Alt der er opslået af PinPoynter
-
Woody's helt egen tråd
Agnes og woody havde leget i ca 5 minutter før jeg fik fundet kameraet frem. Og da jeg så endelig filmede dem, kom Sally og ødelagde det [video=youtube_share;1PonBIc22ak] Woody og de store i haven heri formiddag. Charles legede vagthund fordi han kunne høre nogen om på den anden side af hegnet (havecentrets grund) [video=youtube_share;lUdAgKuDehY] [video=youtube_share;edtHg2-udxI] [video=youtube_share;K5X4Kn34nhc]
- Woody's helt egen tråd
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
kan ikke huske om jeg skrev det den anden dag :hmm: men min træner oplyste mig om et "for sjov" stævne om en lille måneds tid, hvor hun synes jeg skal prøve at tage Sally med Det er ikke et anerkendt stævne, så jeg behøver ikke få hende registreret i kennel club endnu osv. Man møder bare op, og melder i de klasser man vil. Det er vistnok en søndag, og Tina har sagt at hvis hun ikke skal arbejde vil hun gerne med, så kan vi tage Agnes med og lave en hyggelig dag ud af det (så hyggelig som det nu kan blive med Sally, (undskyld søde Sally, men jeg forventer på forhånd at du bliver ulidelig ).
-
Woody's helt egen tråd
Woody havde gæster i dag :banan: Det var Michelle (hendes hvis mor bager cup cakes ~jeg har spist 10 i dag ) og Tina, min ex-manager, som var hende der arrangerede at Bullie SOS finder ham et nyt hjem. Woody og Michelle mys mys mys Tina, Agnes og Woody For første gang siden Woody kom her, har Charles leget med ham. Det var ret sjovt, for Woody og Sally skal overvåges lidt når de leger, da han godt kan kamme lidt over. Men det problem var der slet ikke med Charles, som Woody har en helt anden respekt for. Han fik dog også leget med Sally Al den spænding tærrer på kræfterne :hjerte: Her er han med sin trøje-ærme-trøje på billedet er den gledet lidt op, den dækker faktisk fint ned over hele ryggen
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
Vi var kun 2 på mit hold i aftes, så jeg var lidt smadret da jeg kom hjem Sally var vist en anelse træt efter al det her hvalpepasning, så selvom hun løb ganske udmærket de første 1-0 minutter, hev hun et par pinde ned, og det plejer hun slet ikke, så da den anden hund kun springer medium, sagde jeg at Sally bare kunne tage resten af timen på medium højde. Det fungerede fint, for hun var stadig ok på, og ville gerne. Vi lavede en masse slalom, og hun var så dygtig! virkelig få slalomfejl nu. Lavede endda et enkelt bagkryds ind i slalom
- foderhandler/dyrebutik Århus?
- foderhandler/dyrebutik Århus?
- Woody's helt egen tråd
-
Woody's helt egen tråd
Så kom Woody til lægen i morges. Hun vurderede ham sund og rask :hjerte: Han vejer 7.5kg -bette pus, og han har fået sin første vaccine og en ormekur. Næste vaccine skal han have allerede om 2 uger. Så kan vi snart komme ud og lave en masse sjovt! :banan: Nu ligger han og sover. Jeg har klippet et ærme af en gammel trøje, det er nemlig lidt koldt i dag (fordi det regner ). Men han var i hvertfald dygtig hos dyrlægen, og peb slet ikke da han blev stukket
- Woody's helt egen tråd
-
Dyrepoliti i Dk
Det er RSPCA også, med mindre der render en kameramand rundt i røven på dem
-
Dyrepoliti i Dk
RSPCA er ikke politi, og de har ikke ret mange rettigheder :hmm:
- Woody's helt egen tråd
- Woody's helt egen tråd
-
Woody's helt egen tråd
Neeeeej Woody er bare så god! Han er jo allerede 4 mdr, så han er ikke lige så "dum" som en på 8 uger Han har kun haft et enkelt lille uheld med en lille sø herinde, og det var den første aften, hvor jeg var i køkenet og ikke havde set ham stoppe med at lege. Han sover i et lille bur ved siden af min seng, og jeg hører ham ikke hele natten (bortset fra at ham og Martin snorker om kap!). Han står op når jeg åbner buret, så jeg kan både få tisset og taget tøj på om morgenen før han får øjne. Han har været dygtig til at være "alene" sammen med Charles og Sally, hvis jeg er ovenpå med Agnes eller lignende. Skal igang med noget mere burtræning, og alene hjemme træning i løbet af næste uge. Hvad end den trunte har tænkt på, som anskaffede ham i sin tid, så har hun da ikke gjort det helt skidt. Han er ok med støvsuger og vaskemaskine og den slags. Og så er han rigtig glad for Agnes, og det er jo næsten det vigtigste!
- Woody's helt egen tråd
- Woody's helt egen tråd
-
Øv øv muligvis livmorderbetændelse
Hvem er din normale dyrlæge, og hvem var det der havde akutvagten?
-
Kamphunde hærger park
- Woody's helt egen tråd
- Woody's helt egen tråd
Det må du gerne spørge om Det står i deres guidelines. De er en forholdsvis lille forening, og har ikke uanede mængder penge. Rigtig mange af de hunde de tager ind koster mange penge i dyrlæge (bullterriers er berygtede for hudsygdomme etc) og den slags koster dem meget mere end de får ind via adoptionsgebyr. nej han skal ikke blive, men vi skal nok finde ham et godt hjem :hjerte:- Woody's helt egen tråd
- Woody's helt egen tråd
- Woody's helt egen tråd
- Woody's helt egen tråd
Synes lille Woody fortjener lidt mere end bare et par linjer i alt og intet. Han er bare så sød! Her er hvad jeg skrev oprindeligt, da han lige var kommet i går aftes: "Han er ca 4 mdr gammel, tror vi. Det ser ud som om han skal til at skifte tænder meget snart. En pige som arbejdede i vores pension indtil sidste år, arbejder nu inde i London, og den anden dag da hun gik til frokost, blev hun stoppet af en trunte som spurgte om hun ville have hendes hund! Hun kunne ikke havde den mere, for hun havde lige fået en baby Så Rachael tog ham med hen på kontoret, hvor hun tog kontakt til Tina (min veninde fra pensionen, som er plejefamilie for BullieSOS). Tina sagde hun gerne ville hjælpe med ham. Men inden det blev til noget, havde alle hendes kolleger pludselig taget over, så ville den ene have ham, så den anden. Så han har tilbragt et par nætter hjemme hos forskellige mennesker.. Indtil Rachael satte foden i gulvet og sagde at han skulle til os. Så nu tilhører han bullie sos, selvom han teknisk set nok er en staffieblanding, ikke ret meget en bullterrier Og han skal være her til han finder et rigtigt hjem. Jeg har kaldt ham for Woody. Han er så sød! :hjerte: Han skal hurtigst muligt til dyrlægen og have en ormekur, chip og have startet sine vaccinationer." Han er stadig en rigtig god dreng. Han spiser godt, skider og tisser i haven, leger med Sally, fedter for Charles Han har set Memphis, men jeg fodrede ham pølsestykker. Han var rigtig nysgerrig, men ikke vokal eller overivrig, hvilket er vældigt lovende. Han er dygtig til at sove, og bliver selv liggende på sofaen, selvom man rejser sig og går i et andet rum. Han kan godt lide Agnes Den fiiine lyserøde sele er en vi har haft liggende i 3 år, siden vi passede lille Eda, den er altså ikke købt til Woody