Alt der er opslået af Therese
-
Wow, shit - jeg er snart nederst i hierakiet :´(
Det må være hårdt for dig at være på internatet, med alle de dejlige hunde du skal modstå
-
Prale tråd
hehe ja og med de evner burde det ikke være et problem
-
Prale tråd
Tillykke :5up: Den røde farve klæder ham
-
Hvor er det bare sygt
Åh nej Det billede kommer til at sidde på min nethinde i lang tid
-
Vil lige sige hej
Velkommen til Victor og familie
-
"Jeres" favotir foder
Denne her må jeg hoppe med på Hjemmelavet mad var også et hit, da vi rent faktisk havde en hund
-
Konkurrence nerver !!!!!
Jeg hørte engang en rytter fortælle, at hun inden hun skulle ind, forestillede sig hendes ridt inde i hovedet. Hun gennemgik øvelserne inde i hovedet og forestillede sig at de blev løst til UG. Der er selvfølgelig ingen garanti for at det går som hun forestillede sig, når vi har med levende væsner at gøre, men det hjalp på hendes nervøsitet. Måske kan du bruge det samme princip? Derudover kan det måske hjælpe ikke at se de andre deltagere. Så har du ikke set hvor gode de andre evt. er og du kan ikke sammenligne din præsentation med deres. Og lige et sidste bud : Prøv at lade være med at tænke i placeringer - selvfølgelig vil du gerne klare dig godt, men det vigtigste er vel at I har det sjovt med det? I stedet for at tænke på, at du virkelig gerne vil have en 1. plads, så tænk på at du virkelig gerne vil have I hygger jer, og uanset hvordan det går, så er det godt nok. Hvis du føler I har gjort jeres bedste, er placeringen vel i virkeligheden fuldstændig ligegyldig? Nu ved jeg ikke hvor meget konkurrencemenneske du er, men jeg bliver selv temmelig nervøs i situationer, hvor man skal præstere foran en masse mennesker og ovenstående har tit virket for mig Held og lykke med det
-
Vestfolden den 25. oktober 2009 ?
Nej det gider jeg godt nok heller ikke da Sådan er mennesker vist bare indrettet, man driller ikke nogen man ikke kan lide
-
Vestfolden den 25. oktober 2009 ?
Ja da det er jo ikke bare for at drille Ps. og så er det jo en god måde at få lov til at drille :5up:
-
Vestfolden den 25. oktober 2009 ?
Det er jeg også, jeg prøver bare at være lidt sød ved Priceman
-
Lille vs store hunde
Han er slet ikke så dum, ham Tex :5up:
-
En opkørt hund ved velkomst
Måske ikke lige på den måde Men de bruger næsen til at finde maden i begge former
-
Vestfolden den 25. oktober 2009 ?
Ja, det må være en fejl i min opdragelse
-
"Kom" træning???
Jeg er enig med Rikke og så vil jeg måske foreslå dig at sætte dig ned på hug med siden til hunden og undgå øjenkontakt. På hundesprog kan det virke truende at stå med front til hunden og se dem direkte i øjnene. Ved indkald er det også en god ide at undlade at tage snor på hende hver gang. Kald på hende mange gange og lad hende løbe igen, så hun ikke forbinder indkaldet med at komme i snor. Og så husk at hun kun er en bette hvalp, det skal nok komme på et tidspunkt, men tålmodighed er en dyd Held og lykke med det
-
Hvalpe skruk.. skal - skal ik !!
Den bette gravhundepige skulle vel aldrig hedde Bella
-
Oktober-billeder 2009
Og hvem kan stå for ham :5up:
-
Wow, shit - jeg er snart nederst i hierakiet :´(
Selverkendelse er en god ting :blink:
-
Oktober-billeder 2009
Dine hunde burde altså vinde prisen for sjoveste ansigstudtryk
-
flertalsbetegnelsen for Löwchen
Löwchens...? Måske
-
Wow, shit - jeg er snart nederst i hierakiet :´(
Ja helt vildt! Jeg har også hørt mange fortælle, at de egentlig ikke bryder sig om at behandle hunden på den måde, men det har de altid fået at vide at de skal, så det tror de på. Det er måske ikke så hyppigt i dag som det var en gang, men det måtte virkelig være træls at gøre noget man egentlig ikke har lyst til udelukkende fordi man ikke ved hvad man ellers skal gøre. Og da også for hunden!
-
Hvalpe skruk.. skal - skal ik !!
God ide :5up:
-
Wow, shit - jeg er snart nederst i hierakiet :´(
Nåh - troede du mente at hun havde haft kontakt til en adfærdsbehandler som havde "omvendt" hende Det kunne jeg heller ikke lige læse nogle steder
-
Wow, shit - jeg er snart nederst i hierakiet :´(
Adfærdsbehandleren
-
Wow, shit - jeg er snart nederst i hierakiet :´(
Jeg kan blive en helt glad, når jeg læser sådan en historie synes det er fedt at hun tænkte sig lidt om og ikke bare fulgte bogen blindt! :5up:
-
Wow, shit - jeg er snart nederst i hierakiet :´(
Jeg sad hele tiden mens jeg læste indlægget og håbede på at det bare var en joke.. Men der blev jeg godt nok skuffet Stakkels hund, den må jo ingenting! Og det forstår jo absolut intet af alle de begrænsninger.