Alt der er opslået af Therese
-
alaskan husky
Hvis der er nogle, der opdrætter dem i Danmark, kan I måske kontakte dem og aftale at komme på besøg. Så kan I jo snakke med nogen, der lever sammen med hunden hver dag
-
Klippekort
Helt enig - troede bare du mente hvad den første artikel havde med klippekort at gøre og så ville jeg linke til den anden artikel, hvis du ikke havde set det.. Så det ville give lidt mere mening hvorfor klippekort blev blandet ind i det
-
Klippekort
:5up: Narj, da jeg ville linke til det, kom teksten bare til at stå der - ikke som et link, men bare som hvis jeg havde skrevet almindelig tekst.
-
Klippekort
Nede i bunden er der et link til en anden artikel, hvor der åbenbart er en debat om klippekort til hunde i gang. Jeg prøvede at linke til det, men det ville ikke virke Men nede i bunden af den artikel Sigurd linker til, kan du finde det
-
Hvidt forum
Hvad mener du med fordomme? Hvem har fordomme mod jeres race
-
Hvad er jeres mål for år 2011?
Ja ikke? For det er jo lidt svært at finde på mål til den hund man slet ikke har endnu
-
Hvad er jeres mål for år 2011?
Kan man godt synes at ens mål bare er at få en hund?
-
Noget mod nytårs"uro"
:5up:
-
Noget mod nytårs"uro"
Det var mine også lidt. Det hjalp dog lidt at forlange deres opmærksomhed ved at stikke godbidder ind foran snotten på dem og/eller tage snor på dem, så jeg havde lidt styr på dem. Men vi trænede så også kontaktøvelser til den helt store guldmedalje
-
Noget mod nytårs"uro"
Hvis hun bare er lidt oppe at køre over det og synes det er lidt mærkeligt, kan det være det er nok at aflede hende, mens det står på? Det har i hvert fald virket for vores hunde. Vi skruede op for lyden på fjernsynet og lavede tricks og øvelser med dem. Jeg vekslede mellem nogen de kendte og nogen de ikke kendte så godt, men det virkede bedst at bede dem lave tricks de kendte lidt til i forvejen, så de ikke mistede koncentrationen. Og så virkede det også godt at finde nogle korpiger, der sang i fjernsynet - det synes de åbenbart lød bedst
-
Så kom han hjem :)
Og det er jo netop en rigtig god måde at lære ham at du er sjov og god at være sammen med, fordi du har gufferne :5up:
-
Sne, sol og Møffe
Han er altså bare en charmetrold
-
Så kom han hjem :)
Tillykke med ham :banan: Han er godt nok sød - elsker hans blis i panden
-
brun lab fra specialdogs
Men det tror jeg bare ikke, de er de eneste opdrættere, der tilbyder. De fleste opdrættere har mere end en hund og bor steder, hvor det er muligt at lade hunden være ude i løbet af dagen. Jeg har f.eks. aldrig set nogen opdrætte i en lejlighed Jeg ved godt, at du selvfølgelig ikke kan stå til ansvar for hvad hun gør, men med 37 hunde eller hvor mange det nu er, må det være virkelig svært at finde tid til at aktivere dem allesammen hver dag. Jeg ved godt, at de så kan løbe og lege med hinanden og at det selvfølgelig også giver hundene noget, men det er bare ikke nok i min verden. Især ikke når man opdrætter. Det tager tid at få nogle sunde og veltilpasse hvalpe ud af et kuld. Det er jo ved opdrætteren det hele starter, og det kræver da tid og engagement. Og jeg kunne forestille mig, at det må være ret svært at opretholde det engagement med 37 hunde at passe, butik, hundetræning, hundepension og uddannelse af narko-og førerhunde.
-
brun lab fra specialdogs
Hvorfor tror du det? Hvad er det Specialdogs giver hundene, som andre opdrættere ikke gør? Jeg har aldrig været der, jeg har kun hørt om dem og læst på deres hjemmeside. Så det kunne jo være rart at høre hvorfor du synes de er bedre
- Hej hej :)
-
brun lab fra specialdogs
Ja, jeg talte det til 37 hunde i alt - det er virkelig mange, når de allesammen skal stimuleres og aktiveres.
-
Fortæl om jeres spids(er)
Så er hun også i hendes rette element
-
Nu er det jo altså en HUND!!
Jeg tænker, at hvis man søger på google, kan man godt finde resultater af forskning. Mon ikke det er det hun mener? For nej, selvfølgelig skal man ikke tro på alt, bare fordi man finder det på google
-
Nu er det jo altså en HUND!!
Men det er vel ok at forholde sig kritisk til resultatet af forskningen? Hvis Maria nyder at have hendes hund i sofaen, behøver hun da ikke stoppe med at have hunden i sofaen, fordi den ikke har et flok-forhold til hende.
-
Kulde eller overfølsomhed.
God bedring til ham :ae: Hvad hedder han?
- Nedbrud
- Lovpligtig uddannelse
- Nedbrud
-
Uden snor i skoven...
Det markerede tror jeg faktisk godt du kan overføre til situationen med løberen, så han lærer, at hvis han kommer hen til dig, når han ser en løber, får han godbidder - eller andet, der opvejer lysten til at løbe efter ting, der bevæger sig