Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Så er man da også magelig, hvis man ikke engang gider rejse sig for at befri sig egen hale :lol: Sjov lille historie :5up:
  2. Hmm.. Sikker på det ikke er dig, der skal slappe lidt af? Du virker ret så hidsig og kan ikke lade være med at undre mig over hvad du vil med det indlæg? Hvorfor ikke bidrage med noget konstuktivt i stedet for at svine dem til, der ikke er enige med dig? Essensen af dit indlæg er jo for så vidt fint nok, budskabet drukner bare i "fanden" og "helvede" og diverse negativt ladede smileyer.
  3. Personligt synes jeg heller ikke problemet er SÅ stort. Men jeg har heller ikke oprettet mange tråde, der bliver spammet til Og der må jo være nogen, der synes problemet er større end vi synes og det synes jeg bare folk skal tænke over
  4. Nej, det er jo heller ikke så slemt Synes bare det er latterligt, hvis man ikke kan placere en tråd i løst snak kategorien uden at man skal forvente spam i den. Sådan synes jeg ikke det skal være.
  5. en besked i et emne svarede på Therese i Omplaceringshund
    Det ved jeg sgu ikke om det gjorde. Et eller andet sted bad hun jo selv om at folk skulle skrive til hende. Så skulle hun jo ikke have sagt det, hvis hun ikke magtede det.
  6. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Hvor er han sød Hvad er det for en race?
  7. en besked i et emne svarede på Therese i Omplaceringshund
    I mine øjne kan det være ret ligegyldigt, når TS har valgt at slette sin bruger herinde. Folk bruger vel tråden, fordi de vil gøre opmærksom på, at de gerne vil opdateres via. pb. TS giver så udtryk for at folk selv må henvende sig og det virker det som om de fleste accepterer og det er begrænset hvor mange indlæg der har været her siden.
  8. Nej, det synes jeg heller ikke er spam. Det er ganske naturligt at tråde udvikler sig en smule i en anden retning end den, den startede i. Det er bare med til at give debatten liv og jeg synes heller ikke det skal være så firekantet, at man ikke må det længere. Så bliver her godt nok kedeligt! Men som du også siger, synes jeg godt man kan lave en tråd i løst snak uden at det nødvendigvis behøver betyde at man synes spam er ok. Og det må folk jo så respektere.
  9. Ja det trætter dem jo også at skulle bruge næsen så meget Går det ellers fremad med hendes stress efter I flyttede?
  10. Det bliver da super spændende :banan:
  11. Ja, hvis ikke tråden lægger op til spam, synes jeg da det er en smule mærkeligt.
  12. Seriøst? Så fordi man lægger en tråd i "løst snak" skal man forvente, at den bliver spammet til?
  13. en besked i et emne svarede på Therese i Hanhunde listen
    Men har du slet ikke gjort dig nogle tanker om hvordan sådan en træning skal foregå? Det kunne jo være, at der sad nogen opdrættere og læste tråden, som gerne vil gøre parringen nemmere ved at træne hanhunden, men ligesom flere af os bare ikke ved hvordan. Træner du egentligt dine tæver? For så kunne du måske komme med nogle fif udfra den træning du evt. tilrettelægger for dem?
  14. en besked i et emne svarede på Therese i Hanhunde listen
    Men hvordan definerer du da sind? Fordi for mig er det følelser, evnen til at være bevidst om noget, personlighed osv. Altså noget som jeg mener langt de fleste dyr har. Det er jo ikke bare en tom skal. Derfor virker det uforståeligt for mig, at du mener at dyr ikke har et sind. Så vil gerne høre hvad du lægger i det ord
  15. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Ja de ligner godt nok hinanden.. Hvem er hvem?
  16. Krydser for at det er noget ganske harmløst noget
  17. God ide med en tråd specielt til Groa Det lyder som en rigtig dejlig dag. Kunne hun godt håndtere at der skete så meget uden at stresse?
  18. Herlige billeder!! :lol:
  19. Dejligt med en opdatering :5up: Er I så begyndt at kigge efter opdrættere osv.?
  20. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Slettet, fordi indlægget ikke var gennemtænkt..
  21. en besked i et emne svarede på Therese i Omplaceringshund
    Presser på?? De sidste par sider er kun indlæg fra forskellige brugere, der gerne vil bede om en opdatering, når der sker noget endeligt i sagen. Hvor mener du at nogen "presser på?"
  22. topic svarede på Therese's Aslan i Vis os din perle
    Dejligt billede Tænk at Aslan har været så lille engang!
  23. en besked i et emne svarede på Therese i Omplaceringshund
    Helt ærlig Birgitta. Der er trådstarters eget ønske at al opdatering fremover skal foregå via. PB og ikke offentligt. Det er der ikke andre, der har forlangt eller bedt om. Desuden kan det da ikke være så svært at forstå, at man gerne vil vide hvad alt det her ender med, når man har fulgt historien. Personligt har jeg tit tænkt på alle involverede, også uden for HF. Så er det vel ikke så mærkeligt, at man gerne vil opdateres lidt.
  24. Se, det er jo en helt anden snak.. Han er jo en flot fyr - og tydeligvis mere fotogen

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.