Alt der er opslået af Therese
-
Han hun søges.
:lol: Ja ja, det skal da nok blive nogle fine hvalpe - men tror sgu ikke det er hans fortjeneste
-
Han hun søges.
Nårh hvor spændende Hvem er faderen?
-
taget fra FB ...
Ja det er jo også nemmere at sende den tilbage til sælger i stedet for selv at tage ansvar Hvordan nogen så kan påstå, at de tænker på hvalpen når de seriøst overvejer at give sælger hvalpen tilbage, når h*n har ladet den gå 14 dage med et brækket ben, giver overhovedet ikke mening.
-
Er der slet ikke nogen der har set Arvid?
det håber jeg godt nok også..
-
Månedens hund september 2010 - Hunden og yndlings legetøjet
Ja, det kunne godt være du skulle det..
-
Så er lille Katla født <3
Årh det kan jeg godt forstå - tillykke :banan:
-
Månedens hund september 2010 - Hunden og yndlings legetøjet
Du skal næsten have en stemme bare fordi pivedyret har holdt så længe
-
Sikke en tøs!
Neeej altså.. Helt sikker er man vel aldrig - er bare sådan en fornemmelse jeg har
-
Og så var det min fødselsdag...
Tillykke :tillykke: :banan:
-
Sikke en tøs!
Tror faktisk helst han vil være fri for at blive opvartet af tre mænd
-
Er det bare mig, eller var det ikke en idé at...
Jeg synes heller ikke det er et særlig stort problem, synes det har været værre før. Men andre må jo synes noget andet, åbenbart.
-
Er det bare mig, eller var det ikke en idé at...
Personligt synes jeg også det er helt fint at der opstår noget small talk i en tråd, hvis det ikke overtager hele tråden og ikke fylder ti sider. Det er ret uoverskueligt at skulle igennem en masse sider, inden man kommer frem til et relevant indlæg og det kan være ret ødelæggende for en ellers god debat.
-
Er det bare mig, eller var det ikke en idé at...
Kunne der så ikke indgås et kompromis, hvor dem der har tendens til at small talke i andre tråde end løst & fast-trådene prøver at begrænse det og dem som er imod small talk i "alvorlige" tråde prøver at bære lidt over med dem der small talker eller beder folk om at holde sig til emnet på en pæn og venlig måde? Måske
-
Eddie søger nyt hjem akut!!!
Jeg vil også gerne opdateres
-
Er det bare mig, eller var det ikke en idé at...
Jeg synes bestemt ikke der er noget der bare minder om mudderkastning i denne her tråd. Og jeg kan skam sagtens forstå behovet for at vide hvem "inderkredsen" er, når det jævnligt bliver hevet frem i forskellige diskussioner, hvor det bliver brugt negativt og hvor det påståes, at denne gruppering forsøger at udelukke andre fra forummet og bevidst undlader at besvare indlæg fra nye brugere. Det er da ikke en rar beskyldning. Nogle må have gjort sig nogen iagtagelser, som de jo ligeså godt kan komme frem med her i tråden. Jeg synes det er lidt.. fesent at nogle brugere poster indlæg med sådan nogle påstande, hvis de ikke kan stå ved det bagefter og ikke kan argumentere for det.
-
Dansk svensk gårdhund søges til avl
Utidig indblanding Er det utidig indblanding, at en der ved noget om emnet, kommer med gode råd for at give hvalpene og kommende hvalpekøbere et langt og godt liv sammen uden smerter og sygdomme??
-
Hvad laver I til daglig?
Jeg skal til at læse til pædagogisk assistent på onsdag i næste uge. Bagefter regner jeg med at søge ind på pædagog seminariet (staves?) og blive "rigtig" pædagog
-
August hunde 2010
Hvor lækkert :5up:
-
Hjælp, jeg er så sulten...
Det var også min første tanke. Jeg tror der er lang tid fra klokken 8 til klokken 18 for en lille hvalpemave EDIT: Jeg så lige at hunden er 11 måneder - troede der stod 11 uger. Så kan man lære at læse ordentligt :stupid: Undskyld Trådstarter
-
Hen og hjem er ikke lige langt.
Det er bare sådan en trist historie
-
Gider I fortsat lave hvalpe med DKK tavle ?
Ja, jeg kan godt se hvad du mener. Vi er også nogen stykker, der har diskuteret om det ikke er forkerte ord at bruge. Især fordi der i mange tilfælde slet ikke sker en forbedring af racen. Måske skal man i stedet bare fokusere på at avlshundene ikke afviger fra standarden og "bare" bidrager med noget, der ikke forringer racen. Man skal selvfølgelig ikke holde op med at forsøge at avle sunde hunde, men tror da egentligt du har ret i, at der i mange tilfælde skal en del mere til end at enkelte opdrættere forsøger at forbedre racen på den måde vi taler om her.
-
Gider I fortsat lave hvalpe med DKK tavle ?
I mine øjne har det ikke noget med størrelsen af opdrættet at gøre. Jeg mener, at en opdrætter sagtens kan lave gode hvalpe, som gør et eller andet godt for racen, selvom han ikke laver mange hvalpe om året. Det handler vel om at sætte sig ind i tingene, forsøge at undgå arvelige sygdomme og avle på hunde, hvis temperament så vidt muligt matcher racestandarden.
-
God tur over regnbuebroen Zoya
Åh nej :ae: R.I.P Zoya
-
Forskel på hunde og katte og HUND I SNOR
Katten hjemme ved "de gamle" er da ret tilfreds, selvom han ikke er udekat Han virker altså ikke som om han ikke har det godt.
-
Hvilken hund passer til min familie?
Jeg ved ikke hvad du mener med at jeg svarer igen. Jeg har kun sagt at jeg mener det skal gå begge veje at snakke pænt til hinanden - jeg har ikke sagt det for at virke provokerende eller noget