Alt der er opslået af PinPoynter
- Hund stukket af fra hundepension i Hjørring.
-
Afstemning - månedens hund juli 2012
Jeg kan huske at Dinah altid lige hev den frem et par dage før sidste frist, men tror ikke det er sket efter Dorte har overtaget. Det er i hvertfald der det er gået galt for mig. Og jeg synes IKKE det er Dortes skyld, må jeg skynde mig at sige Jeg synes det er flot at hun har overtaget i det hele taget, da der jo er en del arbejde med det :kys:Det var derfor jeg skrev at jeg synes vi alle skal blive lidt bedre til at huske at hive tråden frem, især lige de sidste par dage inden indsendelsesfrist, samt afstemning :5up: Og ja, helt enig. Den her model er bedst
-
1 år gammel - fodre 1 eller 2 gange daglig?
Langt de fleste hunde jeg kender får 2 gange. Charles kan ikke nøjes med en gang, han kaster galde op.
- Hund stukket af fra hundepension i Hjørring.
- Så er det krøllede får flyttet ind
-
Mundkurv godt eller skidt ?
Vi lufter 3 hunde der bruger mundkurv, og det har vi ikke nogen problemer med, de bliver endda luftet sammen med andre hunde. Synes sagtens du kan tilvænde ham den, og prøve ad. Nogle gange bliver man selv mere afslappet fordi man ved hunden ikke kan skade en anden hund, og det kan jo hjælpe på hele situationen.
- Agilitytræning fælles - sommer/efterår 2012
-
Tandrensning, fra hvornår?
Akita blev 12 og fik aldrig brug for en tandrensning, hun havde tænder som en normal 3-4 årig hund! Og heller aldrig noget med ørene, det er vist generelt mere til de flapørede, som bruger den slags.
-
Agilitytræning fælles - sommer/efterår 2012
ej men det har nok bare været noget der ville ske enten den dag eller en anden. Var virkelig ved at være træt af hende. Der er ingen struktur i træningen, og hun ved bare NUL om adfærd, og det er sgu lidt træls. Sally kan f.eks. have svært ved at tage et spring eller lign. med front direkte mod de 2 alpakaer i indhegningen lige ved siden af. Hun ved godt hun ikke må løbe op til dem! Så at blive bedt om at løbe lige imod dem, ikke stalke og samtidig koncentrere sig om mig, det er altså nogle gange for meget, så hun løber f.eks under eller omkring et spring. Men nej, det er ikke derfor, det er KUN min dårlige handling. Hun har nok glemt at Sally rent faktisk plejede at styrte over mod hegnet med 180 i timen Men hun (træner) er bare så simpelt tænkende, at fordi Sally nu er "under kontrol" så er hun nok kurreret for det der, så må det være mig. Men det var nu ikke helt det der skete, men noget lignende. Havde kun været der 5 minutter, men blev simpelthen så gal at jeg bare skred! Så kørte jeg ud på gården og legede med hende i stedet, men da jeg havde glemt min halti måtte jeg tilbage efter den :stupid: Og så stod hønserøvsmunden der og rakte den til mig, med et snerpet "du glemte den her", og jeg sagde bare cheers med et smil og smuttede igen. Orker simpelthen ikke hendes skolefrøken attitude! Hun kan ikke klare hvis man selv har en mening eller ide, bliver sådan lidt "aarrgg" og jeg tror ikke det huer hende at jeg faktisk ved en lille smule om hunde (især min egen), som sagt er hun ikke skarp i detaljerne Nå, men op på hesten igen. Det er da flot at det her i agilitiens hjemland, er komplet f*cking umuligt at finde ordentlig træning! :damn:
-
Det kan bare ikke være sandt
Stella, jeg har oplevet et par gange når jeg har klippet heste, at de har reageret på olien fra klipperen? Ellers hyler jeg også med på "stress koret", tænk bare hvor mange forskellige steder han har været de sidste par uger! Og alt det ballade med at din familie ikke var så tålmodige osv. Synes du skal slå koldt vand i blodet og give ham god tid til at finde sig selv
- Agilitytræning fælles - sommer/efterår 2012
-
Hunde der aldrig går uden snor
men har du ikke samtidig en ret stor have/indhegnet mark, hun også kan løbe i?
- Agilitytræning fælles - sommer/efterår 2012
-
Farven bestemmer prisen
Hopsa, hvad er det for en farve du taler om, hos granderne?
-
Afstemning - månedens hund juli 2012
Jeg kan bedst lide som det er nu, jeg savner bare lidt at man lige bliver mindet om at indsende og afstemme!
-
4 mdr. gammel med HD og patella lux?
hvis der ikke er taget billeder af forældrene, hvordan ved man så at det ikke er et problem i racen? Håber det viser sig at være mindre slemt end først antaget.
- Så er det krøllede får flyttet ind
- Så er det krøllede får flyttet ind
-
Kan man lære en gammel hund at akivere sig selv?
hvad med kastelege, så i ikke begge har fat i legetøjet på samme tid?
-
Kan man lære en gammel hund at akivere sig selv?
Hvorfor er det du ikke gider lege med hende, nu hun endelig er ved at finde initiativ? Sidder du ikke bare ved pc'en hele dagen alligevel og spiller spil?
-
Afstemning - månedens hund juli 2012
Ej, jeg har slet ikke set det slået op?? Synes lige vi alle må blive lidt bedre til at hive "mds hund" trådene op, så de bliver set! :blink:
-
Påstand eller fakta?
jeg skulle lige til at sige, at jeg ikke kender en eneste bullterrier der IKKE er voldsom Men de mener jo ikke noget ondt med det, tror bare de er lidt errmmm motorisk udfordrede, og sådan generelt, "elefant i en glasbutik" :hjerte:
-
Omplacering af en Malinois
Vores hunde er også tosprogede, og har også begge fået nyt navn. Mine agilitykommandoer er en stor gang blanding af dansk og engelsk.
-
Selvsving og evige diskussioner
Nej, jeg har aldrig følt mig talt ned til, eller andet negativt, pga mine tavleløse hunde, eller andre ting omhandlende mit hundehold :5up:
-
Presenting Modjo
Flere billeder! Flere billeder! :banan: