Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Tror måske bare ikke altid det er nok at kunne huske det. De vil nok gerne se noget stamtavle eller noget andet, der dokumentere at hunden er det, der påståes.
  2. Jeg kender hende ikke, og siger heller ikke hun ikke vænner dem til det. Det var hvad jeg ville gøre, hvis det var mine hunde. Og jeg opfattede det citerede som om hun lod dem gå uden mundkurv alle steder - altså også når de ikke var på privat grund. Men det ved jeg selvfølgelig ikke Men jeg troede så også, at de blev fjernet fra hende, hvis hun brød påbudet om mundkurv, det er så ikke tilfældet og sætter da sagen i et lidt andet lys, synes jeg
  3. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Nej de har ikke allesammen samme funktion, men deres egenskaber, karaktertræk osv. er oftest stadig væk de samme. Som f.eks. at terriere er avlet til selvstændighed, at hyrdehunde er avlet til samarbejde osv. Og det er vel udfra det at man placerer hunde i de forskellige grupper.
  4. Okay kan heller ikke huske det hele Det var mere fordi hun havde udtalt til avisen, at hun ikke var bange for at hendes hunde ville blive fjernet fra hende, så jeg troede at det godt kunne være en konsekvens af det. Og så skulle hunden vel aflives, eftersom man ikke må sælge hundene videre. Og det var det jeg synes var ret risikabelt.
  5. Men kan hun ikke risikere, at hendes hund bliver taget fra hende? Eller får man bare en bøde?
  6. Hun er smuk :hjerte:
  7. topic svarede på Therese's Lykkeliv i TV / Film
    Det kan bare ødelægge en hel film, sådan noget! Troede det var almindelig god opførsel at være stille og tage hensyn til at der er andre mennesker, der gerne vil have lov til at se filmen - man sidder jo ikke hjemme i sofaen.
  8. Også min tanke. Og hvis jeg var i hendes (og mange andres) situation, ville jeg nok også vænne min hund til at have mundkurv på, når vi ikke længere var på privat grund. Hellere det end at blive tvunget til at aflive. Det er da meget muligt at politiet ikke har resourcerne til at håndhæve de nye regler særlig godt, men turde nok ikke tage den chance bare for at holde på min ret.
  9. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Ja det er jeg da enig i. Men mente nu at sloganet betød, at det var de uansvarlige hundeejere, der skulle straffes - og ikke de ansvarlige af slagsen. Jeg snakkede ikke om hvem loven rammer eller ej
  10. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Sådan opfatter jeg det ikke - jeg læser det som at det er de inkompetente hundeejere der skal straffes.
  11. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg tror helt bestemt det er en bekræftelse af, at I stadig er sammen og for at styrke sammenholdet. Det med verdensherredømmet tror jeg ikke så meget på
  12. en besked i et emne svarede på Therese i Hundetræf
    Hvilke folk mener du er nemme at provokere?
  13. en besked i et emne svarede på Therese i Hundetræf
    Jeg har sådan på fornemmelsen, at det her indlæg kun er skrevet for at provokere os lidt. Det håber jeg da i hvert fald
  14. en besked i et emne svarede på Therese i Foder
    Det kan jeg godt forstå, men det vigtigste er vel at hunden trives - uanset om det er på BARF eller noget andet. Hvis han nu bare er en af de hunde, der ikke fungerer på BARF, er der jo ikke rigtigt så meget at gøre ved det, selvom det selvfølgelig godt kan være lidt træls.
  15. Dejlige billeder.. Især de to sidste, og de første, hvor Hjalte er ved at kravle ovenpå Cujo Og så det 3. sidste, hvor de begge to kigger lige på kameraet :5up:
  16. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Synes da ikke du nødvendigvis behøver lade være med at skrive herinde, hvis du har noget at byde ind med - min kommentar var ment som en sød/sjov bemærkning og det skal du altså ikke tage så tungt Men så kan det da være at trådstarter skal have en beagle med i sine overvejelser
  17. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Det er ikke for at være efter dig - kender dig ikke og kan derfor ikke have noget imod dig. Og har bestemt ikke noget problem med din måde at have hund på Tænkte bare at det måtte være svært at træne agility med en hund, der ikke så godt kan gå uden snor. Andet er der ikke i det. Jeg er da ked af at du har fået en opfattelse af, at jeg er efter dig, men har næsten ikke diskuteret med dig og eftersom det her er jo en debat debatterede jeg med dig i den anden tråd, fordi jeg ikke var enig med dig og havde lyst til at høre mere om din måde at træne dine hunde på. Måske kunne jeg endda lære noget
  18. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Det er vist også en anelse svært at løbe agility med en hund i snor
  19. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
  20. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Det kommer rigtig meget an på hvad I vil bruge hunden til? Agility, lydighed, spor eller noget helt fjerde? Hvor meget tid I kan sætte af til aktivering af hunden i hverdagen har også noget at sige, samt hvordan I ønsker hunden skal være rent temperamentsmæssigt? I kan starte med at finde ud af om den skal være samarbejdende af natur eller mere selvstændig - allerede der vil I få sorteret nogen fra Og hvad med pelspleje?
  21. en besked i et emne svarede på Therese i Foder
    Da jeg forsøgte at barfe vores gamle hunde, døjede de også med tynd mave i rigtig lang tid - længere tid end jeg synes de skulle.. Jeg var klar over, at de godt kunne få lidt problemer i starten, fordi maven ikke var vant til det, men en af dem døjede med det i over en måned og det synes jeg var for meget. Så jeg gik over til at fodre dem med hjemmelavet foder, som det vist kaldes - altså tilberedt mad. De fik herefter kun rå knogler og engang imellem et råt æg eller lignende og det hjalp meget. Så jeg går udfra at de bare ikke trives på råt kød alene. Det kunne måske være løsningen for dig - der findes vist også nogle "opskrifter" herinde som man kan arbejde udfra i starten. Håber da i hvert fald det går over, for det kan da ikke være særlig rart for ham.
  22. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Okay så vil jeg ikke bruge særlig meget tid på at besvare dit indlæg - vil så bare nøjes med at sige, at jeg da bestemt er enig i at man skal følge sin mavefornemmelse og det kan jeg kun have respekt for at du gør på trods af andres dumme kommentarer :5up: Over and out
  23. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Velkommen til
  24. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Tror ikke vi bliver trætte af det - ikke når hun er så kær
  25. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Selvfølgelig skal hele samværet ikke bestå af aktivering - hygge i sofaen er da ligeså vigtigt Det troede jeg faktisk du ikke gjorde, jeg kunne heller ikke forstå du kunne have beagler, hvis du ikke aktiverede dem. Tænkte det måtte være et helvede! Mht. træning kan jeg ikke helt forstå hvad du mener. Hvis du kommer til træning et sted, er der vel ikke nogen der fortæller dig, hvad du skal - det er vel tilladt at vælge til og fra. Jeg ser træning som en mulighed for at lade hunden møde andre hunde og lære den at arbejde, mens der er andre hunde til stede. Desuden kan man møde andre med samme interesse og det må da også være meget fedt Men kan selvfølgelig godt se, at hvis det eneste du træner er spor på "hyggeplan," er det jo heller ikke nødvendigt at træne i en klub

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.