Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Det skal bare lyde af noget, så vi får ondt af dem.. Men det får vi ikke
  2. en besked i et emne svarede på Therese i Golden Retrievers
    Hun ser dejlig ud
  3. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Du klarer det fint, synes jeg Det er nok de færreste, der overhovedet forsøger på den måde :5up:
  4. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Ja det er jeg godt nok imponeret over
  5. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Hvor ser de glade ud Og hvor er det sejt at du har mod på at dyrke agility med hende, når du ikke kan gå :5up: Det er da kanon flot
  6. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jo det kender jeg alt for godt. Sådan tænker jeg halvdelen af tiden.. Og jeg er ikke engang i nærheden af at skulle have hvalp For mig går det mest på om jeg kan varetage hundens behov godt nok, men eftersom du har prøvet det før, er det nok ikke lige det der plager dig?
  7. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg synes, at hvis økonomien er til det, hvis både din mand og dig er enige om at få en ny hvalp og dine voksne tæver vurderes til at kunne håndtere, skal du kaste dig ud i det. Du kan give hende et godt og trygt hjem og en hel flok hunde at tumle med og lære hende en masse om god og høflig hundeadfærd. Hun er så tilpas ung, at hun stadig kan nå at blive en god hund og hvis du virkelig gerne vil have hende, kan jeg ikke se nogen grund til at holde dig tilbage.
  8. en besked i et emne svarede på Therese i Berner Sennen
    Nåh, jeg mente hvilken kennel I havde købt hos? Men det er måske slet ikke hos en kennel?
  9. en besked i et emne svarede på Therese i Berner Sennen
    Nej, hvor spændende :5up: Kan godt forstå det er svært at vente! Hvor har I købt ham fra?
  10. en besked i et emne svarede på Therese i Produkter/leverandører
    Så vidt jeg ved skrev N1nna bare at hun heldigvis ikke var nervøs over det som I ville være - eller noget i den stil. Ikke at du var hysterisk. Under alle omstændigheder synes jeg ikke der er grund til at reagere ved at kalde hende uvidende, egoistisk og uansvarlig. Hun sender jo ikke selen tilbage og tager da garanteret hendes forholdsregler ift. hvad hun er blevet fortalt.
  11. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Hvor er det flot klaret :klap:
  12. en besked i et emne svarede på Therese i Råd & Tips
    Der står, at den almindelige opfattelse er at en formel 1 er lille, spidssnudet og grim. Jeg siger så bare, at den opfattelse ikke nødvendigvis er rigtig, selvom det er den generelle holdning. Og det med engelske/irske linjer har jeg forstået
  13. en besked i et emne svarede på Therese i Råd & Tips
    De mener at en lille grim labrador netop ikke er en formel 1, selvom det er den generelle opfattelse
  14. en besked i et emne svarede på Therese i Råd & Tips
    Okay, så tror jeg nok jeg forstår det :5up:
  15. en besked i et emne svarede på Therese i Råd & Tips
    Jaa.. Men de skal vel stadig trænes..
  16. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    De er også dejlige
  17. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Men det er under alle omstændigheder nemmere at træne en hund til ikke at gø når den ikke oprindelig er avlet til det
  18. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Ja da hunden skal nok på et tidspunkt finde ud af at du er en del af familien :5up: Hvad for en hund skal I have?
  19. en besked i et emne svarede på Therese i Diverse
    Velkommen til
  20. en besked i et emne svarede på Therese i Råd & Tips
    Jojo, men så bliver den da også brugt til noget. Jeg snakker om de mennesker, der påstår at deres labrador ikke behøver andet end en gåtur dagligt, fordi den ellers bare ligger og sover. Det er jo ikke sandt, og jeg har altid fået fortalt at formel 1'ere ikke reagerede på samme måde ved manglende aktivering - men derimod ved at aktiverere sig selv. Og det er som bekendt tit på temmelige uhensigstmæssige måder. Hvor det rygte så stammer fra - om det er fordi hunden ikke er ren eller andet - ved jeg ikke, men der må ligge noget til grund for det. Men tak da, for at gøre mig lidt klogere
  21. en besked i et emne svarede på Therese i Råd & Tips
    Hvad har apportering med det at gøre? Hunden kan vel godt "løbe på væggene," for at bruge et ofte brugt udtryk, når aktiveringen er mangelfuld, selvom en anden hund af samme type er en glimrende apportør? Nej, det har jeg forstået.
  22. en besked i et emne svarede på Therese i Råd & Tips
    Farer i flint? Jeg farer da overhovedet ikke i flint nogle steder.. Kommenterede da bare dit indlæg.. Og så beklager jeg da meget at jeg er fejlinformeret og ikke ved alt om formel 1..
  23. en besked i et emne svarede på Therese i Råd & Tips
    Jeg er ikke enig med dig i, at de absolut skal beholde hunden. Hvis de i virkeligheden ikke er interesserede i at træne hunden, så synes jeg hunden er bedre tjent med at komme til en anden familie.
  24. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Okay, godt man ikke er tyr så Nej, men du har da ret. Hysteriet eksisterer stadig i bedste velgående.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.