Alt der er opslået af PinPoynter
- At tænke sig om inden hundekøb
- Malinois hvalp!
-
Rød og mister pels på albuer
huden flytter sig nok lidt, når skulderen og benet bøjer
-
tisser konstant
ja, i er verdens dårligste mennesker! Nej, pjat.. men der har været en del nybagte hundeejere herinde med samme problem, og i flere af tilfældende havde hvalpen blærebetændelse. I skal selvfølgelig også huske at en lille hvalp skal ud hele tiden! Hver gang den har spist, leget, sovet, etc etc.. og ellers mindst en gang i timen. Hvis i allerede gør dette, og den stadig tisser meget, synes jeg i skal tage til dyrlæge i morgen formiddag, eller i eftermiddag hvis i kan nå at få en tid. Blærebetændelse er ret smertefuldt.
- At tænke sig om inden hundekøb
-
Godt man ikke har mere end 2! - et forsøg på portræt i aftensolen!
neeeej, han sad lige så fint, indtil Agnes kom hen... så måtte han lige lægge sig, for at passe på hende
-
Godt man ikke har mere end 2! - et forsøg på portræt i aftensolen!
- Godt man ikke har mere end 2! - et forsøg på portræt i aftensolen!
Så vil jeg da gerne lige prale med det her- Afstemning - månedens hund juni 2012
Synes ellers jeg havde valgt en hvor alle kunne være med!? Måske det er fordi der ikke er blevet mindet om at deltage? Mener nogle gange der lige er blevet hanket op i tråden et par dage inden tidsfristen, men det er vist ikke sket denne gang. Jeg glemte ihvertfald selv at indsende, og jeg har ellers nogle gode sommerminder! Så kan jeg lære det- Agilitytræning fælles - sommer/efterår 2012
- Totalforbud mod at have kæledyr...?
Nåhh ja, men jeg troede du syntes det var synd for katten.- Totalforbud mod at have kæledyr...?
det gør vel ingen forskel for katten? Den bliver aflivet, eller aflivet?- Agilitytræning fælles - sommer/efterår 2012
- Agilitytræning fælles - sommer/efterår 2012
- Agilitytræning fælles - sommer/efterår 2012
Sally og jeg havde GOD træning i aftes! Hun lavede kun en enkelt dum slalom hvor hun insisterede på at løbe forkert i, og det var da hun var ved at være træt. Vores træner var super streng i går, og ville ikke sige hvordan vi skulle løbe banerne, vi skulle allesammen tænke selv Så fik vi lov at løbe banen først en gang, hvordan vi nu ville, og så anden gang, skulle vi selv rette vores fejl, så godt vi kunne, og ellers løbe som om det var konkurrence, altså ingen belønning på felter, men med masser af selvtillid, som hun sagde! (hvem fanden løber konkurrencer med masser af selvtillid!? ) Men Sally var faktisk ret god, og nu tager vi afsted på søndag og ser hvad det bliver til. Måske jeg kun løber et par steeplechases, måske jeg også prøver en sp eller ag bane. Man kan jo heldigvis bare melde til på dagen, når som helst i hvad som helst- Agilitykonkurrencer fælles - sommer / efterår 2012
Flot Mingus!! Kan det tænkes at nedslaget på vippen gjorde ondt i hans spondylose, og det er derfor han ikke vil op på balancen? Det ser jo ud til, at så snart han var klar over at det var balancen, var der ingen ko på isen. Han ser ellers glad og logrende ud hele vejen!- Graviditetstråd :-)
nu er mit begrundelsesgrundlag (is that even a word??) jo liiiidt begrænset, men jeg synes den ser sødere ud :hjerte:- Graviditetstråd :-)
- Agilitytræning fælles - sommer/efterår 2012
- HUND SØGES TIL KORTFILM
- Agilitykonkurrencer fælles - sommer / efterår 2012
IN YOUR FACE Watford show... Janice og jeg tager da bare afsted til et UKA show istedet, på søndag, HA!!! Nå, så er humøret da redet Og Sally kan få lov at løbe et par steeplechase klasser, det må være godt for selvtilliden! :banan:- Agilitykonkurrencer fælles - sommer / efterår 2012
de havde prøvet at finde et andet sted at holde det, men det er ikke lige sådan at finde plads til 8 ringe, med dertilhørende parkeing etc Desuden er vejrsituationen jo den samme i det meste af området- Agilitykonkurrencer fælles - sommer / efterår 2012
konkurrence på søndag aflyst pga skide fucking regn!!!! :damn: (dvs ikke fordi det regner på søndag, men fordi det har regnet de sidste 2 mdr og markerne er for våde, de bliver ødelagt af det.- Agilitytræning fælles - sommer/efterår 2012
- Agilitytræning fælles - sommer/efterår 2012
det hun mente var, at i engelsk UKA regi, hvor de ikke behøver at berøre opspringsfeltet, må de ikke springe op fra siden, men hvis de springer ligepå gør det ikke noget at de ikke rører feltet. Hvis dine rører feltet (som de skal) er der vel ikke noget i vejen for at de ikke kommer helt lige på, bortset fra at det er en dårlig vane -ihvertfald for større hunde, det gør at de nemt mister balancen, over balancen hehe.. - Godt man ikke har mere end 2! - et forsøg på portræt i aftensolen!