Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. :lol: Ja ja, det skal da nok blive nogle fine hvalpe - men tror sgu ikke det er hans fortjeneste
  2. Nårh hvor spændende Hvem er faderen?
  3. topic svarede på Therese's guanomo i Debat
    Ja det er jo også nemmere at sende den tilbage til sælger i stedet for selv at tage ansvar Hvordan nogen så kan påstå, at de tænker på hvalpen når de seriøst overvejer at give sælger hvalpen tilbage, når h*n har ladet den gå 14 dage med et brækket ben, giver overhovedet ikke mening.
  4. det håber jeg godt nok også..
  5. Årh det kan jeg godt forstå - tillykke :banan:
  6. Du skal næsten have en stemme bare fordi pivedyret har holdt så længe
  7. en besked i et emne svarede på Therese i Hunde historier
    Neeej altså.. Helt sikker er man vel aldrig - er bare sådan en fornemmelse jeg har
  8. Tillykke :tillykke: :banan:
  9. en besked i et emne svarede på Therese i Hunde historier
    Tror faktisk helst han vil være fri for at blive opvartet af tre mænd
  10. Jeg synes heller ikke det er et særlig stort problem, synes det har været værre før. Men andre må jo synes noget andet, åbenbart.
  11. Personligt synes jeg også det er helt fint at der opstår noget small talk i en tråd, hvis det ikke overtager hele tråden og ikke fylder ti sider. Det er ret uoverskueligt at skulle igennem en masse sider, inden man kommer frem til et relevant indlæg og det kan være ret ødelæggende for en ellers god debat.
  12. Kunne der så ikke indgås et kompromis, hvor dem der har tendens til at small talke i andre tråde end løst & fast-trådene prøver at begrænse det og dem som er imod small talk i "alvorlige" tråde prøver at bære lidt over med dem der small talker eller beder folk om at holde sig til emnet på en pæn og venlig måde? Måske
  13. en besked i et emne svarede på Therese i Omplaceringshund
    Jeg vil også gerne opdateres
  14. Jeg synes bestemt ikke der er noget der bare minder om mudderkastning i denne her tråd. Og jeg kan skam sagtens forstå behovet for at vide hvem "inderkredsen" er, når det jævnligt bliver hevet frem i forskellige diskussioner, hvor det bliver brugt negativt og hvor det påståes, at denne gruppering forsøger at udelukke andre fra forummet og bevidst undlader at besvare indlæg fra nye brugere. Det er da ikke en rar beskyldning. Nogle må have gjort sig nogen iagtagelser, som de jo ligeså godt kan komme frem med her i tråden. Jeg synes det er lidt.. fesent at nogle brugere poster indlæg med sådan nogle påstande, hvis de ikke kan stå ved det bagefter og ikke kan argumentere for det.
  15. Utidig indblanding Er det utidig indblanding, at en der ved noget om emnet, kommer med gode råd for at give hvalpene og kommende hvalpekøbere et langt og godt liv sammen uden smerter og sygdomme??
  16. Jeg skal til at læse til pædagogisk assistent på onsdag i næste uge. Bagefter regner jeg med at søge ind på pædagog seminariet (staves?) og blive "rigtig" pædagog
  17. Hvor lækkert :5up:
  18. en besked i et emne svarede på Therese i Foder
    Det var også min første tanke. Jeg tror der er lang tid fra klokken 8 til klokken 18 for en lille hvalpemave EDIT: Jeg så lige at hunden er 11 måneder - troede der stod 11 uger. Så kan man lære at læse ordentligt :stupid: Undskyld Trådstarter
  19. Det er bare sådan en trist historie
  20. Ja, jeg kan godt se hvad du mener. Vi er også nogen stykker, der har diskuteret om det ikke er forkerte ord at bruge. Især fordi der i mange tilfælde slet ikke sker en forbedring af racen. Måske skal man i stedet bare fokusere på at avlshundene ikke afviger fra standarden og "bare" bidrager med noget, der ikke forringer racen. Man skal selvfølgelig ikke holde op med at forsøge at avle sunde hunde, men tror da egentligt du har ret i, at der i mange tilfælde skal en del mere til end at enkelte opdrættere forsøger at forbedre racen på den måde vi taler om her.
  21. I mine øjne har det ikke noget med størrelsen af opdrættet at gøre. Jeg mener, at en opdrætter sagtens kan lave gode hvalpe, som gør et eller andet godt for racen, selvom han ikke laver mange hvalpe om året. Det handler vel om at sætte sig ind i tingene, forsøge at undgå arvelige sygdomme og avle på hunde, hvis temperament så vidt muligt matcher racestandarden.
  22. Åh nej :ae: R.I.P Zoya
  23. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Katten hjemme ved "de gamle" er da ret tilfreds, selvom han ikke er udekat Han virker altså ikke som om han ikke har det godt.
  24. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg ved ikke hvad du mener med at jeg svarer igen. Jeg har kun sagt at jeg mener det skal gå begge veje at snakke pænt til hinanden - jeg har ikke sagt det for at virke provokerende eller noget

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.