Alt der er opslået af Therese
-
Luna som dykker hund
Sikke en god ide :5up:
-
Lonny - var hun ikke noget for dig?
Spøge med hvad
-
os med blandingshunde efter 1 juli
Måske spørger jeg dumt, men hvad vil forskellen på dette og DHR være?
-
Lonny - var hun ikke noget for dig?
Fordi det er de. Fordi Pegasus ikke kunne vide at det var en sjov tråd, og at Lonny ikke skulle have en hund lige nu. Jeg forstår overhovedet ikke det sidste af dit indlæg.Hvad er det, vi skal kommentere på? Hvem spiller tøsefornærmet? Og hvad er det for noget navlepilleri du ikke gider være med til?
-
Hjælpetråd til juni månedshund
Nr. 3 tror jeg
-
Takke tråden
Jeg vil ikke sige tak til nogen bestemt, da jeg mener I allesammen byder ind med en masse forskellige, gode ting. Så en generel tak for en masse gode diskussioner, for at have lært mig en hel masse om ting jeg ellers aldrig ville have lært eller skulle have fundet ud af på egen hånd - I har sparet mig for en masse tid Tak for sympati, når det går dårligt og for rosende ord og begejstring, når det går godt. Tak fordi her er så hyggeligt :banan: Og så tak for alle billederne I lægger herind :5up:
-
Sunde hunde
Jeg har aldrig fundet dokumentation for hverken det ene eller det andet. Så jeg ved det ikke. Men tror dog ikke, at blandinger generelt er sundere end racerene hunde. De kan vel få de samme arvelige sygdomme som forældredyrerne kan få. Og så er det jo også værd at huske på, at man ved blandinger ikke har mulighed for at tjekke op på sundhedsstatus hos hundens forældre, bedsteforældre osv.
-
Lonny - var hun ikke noget for dig?
Joh.. Men derfor må vi andre vel godt deltage? Og desuden synes jeg ikke kommentarene er useriøse - jeg mente det skam ganske seriøst. Men skal da nok smutte ud af tråden, hvis I gerne vil genoptage jeres snak om hvilke hunde I godt kunne tænke jer
-
Lonny - var hun ikke noget for dig?
Det skal du ikke beklage, kan som sagt sagtens forstå hvorfor det påvirker dig så meget.
-
Lonny - var hun ikke noget for dig?
Det må du selvfølgelig selvom, jeg synes bare ikke du kan forvente at Pegasus skal have en viden om hvilke hunde du har tænkt dig at anskaffe dig eller ej. Så vidt jeg ved, er han ikke så meget herinde og at I opretter sjove tråde om hvilke hunde I godt kunne tænke jer, men aldrig får, er han måske ikke klar over. Jeg tror såmænd bare han gjorde det for at være venlig og ikke for at ødelægge jeres tråd.
-
Hjælpetråd til juni månedshund
Det første
-
Hjælpetråd til juni månedshund
Det sidste
-
Lonny - var hun ikke noget for dig?
Jeg tror ikke Pegasus har et ønske om at vade rundt i det eller gøre dig ked af det. Men hvis du nu seriøst overvejede at købe hende, ville det da være super ærgeligt, hvis du ikke kunne få hende alligevel pga. loven. Og en smiley kan jo tolkes på mange måder. Jeg kan sagtens forstå, at det er et ømt punkt for dig og at det påvirker dig rigtig meget og jeg kan godt følge dig i, at det er en tåbelig lov. Men jeg tror som sagt ikke, at Pegasus har forsøgt at såre dig bevidst - tværtimod tror jeg.
-
Vil Du vælge med - eller uden stambog ??
Jeg ville nok være tilbøjelig til at købe hunden med tavle fra nu af, selvom der findes en masse dejlige blandingshunde derude, som måske ville passe rigtig godt sammen med mig. Jeg er vokset op med blandinger og har altid haft en svaghed for dem, fordi de er så specielle og unikke, men jeg tør simpelthen ikke at købe en, hvis det betyder at jeg muligvis skal aflive den på et tidspunkt.
-
Så er han blevet født...
Hvor spændende - tillykke :banan:
-
Copyright og minstald.dk
Jeg tror jeg gør det forkert. Når jeg søger på "hunde," kommer jeg ind i alt muligt med avl
-
Er det ok at lave fodersøg i det offentlige?
Jeg synes ikke, det er nogen undskyldning, at der ligger mad på græsplænen. Selvfølgelig kan man godt komme ud for, at ens hund er mere interesseret i maden end i at komme, men så kan man vel hente hunden. Jeg synes i hvert fald ikke man kan tillade sig at blive sur over at en fremmed hund vil have maden for sig selv. Og jeg kunne da også godt selv finde på at lave et fodersøg i hundeskoven eller lignende. Jeg har ikke rigtig andre muligheder, så længe jeg bor i lejlighed - i hvert fald ikke hvis det skal foregå udenfor.
-
Copyright og minstald.dk
Jeg kan ikke finde hundene derinde?
-
Joya!
Tillykke med hende, hun ser dejlig ud
-
Ny på forum.. Hej..
Velkommen til og tillykke med hvalpen - glæder mig til billeder :blink:
-
I dag er det Livas fødselsdag hurra-hurra-hurra
Tillykke til Liva - og tak for gode billeder
-
Maj-hunde 2010
Jamen han er da yndig Punker-hunden Dumle.. :klap:
-
Maj-hunde 2010
Hvad sker der lige for hans hår på første billede? Flot frisure :5up:
-
Dyrlæge der er mere pylret end mig...
Snak lige om at pakke hunden ind i vat
-
Er din hund lovlig efter 1. juli?
Småkagedej.. :blink: