et hjem:lun:
  21. gps

    topic svarede på pivpiv's pivpiv i Produkter/leverandører
    Fedt. Jeg sender alle links videre, tak!
  22. gps

    topic svarede på pivpiv's pivpiv i Produkter/leverandører
    Tror bare ikke de er så praktiske til dagligdags brug. Men smider linket videre. Tak
  23. gps

    topic svarede på pivpiv's pivpiv i Produkter/leverandører
    Den ser ikke helt tosset ud. Jeg sender fluks linket videre. Hvis andre har links og ideer (ikke træne hjemkald og lign) så smid dem endelig.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.